Blog
Felkerültek az új, grafitszínű felnik. Kb. január óta terveztem ezt a projektet, végül megjött időben a felni, majd a gumi is. (Pirelli P Zero Rosso)
Azt hiszem, jó választás volt! Ezerszer jobban állnak ezek a felnik a fehér GT-n, mint a Q2-esek.
Ezek most még csak mobillal készült fotók, holnap majd rendesen körbefotózom Blankát :)
A gumiszerelést a Budagumi végezte.
Szokásos statisztika: a téli gumikkal 5.300 km-t tettem meg, így eddig 9.740 km-t futottak.
Két téli kereket görgőzni kellett, kijavítva kerültek a garázsba.
és igen, 1/2 év vadászat után sikerült megszerezni az utolsó hiányzó alkatrészt - az ablakmosó tartályt :-) egy Ford-feliratos volt beépítve, ami érthető módon sértette az összhangot... viszont ilyen tartályt semmilyen más Alfába nem szereltek, utángyártott sincs. gyakorlatilag csak kihalásos úton (értsd: bontott autóból) lehet hozzájutni. végül sikerült!
kollégák persze nem értették, miért virulok egy koszos műanyag doboz miatt, amin még a motor sem biztos, hogy működik ... (egyébként működik, 2 csepp olaj után nem is zörög :-) )
Cserés lett a két első felső lengőkar és a bal alsó (TRW), valamint a stabilizátor szilentek, a fékpofák és a kézifék kötelek is be voltak rohadva.
Ha már lúd, legyen kövér, kapott új olajat természetesen a vele járó szűrőkkel együtt.
Anyag: 120.000
Munkadíj: 10.000 (az olajcserét én csináltam meg.
Jövő héten vár rá egy futómű beállítás Farkas Zsoltinál és egy vizsgáztatás is...
Anyagbeszerzés: T-Spark Miskolc
Szerviz: Czap Péter Miskolc-Szirma
Ma végre újra felkerültek a nyári gurulók...
Az egyik gumiban még egy csavart is találtak,de szerencsére javítható volt.
Hamarosan kap egy teljes belső kárpit és bőrtisztítást is a GTV.
Így indulhat újra a szezon!
Óraállás: 83.983km
Sikerült néhány újabb kiegészítőt beszerezni a Q2 stílus jegyében. :-)
Az inox tükörbetéteket ma fel is raktam. (Megjött az új belső küszöb is inox betéttel, Q2 felirattal, és az új alu betétes díszrács a lökhárítóba. Amint lesz egy kis időm, ez is felkerül. :-))
Ma megerkezett az Ate Super Blue Racing fekolaj a Dutch Power Trding-tol. A fekolaj - mint a nevebol is kiderul - tenyleg kek szinu, igy remelhetoleg a csere es legtelenites vizualis elmeny lesz majd. :)
Dry boiling point: 280deg
Wet boiling point: 198deg !!!
Pöccre indult a motor, hangja hibátlan, mint az óramű! :)) Az elektromos tető nem akar teljesen becsukódni. Valószínűleg valamelyik végállás kapcsoló, vagy szelep rosszalkodik a hidraulikában. Futómű állítólag pöpec, kipuffrendszert kapott még odakint újat, fékek szintén rendben. Lassan mehet vizsgára!
Tegnap felrakattam a nyári gumikat. A téli felnik maradnak. Jövő nyárra 17-es új felnik, új gumik lesznek :). Azt nem értem, a gumik cseréjénél mi került 7000-be..
+ 2000-ért állítólag defektet is javítottak..
Kitisztíttattam a bőrt :). Egész jó lett.
Ma észrevettem, hogy a hűtővíz folyamatosan melegszik, annak ellenére, hogy a kinti hőmérséklet 22°C volt. És amikor elérte a 90 fokot, már gyanakodtam. Amikor a 110-et, már biztos voltam. Nem hallottam bekapcsolni a ventillátort. Félreálltam, megnéztem a reléket, de azok jók voltak. Gyorsan (lassan) hazajöttem vele. Reggel megyünk dokihoz.