Blog
Egyik reggel indulni akartam, s pár száz méterig, gázadásra nyikorgó hang jött a kocsi elejéből, na gondoltam valami szíj lesz ez. Gyorsan el is gurultam a szerelőmhöz, ahol kiderült, hogy a kipufogósor tömítéssel van gond. Nosza cseréljük. Aztán még aznap szólt a szerelő, hogy észre vettem-e, hogy gyengébb a kocsi ereje. Mivel akkortájt jobbára városban közlekedtem nem tűnt fel, de aztán mutatta, hogy a felső turbócsövemen egy hosszirányú repedés van. Mindjárt mondtak rá egy 30 ezres összeget, na mondom ez sok lesz, keresek majd olcsóbbat. Végül két hét alatt majd féláron lett is, kiszedni nem bonyolult, úgyhogy azt már magam cseréltem is és visszatért a ménes :)
km: 158000
Kipufogósor tömítés: 3400 Ft.
Felső turbócső: 17000 Ft.
Tömlőbilincsek 2db: 270 Ft.
hétvégén jártam be az utcáról az udvarba és nem tudom miér ugy tolattam be ami nem olyan nagy szám már máskor is mentem igy be de most valami törént ami máskor nem!
a sok esőtől a kapuban keletkezett egy kisebb gödör ott ahol eddig kavics volt és hát le ért az autó és kapu közepe lérte a lökháritót és azt le is tépte ahogy volt!
képet később!


ugy kezdődött hogy kicsit lyuk keletkezett a kipufogon és kezdett növekedni a hang is mega lyuk is mig egy szép napon el is törött mikor el akadtam a szomszéd falu egyik kis utcácjában! szept 1-én meg is lett szépen hegesztve! muszály volt mert semmi kipuogó nélkül marha elviselhetetlen volt a hang!


Ma egy éti csiga társaságában (aki a jobb első kerék felett utazott) sikeresen megérkeztem a Large Autóhoz a vásárlást követő, tervezett vezérlés cserére 80 240 km-nél. Megtörtént a vezérműszíj, az ékszíj, a feszítő csapágyak és a vízpumpa cseréje. Kapott új olajszűrőt és persze az olajat is lecseréltük.
Km: 80.240
Ma elkészült a vezérlés és kuplungszerkezet cseréje. Itt követték el: Fiat Német, Dunakeszi
A kuplung puha mint a vaj, a motor pedig nagyon szépen szól :)
Egy kis előzmény: 2008. februárban Pusztaszabolcson, Schulek Béla váltót cserélt az autómban. Az új kuplungszerkezetet és a váltóolajat vittem hozzá. Az olajról egy véletlen folytán kiderült, hogy nem az én autómba rakta és ezek szerint az új Valeo szettet sem Alfba építette be... ami a kocsiból kikerült az minden volt, csak nem Valeo :-(








Vajon a jollyjoker szerelőre sikerült rábukkannom? Az RSR csapata ajánlotta az AutoSportivo kis műhelyét, igy néhány email váltás után személyesen is elmentem hozzájuk. Magammal vittem az alkatrészes dobozomból a tartalék váltóbotot, Ron short-shiftert készit belőle. Valószinű nem lesz belőle japán precizitással kapcsolható váltó, de ha már nem esik be a kezem a kesztyűtartóba, miközben szúrom az 5.-et, már boldog leszek. :) Továbbá megbeszéltük a kardán javitás részleteit is, ha minden jól megy a Június 25.-i SpaItalia találkozóra egy tökéletes állapotú GTV-t kapok vissza.


Olaj csere!
Bele gurult a 10. ezer km! Olaj ki, szűrő ki. A sebességváltóból is kiengedtem az olajat. Hát az nem hasonlított olajra. Inkább valami folyékony fémre... :(
A fene tudja mióta volt benne! Az oljaból nem hiányzott! Reggel megnéztem. Ilyen ez a JTD! A T.S. mindig eszegette :)
