Blog
Ma ki lett cserélve a vezérműszíj, vezetők, görgők, vízpumpa, balansz szíj, hosszbordás szíj. Az alkatrészeket és a várakozás idejére a jó társaságot Erhard biztosította. :)
km.: 211.403
Végeztem az M90 konzollal és a kompresszor felső lezárója is elkészült az összeszereléshez. Lassan készen áll egy motoros próbára. (Még a hajtást, szíjfeszítést kell elkészítenem, az már remélhetőleg gyorsabban megy, mint a hegesztés, polírozás.)



Ma megérkezett a tükörborítás szerintem nagyon szép már alig várom hogy a kocsin legyenek köszönöm Rohodi Misinek :-)


Nos nagy örömömre az üzemanyag szivattyú működik. Mindenhol tökéletes az áramfelvétel. Elegendő a benzinnyomás is. De terhelésre még mindig dadog. ááááá
Jelenleg várjuk a csodát attól, hogy mit mond az autó ha rákötjük a vezérlését számítógépre.
2012. okt. 14 - kakinak látszó idő,
de végül napsütést hozott a négylevelű lóhere :-)
Király volt! :-)
Képek sorban:
- megérkeztünk
- boxkép
- gyöngyszem
- helyi pálya-autók
- régi ismerősök :)
- mr. lightweight
- orgazmus :)
- sorakozó
- AAAction :)
- ritkaság
- Megane RS - R.I.P. :(
- és én :)












Mostanában nem a garázs előtt kattingatok. Ez azért van, mert nincs időm az apróságokat szerelgetni a kocsin. Pedig lenne mit.




Sajnos nem volt műszaki hibától mentes ez a nap. :-(
A Kovács Szabolcs által megerősített kupplungom tönkrement, a szinterezett betétek leszakadtak a tárcsáról. Csöri-mester szerint a szegecsek vagy egyszerűen a felvitt anyag silány minősége okozta a hibát. Köszönet a gyors hibafeltárásért és elnézést kérek az első csalódottságomban -a helyszínen félre diagnosztizált hiba miatt- tett elmarasztaló kritikáért! CSÖRI mindent jól rakott össze, és nem a régi kinyomócsapágy volt a rossz!!
A 3/3-as alfás "ügynököknek" külön köszönöm hogy korrekt aknamunkájukkal gyorsították a javítási folyamatokat.



Ma megvolt a fékolaj csere, simán ment, nem volt egy órás munka sem.
Kálozi fekvőrendőrön kapott egyet a kipufogócső vége, a dob megadta magát pár nap alatt. De ki lett javítva, nem kell cserélni.
olajcsere is volt : 190416km









Ma behúztam az utastérbe a hifi kábeleit.
A bal oldalon megy a táp kábel, a jobb oldalon az RCA, ahogy a nagy könyben megvan írva.
Ha már szétbombáztam ott mindent lefújtam a levélrácsot matt feketére, majd matt lakkoztam, mert elég rondán nézett már ki.
Vezetékelés közben megejtettem az üregvédelmet. A küszöbök belsejét fújtam ki, és a levélrács alá is fújtam, biztos ami tuti alapon.
1,5 flakon ment el, 500ml darabja.
Még 3ezer forint sincs, de nagyon sok fejfájást megelőzhet.
Ajánlom mindenkinek elvégezni!!!
A hifi elrendezés nem végleges, perpill csak be van dobálva...
Képek később
Update : Már nem csak bevan dobálva, hanem szép rend van. Erősítő az ülésen, elötte a ládikó, így semmi sem látszik. Tökéletes szerintem...
