Blog

>> SzervizALFI156 // Alfa 159 2.4 JTDM // 2010-10-04

2010.10.04. A kocsiba 66.054km.van.Ma ki lett takarítva a szívósor.

>> SzervizFerko // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-10-04

Ma átesett az autó az aktuális olajcserén, no meg persze az apróságok: levegőszűrő és olajszűrő. :-)
Km: 115124

>> Eseményimi156 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2010-10-04

Igaz szervesen nem az autóval kapcsolatos ez az "esemény",de mégiscsak megint az Alfa vitt minket egy jó kis helyre.
Egy zalakarosi hotelben töltöttük az elmúlt hétvégét.Már nagyon ránk is fért az elmúlt időszak hajtása után.
Szóval fürdőztünk,pihentünk,szaunáztunk,ettünk-ittunk:-))!
Hazafele útba ejtettük Keszthelyt és sétáltunk egy kellemeset a kastély parkjában.
Ismét egy nagyon kellemes hétvégén vagyunk túl.

 

Ma gondoltam elviszem kipucoltatni a gyertyáimat...ürge neki is kezd, mindent flottul kipucol, összerak, majd indítás után sziszegő hangon valahol kifujt a motor. Kinyomoztuk, hogy az egyik trafótol jön a hang. Na mindent vissza lebontani...kiakarta csavarni a gyertyát, amikoris az beletört a blokkba. No nemhogy a fos kúszott fel az agyamig! Szerencsére 15percnyi munka árán kicsavarta a menetes szárat és belekerült egy másik, vékony szárú gyertya.

>> AutóápolásBazsi // Alfa GT 1.9 JTDm // 2010-10-04

külső-belső gőzös takarítás, ezt is kipróbáltuk... Nagyon szép munkát végeztek a srácok :)

 
>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2010-10-03

Tényleg nagy szívás kicserélni, rendesen rá ment az egész napom, de legalább jó a tudat, hogy az is rendben van :)
Nem kommentálom, mert kész regény lenne...

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2010-10-03

- AC-pumpa keretbe építésének befejezése a megfelelő saruk felforrasztásával.
- Új, nagyobb terhelhetőségű kábelkorbács (relé biztosíték, vezetékek) gyártása az új pumpához.

 
>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2010-10-02

Ma kicseréltem a kerékagy csapágyat a jobb hátsó keréknél, mert voltam olyan szerencsétlen és beletéptem épp a kerékőr csavart... Még jó hogy meg volt még a régi hátsó hidam arról vettem le, így akkor már mind a két csapágyat, még meg is lepődtem, hogy SKF csapágyak voltak rajta :), annyi, hogy ezek nem ABS jeladósak, de amúgy sincs ABS az autón...Még ami furcsaság, hogy a dobféknél a csapágy alatt menyivel vastagabb alátétet használnak....

>> SzervizGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2010-09-26

A hátsó féktárcsák és betétek cseréje.Kicseréltem még a stabilizátor szilenteket,és megpróbáltam kiszedni a kormányösszekötőt......de célszerszám hiányában feladtam.

 
>> SzervizGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2010-10-02

Mint a legutóbbi bejegyzésből is olvasható,kicseréltem a lengőkarokat.Pár héttel ill. párszáz kilométerrel később,a párom szólt,hogy valami nagyon kopog a jobb oldalon és kissé kóvájog az autó.
Többen is megnéztük,és végülis arra a következtetésre jutottunk,hogy valószinűleg a kormányösszekötő.
A cseréhez célszerszám,illetve sok kitartás szükséges......nekem ezek közül csak az utóbbi áll rendelkezésre.
Így hát elvittem a helyi műhelybe....ahonnan pár órán belül értesítettek:a korányösszekötőnek semmi baja. Viszont az alig pár hete cserélt lengőkar alsó gömbfeje lóg.....nem kicsit.
Felhívtam a boltot,ahol nagyon segítőkészek voltak és azonnal felajánlottak egy másik lengőkart.
Pénteken elhoztam,ma kicseréltem.....na ezt nem kellett volna.Ugyanis kb 4cm-el rövidebb. Hogyaza#&@#>

Tehát a következő hétvégi programom is megvan. Most visszaraktam a gyárit,szerencsére faterom még nem vitte vissza a MÉH-be a bontott vasakat.
Ami a legviccesebb,hogy a gyári közel 150e km-es lengőkarral visszatért a futóműbe az élet...


De legalább az olajat kicseréltem...