Blog
Ell cartárs adott egy zsír termosztátot, ami nincs nyitva folyton, mint a korábban benne lévő, férjem cserélte.
Kanyar stabilizátor cserére szorult, mert lógott, mint az állat, ( igen, az, amelyikhez le kell ereszteni a bölcsőt), plusz kutyacsontok cseréje, az alkatrészekért és a szervizelésért köszönet ell cartársnak.
Hosszbordás szíj szakadás, szelepek görbülése, szelepvezetők repedése. Mindezek cseréje
És ha már úgyis szét volt szedve egy bontott önindítót is beletettünk a régi helyett.

Már egy kis ideje érezni lehetett, hogy valami nincs rendben úgy, hogy leugrottam Tatabányára tzoli155-höz. Felraktuk gépre és a sejtés beigazolódott a lambdaszonda megadta magát. Ezt megcsinálta és beszereztem még sok apróságot, köztük egy gyári sport kormányt lyuggatott bőrberakással, bütykökkel. Vissza felé már mosolyogva jöttem az M1-en végig :) Köszi Zoli!
Szombaton délelőtt beültem a frissen szervízelt autóba és elindultunk Törökbálintra a Corá-ba vásárolni.Törökbálinton csorgunk lassan keresztül mikor is egy puli kisprintelt az árokból, hiába satuztam elsodortam, aminek az eredménye az lett, hogy a kutya sértetlenül felállt és ment tovább az útjára, de legalább leszakította a rendszámtáblámat keretestül..Na nem baj Homasita ugyis ott van a Cora mellett úgyhgy új rendszámtábla, feltöltöttem az izzókészletemet, meg vettem gumiápolót is mert már azis elfogyott..
Születésnapom alkalmából Pityu felhúzhatta a nyári papucskáit. Ami viszont kellemetlen szülinapi ajándék volt, hogy a jobb első kerékcsavarok közül egy sem volt meghúzva, az egész kerék lötyögött, s ki tudja mióta közlekedtem így vele, közel 200km/h-s sebességgel is :-S
A hiper-szupert komplikált rádiómat sikerült elcserélnem egy teljesen hétköznapi, gombokkal és tekerővel ellátott rádióra. Extra, hogy a kijelzője állítható színű, természetesen így Pityuhoz harmonizálva a piros beállítást kapta. Távirányító a lakhely legutolsó, lefellelhetetlenebb helyén, a legsötétebb legkisebb legmegtalálhatatlan zugában elrejtve.
gondoltam erről is megemlékezem:
amikor megérkezett az autó, még a vizsgáztatás előtt felkerültek a gyári szerelésű gumikat felváltó új Bridgestone nyári abroncsok :-)
szép és jóóó :-)
gondolkoztam a 18-as kerekeken is, de ahogy nézem a fotókat, egyre jobban tetszik ez a ritka 7,5X17-es küllős gyári felni, ami csak a 3.2 V6-hoz járt, szerintem marad! :-) a színe talán grafit lesz majd :-)

