Blog
Noisia Cartárs blogján felbuzdulva tegnap kivettük azt a nagyon csúúúúúnya szívászaj csökkentőt :D. Az nem kell oda alapon :))), több ismert tuning cég szerint is kukába való, tehát ott végezte. Direktszűrővel pokoli hangja van kigyorsításkor, az utcán összerezzennek az emberek, nem csodálkozom rajta, még az én idegeimnek is sok(k), 4-7000-ig érces, üvöltő hang :D. Lehet, hogy visszarakom a gyári légszűrőt.
Köszönöm Noisianak, Polónak a közreműködését, segítőkészségét!!!!!!!
Alapvetően semmi bajom nincs a gyári hifivel, de a kényelem nagy úr. Jó dolog a 10 lemezes cd-tár, kellő zene elfér 10 lemezen, ez rendben is van. Viszont minden új szám esetén kell egy új cd-t írni, ha éppen azt szeretném hallgatni. Egy cd írása önmagában is időigényes, hát még ha válogatni is kell annyi számot, hogy kitöltse a 80 percet. Mert mégsem maradhat a cd-n kihasználatlan tárhely.
Meguntam az örökös audio cd írást. Két lehetőség adódik: fejegység csere vagy cd-tár helyére kötött kártyaolvasó.
A fejegység cserétől vonakodtam, mert tetszik a gyári műszerfal, és a gyárinál jobban passzoló fejegységet nem találni.
Pár hete a másik autómból eladtam egy régi, de remekül működő cd-s fejegységet. Kiszereléskor benne maradt a cd, gondoltam mégis ki kellene szedni. Csak az alfa volt otthon, így nem volt más választásom. Gyári rádió ki, régi fejegység be, hála az ISO csatlakozónak. Bekapcsoltam és ha már csatlakoztattam, hallgattam egy kicsit.
Őszintén szólva a 10 éves fejegység jobban szólt (Pioneer DEH-1300), mint a gyári. Mondjuk sosem tartottam nagyra a Blaupunktot, de nem számítottam ekkora különbségre. Ekkor döntöttem el, ki kell cserélni a fejegységet.
Már csak találni kellett egy olyat, ami beleillik a műszerfalba és jó áron megvehetem. Nem is kellett messze keresnem, a Pioneer új modelljei közt megtaláltam a megfelelőt. A multicolor kijelző miatt a DEH-3400UB-re esett a választásom, így be tudtam állítani a műszerfal világításhoz passzoló vörös színt.
Tökéletesen elégedett vagyok, képeket hamarosan töltök fel.
Arra lettem figyelmes, hogy a jobb o. visszapillantóm (amit mindig behajtok az állatok miatt) elromlott.
Túl lehet hajtani a másik irányba is.
Eléggé sokára jöttem rá, hogy a rugót egy zégergyűrű fogja. Ami kipattant és vissza kellene tenni, oké megtörtént, de két nap múlva ismét a helyzet ugyanaz. Szétszed-összerak, ezért vettem egy használtat és a rugós részt átszereltem
3e. + 3 postának köszi cartárs:(
Szerelés részletezve:
Tükör kiszedésével indul. Kézzel elfordít lefelé és műanyag rögzítőket (2 helyen elég)óvatosan kipattint. 2 csatlakozó leszedése tükör kijön, utána beszédesebbek a képek....
Talán még az összeszereléséről, hogy a zégergyűrűt 26-os krovával satuba visszanyomni. Előtte érdemes egy fűrészlappal kimélyíteni a peremet és kicsit megzsírozni a szerkezetet.
Visszaszerelésnél a vezetékekre ügyelni!
A beszerelt Dayco szíj a motor bemelegedése után nyikorgott. Először azt hittem beleér valamibe, ami a melegtől kitágul. Beszéltem Zé-vel, ő egyből vágta a problémát, azt mondta, nem az első eset, hogy a Dayco szíj ilyet produkál. Melegen meg-meg csúszik. Így visszamentem hozzá és betett egy Contitech-et, meg is szűnt a hang. :)
A felső lengőkarok szilentjeit zsírozták, nem kellett cserélni.
Valaki kifejezte az irigységét vagy nem tetszését és elhelyezte szignóját a motorháztetőn. Elképesztő, hogy manapság még vannak ilyen primitív emberek. Legalább a sárvédőelemre ne karcolt volna. Rosszul esett :(
Megadta magát a kuplung főmunkahenger...régi ki,helyére vadiúj brembo került...most már ujra élvezet a váltás!
"Szerviz" "Esztétika"
Vezérlés módosító Kormány
Hidrótőkék Matricák
Hátsó Embléma
0
392
Fórum
Friss topicok
- 159
- Forma-1
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám