Blog

>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2012-08-26

2012 08 25.-én az autóban rövid idő alatt sikeresen ki lett cserélve a bal első csapágy.

 
>> AutóápolásGT Ɨ|ѯ // Alfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2012-08-25

A motortér és a belső kapott egy kis takarítást ma, illetve beszereltem a nappali fényt is, nem sok hely van a motortérben a trafójának, de még pont befért:-)
A belseje is alakul, még a kormányt kell kicserélni az ülések középső betétjeit kitakarítani és lassan kész,kicseréltem 4db-os ledekre a rendszám világítást is hátul, mindjárt jobb a színe..

 
>> SzervizJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2012-08-27

Sikerült beszereznem egy komplett hátsó ablaktörlőt ( köszönet érte András bácsinak ) , ugyanis hiányzott az egész.
Nélküle szebb volt a kocsi fara, de kétségtelenül hasznos dolog.

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-08-25

Pár 156-on láttam már a dolgot, és szimpatikussá vált nekem. Sokáig tartott, de rászántam magam a dologra, hogy a pajzsba rácsot applikáljak. Kezdtem azzal, hogy a "csirkerács"-ból kivágtam a megfelelő darabot, aztán a pajzs külső részét is újítani kellett, egy kis üvegszál segítségével oldottam meg a dolgot. Aztán jött a fárasztóbb feladat, kivágni az eredeti műanyag rácsot.... Apám segítségével az is végbement, majd próbaként összeillesztettem az egészet, és már nem szedtem szét..... Nekem nagyon tetszik az elért eredmény.

 
>> EseményPec // Alfa Alfasud Sprint 1.5QV // 2012-08-24

miután tegnap levizsgázott, ma sikerült a nevemre írni! Nem volt több mint két óra, mázli hogy időpontra mentem!
folytatás jövőhéten, remélem sikerül megoldani a futóműbajokat.

 
>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2012-08-18

Sajnos megadta magát, elfáradt a gumi vagy egy fekvőrendőr miatt szakadt le (márciusban cseréltem!).

 
>> Egyébpettinke // Alfa Montreal 2.6 V8 // 2012-08-24

ma megkaptam a rendszámot :-)
KariKingnek nagy köszönet érte!

>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2012-08-08

Az általános 10e km-es szerviz: olajcsere, összes szűrő csere. A légszűrőt is kimostam, bár Lackó szerint 50000mérföldenként(?) kellene. Ez marhaság, szívem szerint 6000km-ként kipucolnám, de a 10e sem árt neki. Nem volt nagyon retkes, inkább csak a friss olajfilm réteg miatt pucoltam ki.
-olajszűrő: mayle
-pollenszűrő: valami aktívszenes
-olaj selenia racing

 
>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2012-08-23

Szép lassan kiderült, hogy a gyári fék nem alkalmas arra amire én szeretném. Fékezni jó, megállni is lehet vele,de nyúzni nem lehet! Ha találtam a városban egy büntetésre váró delikvenst, rendre elmelegedtek a fékeim. A hungaroringen 3 kőr után 1 kőrt cammogva kellett megtennem, mert a fékek elmelegedtek és hatástalanná váltak. A lehetőségeknek itt is csak a pénztárca szab határt. Sokáig brembo max/EBC green;red stuff kombóban gondolkoztam, aztán leoltottak a maxról, mondván csak a neve fénylik, a képességei nem olyan jók. A következő lépcső már kívül esett a keretemen, tarox tárcsákat nézegettem bármilyen jófajta betéttel, de ott már 100e fölé mentünk volna árban:(, ennyit nem szántam volna rá. Ekkor vissza a kezdetekhez, car sport tárcsa/ ATE ceramica betét. Ez közútra jó kombó,de nem találtam pályás tesztet róluk, így tovább nézelődtem. Ekkor segítségemre sietett Gy.! Zimmerman sport/ferodo ds2000 képében megjelent előttem a szűz Mária!!! Gy. olyan árat mondott, hogy vissza kellett kérdeznem ez most db vagy pár?? És pár basszus! 3nap alatt megjött. Nem bírtam kivárni míg megjön a fékfesték és beszerzem a fékcsöveket az első adandó alkalommal berakattam! A beszerelést Feri cimboránk csinálta, általában nem kerít nagy feneket az alkatrészeknek vagy azok dicséretének, de ezt mikor meglátta egy "hűbazzeg"-gel jutalmazta. Most tanulok kalizsoli példájából és jól bejáratom! Majd ha fog rendesen írok róla újra.

>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 TD // 2012-08-24

Sokalltam a városi fogyasztást (7.6-7.8l/100km), illetve soknak tűnik a kormolás, így elvittem a helyi adagológuruhoz a vasat. 2 óra hossza alatt mindent átnézett (a porlasztókat nem), korrigált. Az adagoló jól volt beállítva, kicsit kellett csak igazítani rajta. A szíj túl feszes volt, azon lazított. Azt mondja adagolós dízelnél nem szabad így megfeszíteni, mert az adagoló tengely elkopik. Biztos tudja, már ezért megérte elvinni. A turbo csípi az olajat, ezt tudtam is. Összességében szerinte az EGR szelep okozza a gondot. A turbo által beküldött olaj és a kipufogott korom mind visszakerül a motorba, ami nem feltétlen jó, eldugítja a katalizátort. Lehet valamennyire el is van dugulva már, ezért van túlfogyasztás.