Blog

A nyári kipufogó szerelgetés korántsem volt eredményes (még egy helyi "szakember", akihez a büdös életben többet autót nem viszek...), ezért ismét Csörinél gyógyulgatott picit a gép: kipufogó leömlő csere, bal első lámpa csere + egy kis váltó szerelgetés erejéig.
Természetesen jobb lett, mint újkorában! ;)

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-10-07

150000. alfás km (1007) Ezek után csak 5-10ezer km-enként rakok fel fotót, mert a blog utolsó pár oldala szinte csak erről szólt, sok értelme nincs, hiszen havonta 3 ilyen bejegyzésem lehetne.

 

Ma a betonozásról szólt a délután. Faterom délelőtt szépen kizsaluzta, meg bevasazta a területet. Munkábol hazaérve már kevertük is a betont kézi erővel (jó testedzés). Összesen 6 talicska sódert, meg 1,5 zsák cementet nyelt el a terület... Behelyeztük a vasakat a napokban kiöntendő szegélynek is.

 
>> Esemény147Smz // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2010-10-12

Sajnos két hónappal ezelőtt gazdasági totálkárosra törték az autómat. Ma végül eladtam a roncsot, ami 3 éven át rengeteg élményt adott nekem. Előző este beültem, megsirattam, elbúcsúztam. Nagyon fog hiányozni :(

 
>> SzervizTtK // Alfa 164 3.0 V6 12V // 2010-10-07

Ber-Doék kezelésbe vették a gépet. Orvoslásra kerültek a következők:
-Szelepek beállítva. Két tőkét kellett csak polírozni, vezérműtengelyek rendben. Egy új szelepfedél-tömítés is beugrott.
-Két gömbfej a futóműben. Felüdülés, hogy itt külön is cserélhetők, nem csak lengőkarral együtt..
-A sportdob átadta helyét egy rendesnek. Meglehetősen kókány darab volt, úgyhogy volt rajta hegesztenivaló..
-Új gyertyák. Kellett nekem kompressziót méretni (ami mellesleg rendben lévőnek találtatott). :)
Folytatódhat az ismerkedés. És meg is kellene már tankolni..:)

 
>> Egyébcseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2010-10-07

Hát meg lett a várva várt papíros, ismét 2 évet nyertünk :)

171.036 km

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-10-06

E szürke nap délelőttjén háromnegyed tízkor a Dorogi körforgalomban jött el az ideje,hogy elérjem az 50000. kilómétert. :))))
5 nap híján három év kellett hozzá :))
Ha rajtam múlik,akkor még ugyanennyit :))

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-10-06

Kavicsfelverődések javítása (1006) az első szélvédőn, 2db.

A mester szerint nem kellett volna, mert az a fajta volt, ami csak felületi és nem repedt volna meg, de biztos, ami biztos alapon.. olcsóbb volt mint egy új szélvédő telibefóliázva, meg csík fentre.. a Vettore matricáról nem is beszélve:)

Hétvégén eladtam a régi autómat, így felszabdult egy garázs itthon. Node a probléma "csupán" annyi, hogy nehézkes a beállás, mivel sokat kell kanyarogni :-/ Így muszály a kertből pár falatnyit elhódítani. Ma ezt csináltuk, kimértük, kilapátoltuk a földet, zsalut összeraktuk...holnap ha minden igaz ki is lesz öntve betonnal :)
A képen ami barna (föld), ott a kert volt, ami beton, az úgy volt egy betonszegéllyel...igen, szar volt még a régi fiatommal is kitolatni a garázsbol...talán így könyebb dolgom lesz Pirivel :)

 
>> AutóápolásH@nß // Alfa 145 TS // 2010-10-06

Mosatás (kézi) +apróságok:fagyálló,ablakmosó, ablaktörlő lapát