Blog
Tegnap reggel nagy szükségem volt a reflexeimre.
A Halász utcai lehajtónál a rakpartra próbáltam besorolni Óbuda felé. Nem egyszerű feladat, de szerencsém volt, és egy kedves autós megállt észak felől, hogy beengedjen. Begurultam a sávba, és a másik irányt kezdtem nézni, hogy mior indulhatok tovább, mikor lesz hely.
Amikor rést találtam, elkezdtem elindulni. Fejem előrefordult, és Lia orra előtt épp egy motoros volt. A baromarcú megelőzte azt a sort, amelyik engem északról maga elé engedett. Abban a pillanatban satufék, de kb 10 centit behettem előre ennyi idő alatt. Épp elég volt, hogy Lia jobbszeme alatt a műanyag lökhárítót a lábtartó meghúzza....
Utána néztem csak meg, mikor leparkoltam.
Miért kell ilyen idióta módon vezetni? ha ott meglöktem volna, a Dunában köt ki, vagy a dél felől jövő szélvédőjén. Szerencséje volt.
Egy fontos fejezet lezárul az autós életemben.
Miután túljutottam a kezdeti nehézségeken mint az átíratás és a szükséges dolgok beszerzése végre élvezni szerettem volna az új szerzeményem nyújtotta "életérzést". Néhány száz kilométer után egyre hangosabb lüktető hang adta tudtomra, hogy a futómű táján valami nem klappol. Múlt héten autó-doki megnézte, bizony van mit cserélni szegénykén. Két hátsó csillapító és a bal hátsó lengőkar. Október közepére jegyezték elő műtétre, majd írok a lábadozást követően pár kép kíséretében.
Augusztus 20. Budapest, Duna Pláza mellet található OMW kút. Gyors kezelés a tulajjal, néhány szó a kicsike előéletéről majd kis alkudozást követően 450 papír cseréje után megkaptam a kulcsokat. Most már duplán fontos számomra 20-a :D
Külön köszönet GT cartársnak amiért eljött szemügyre venni a jövendőbelim.
hat a nyar hozott meglepeteseket.juniusban franciaorszagban jartunk es hazafele jövet fellfort az alfam hütövize a viztartaly szetolvadt es göz formalyaban a viz tavozott a kipufogon.hat nagy nehezen hazahozattuk az autot majd következett a többhetes buli.a fönököm hozott magyarorszagrol egy szerelöt aki vegülis összerakta a motort d e megsem indult a kicsike,igy hat kerestem egy specilis alfa javitomühelyt es elvontattam az automat.es hat ott kiderült hogy a legtömegmeröm is tönkrement tehat cserelni kell.harom nap mulva kezembe adtak az autom es azota eggyütt rojuk a kilometereket.mar azt hittem hogy soha nem lesszjo az en kincsem,mert hat eztt nem lehet nem szeretni.
Hadat üzentem a bogaraknak,a fekete fékpornak a felnin és az autó oldalára ragadt beazonosíthatatlan ragacsos (talán béka,és egér mardványok:P) valaminek és vásároltam egy kis Karcher magasnyomású mosót a Metro-ban.
Mivel az elmúlt évek tapasztalata azt mutatja,hogy az autóm csak akkor lesz igazán tiszta ha magam mosom-sztem-mindenképp megérte ez a kis befektetés:).
Így végre tényleg tiszta lesz a gép mosás után és nem kell egyenként vakargatni a bogarakat az elejéről:-))!


Végre sikerült megszerezni a vonószem-takarót hátra.. és mivel fényezni kellett, kapott az autó egy teljes polírt is :) Most örülünk nagyon :)
ha minden jól megy, jövő hét elején megkapom a lengéscsillapítókat, és ezzel minden alkatrész előállt a futómű + fék teljes felújításához. meg van ez-az a beltérhez is.
Aliék már talán az új műhelyben tudnak hozzáfogni, ha "lábra állt", akkor el lehet kezdeni tesztelgetni, mit kell javítgatni a motoron, mert pl. "elmászik" az alapjárat. folyt. köv. :)