Blog
Ma kapott egy Bosch Aero Twin ablaktörlő szettet és 4 darab gyári 16-os alufelni garnitúrát Toyo téligumikkal . Szereztem egy alsó motorburkolatot is ami jobb állapotú mint ami most fent van .



Végre megvannak a felnik. Pénteken felis rakattam a nyárigumival:) Majd ha lesz képem akkor rakok föl.
Ma nekiállok kicserélni a kuplungot. LUK kerül bele. Valeo lett belőle...:D
Utána már remélem nem lesz más cserélni való...
Jó kis gyári Bosch riasztó. Egyszerre csak nem akart elindulni az autó - bizony, behalt a drága. Bár aki látta csodájára járt az antik kulccsal (!!!) deaktiválható szerkezetnek, de most mennie kellett. Bizony a németeknél sem szerelnek szebben minden esetben, mint a mi jó kis drága fakezű szerelőink... A képen a kábelmennyiség látható, amelynek semmi keresnivalója nem volt egy Spiderben. A riasztó amúgy műszaki kortörténeti emlék is lehetne ('87-ből). Béke poraira.

Aztán ha már itt tartottunk, megnéztem a futóművet... Azt hittem menten elájulok. A hátsó rugótoronynál elengedett a ponthegesztés és az egészet átnyomta a kasztnin (igen, ez bizony egy dobozszerűen lezárt kasztni részben lakik, amíg nem történik ez, nem is látod mi készül - jó kis Pininfarina kisszéria, ez az becsúszhat :))) ). Ember nem vállalta volna, úgyhogy apámmal ketten nekiestünk - ki hegesztett már tükörből, hajlított pálcával, kis lukon keresztül, folyamatosan hűtve és asztbesszel borogatva a környéket? Hmm? Senki? :))))



Amikor ezek a képek készültek, még sütött a nap. Még csak egy hónapos volt a kocsi. Még alig mentem vele (szerencsére). Így vettem - elég olcsón, voltak vele gondok, a tulaj nem mert vele foglalkozni. Aztán megtudtam miért :))). Vacakolt az elektromosság itt-ott. Na, de nem azért van nekem annyi Alfám, hogy ennyitől csak úgy beijedjek, gondoltam...





Csak hogy negatív tapasztalat is legyen....elrontottuk a keverési arányt.Pontosabban kifogyott az etanol a kúton,és csak két nappal később tankoltunk rá.Ugyebár ekkor már kevesebb benya volt a tankban.....kevés benya+sok etanol=szívás!
A hidegindítással nem volt gond,viszont rögtön leállt.Utánna beindult,de nagyon ingadozott az alapjárat és erősen rángatott.Mikor nagynehezen bemelegedett a motor mérséklődött a tünetegyüttes,de nem szűnt meg teljesen.
Szóval nincs gáz,de máskor jobban figyelünk....
Ja, a szűrő továbbra is tiszta,és semmilyen egyéb rendellenességet nem tapasztaltunk.
Ma ismét megmértem a fogyasztást,kiürült tankra rátöltöttem ismét tele és 56 liter benzint sikerült beletölteni,miután 700 kilómétert haladtünk,amiből 300 km. autópálya volt,300 országút és 100 helyben.Így hát 8 literes fogyi jött ki,ami nem rossz de volt már jobb is.Ja és a csóri hegyen már bimbózik az orgona :)



