Blog
2010.10.04. A kocsiba 66.054km.van.Ma ki lett takarítva a szívósor.
Ma átesett az autó az aktuális olajcserén, no meg persze az apróságok: levegőszűrő és olajszűrő. :-)
Km: 115124
Igaz szervesen nem az autóval kapcsolatos ez az "esemény",de mégiscsak megint az Alfa vitt minket egy jó kis helyre.
Egy zalakarosi hotelben töltöttük az elmúlt hétvégét.Már nagyon ránk is fért az elmúlt időszak hajtása után.
Szóval fürdőztünk,pihentünk,szaunáztunk,ettünk-ittunk:-))!
Hazafele útba ejtettük Keszthelyt és sétáltunk egy kellemeset a kastély parkjában.
Ismét egy nagyon kellemes hétvégén vagyunk túl.






Ma gondoltam elviszem kipucoltatni a gyertyáimat...ürge neki is kezd, mindent flottul kipucol, összerak, majd indítás után sziszegő hangon valahol kifujt a motor. Kinyomoztuk, hogy az egyik trafótol jön a hang. Na mindent vissza lebontani...kiakarta csavarni a gyertyát, amikoris az beletört a blokkba. No nemhogy a fos kúszott fel az agyamig! Szerencsére 15percnyi munka árán kicsavarta a menetes szárat és belekerült egy másik, vékony szárú gyertya.

Tényleg nagy szívás kicserélni, rendesen rá ment az egész napom, de legalább jó a tudat, hogy az is rendben van :)
Nem kommentálom, mert kész regény lenne...




- AC-pumpa keretbe építésének befejezése a megfelelő saruk felforrasztásával.
- Új, nagyobb terhelhetőségű kábelkorbács (relé biztosíték, vezetékek) gyártása az új pumpához.


Ma kicseréltem a kerékagy csapágyat a jobb hátsó keréknél, mert voltam olyan szerencsétlen és beletéptem épp a kerékőr csavart... Még jó hogy meg volt még a régi hátsó hidam arról vettem le, így akkor már mind a két csapágyat, még meg is lepődtem, hogy SKF csapágyak voltak rajta :), annyi, hogy ezek nem ABS jeladósak, de amúgy sincs ABS az autón...Még ami furcsaság, hogy a dobféknél a csapágy alatt menyivel vastagabb alátétet használnak....







A hátsó féktárcsák és betétek cseréje.Kicseréltem még a stabilizátor szilenteket,és megpróbáltam kiszedni a kormányösszekötőt......de célszerszám hiányában feladtam.
Mint a legutóbbi bejegyzésből is olvasható,kicseréltem a lengőkarokat.Pár héttel ill. párszáz kilométerrel később,a párom szólt,hogy valami nagyon kopog a jobb oldalon és kissé kóvájog az autó.
Többen is megnéztük,és végülis arra a következtetésre jutottunk,hogy valószinűleg a kormányösszekötő.
A cseréhez célszerszám,illetve sok kitartás szükséges......nekem ezek közül csak az utóbbi áll rendelkezésre.
Így hát elvittem a helyi műhelybe....ahonnan pár órán belül értesítettek:a korányösszekötőnek semmi baja. Viszont az alig pár hete cserélt lengőkar alsó gömbfeje lóg.....nem kicsit.
Felhívtam a boltot,ahol nagyon segítőkészek voltak és azonnal felajánlottak egy másik lengőkart.
Pénteken elhoztam,ma kicseréltem.....na ezt nem kellett volna.Ugyanis kb 4cm-el rövidebb. Hogyaza#&@#>
Tehát a következő hétvégi programom is megvan. Most visszaraktam a gyárit,szerencsére faterom még nem vitte vissza a MÉH-be a bontott vasakat.
Ami a legviccesebb,hogy a gyári közel 150e km-es lengőkarral visszatért a futóműbe az élet...
De legalább az olajat kicseréltem...