Blog
Ma kapott az autó új albaktörlőket. Már rendesen kiszolgált az előző. Csíkozott is. Idegesített is...
A pénztárca meg nem örült neki.
nem nagyon volt érkezésem az első szerviz utáni történéseket vezetni, azóta történt pár dolog:
- kapott téli gumikat (GY UG7+), felnivel (használt gt felni, polírozva, festve),
- a vezető felöli visszapillantó tükör ~100 felett elkezdett sípolni, gariba cserélték az egészet (+festés),
- a riasztó tökéletlenül lett bekötve ("test"-nek a hátsó ablakfűtés + vezetékét használták - ha nincs a fűtés bekapcsolva, itt valóban 0 van), ami azt eredményezte, hogy a fűtés bekapcsolásakor leállt az autó (riasztós gond, probléma nélkül megoldotta),
- réges régen megjött az SP első, középső dob (+ cső, itt nincs harmadik dob), amiből először hiányzott a kat. utáni részhez tartozó felfüggesztő pont, de az olaszok pótolták (ingyen, lol), így már csak fel kellene rakatni (remélem jön a jobb idő).
Egyébként más probléma nincs, jól elvagyunk...
Elérkezett a 265000-es szerviz ideje. Sűrű egyeztetések Csörivel, az Alfa mágussal, meg helyi Cartársakkal(Csekő76, Alfi156), akik hasonló cipőben jártak. Végül 2010.02.19.-én indultunk Várpalotára Alfival, Csekő, későbbre tette a látogatást. Kalandos utazás(baleset, tökig érő köd) végén, kis csúszással megérkeztünk, s rögtön nekiugrottak a gépeknek. Az olaj csere alkalmából Seleniára váltottam a Castrol Magnetecet, remélem ez is ugyanolyan jól fog beválni. Lecserélték az összes szűrőt( motorolaj, gázolaj, levegő, pollen), kapott két új helyzetjelző izzót előre, + ki lett ütve a légzsák hibakód. Mindezek után Csöri ment a vassal egy kanyart, aztán rátette a computerre. Kiderült, hogy esedékes a kuplung csere, meg az LMM is halódik. A tavasz folyamán ezek is meglesznek. Nagyon elégedett voltam Csöriék munkájával(most voltam ott először), a Csinos TAJ- kártyáját nekik adtam le:-))
csak így összefoglalólag: tavasz van mindjárt, 27000 km-nél tartunk, nemrég volt első fékbetét csere + kötelező átvizsgálás (minden OK, kaptunk új olajat).
Bestia jól érzi magát, bár a jobb első kerékjárati ív lukas (fütyül be a szél), mert a koptatólemez a csüdig érő hóban leért, és megszaggatta.
Végre kisütött ma a nap,úgyhogy alkalmas volt az időpont az Alfacity-s matricát felhelyezni az Alfára.A kilátás erősen korlátozott de legalább feltűnőbb lett :))












Ma reggel beindítottam a szekeret, két perc járatás után érdekes hang a motortérből.
Valahol kinyomta az összes szervóolajat.:((( A vas alatt minden tiszta "gané" lett.
Egy hangyányit pipalettem!!!
Miééééééééért!!!!!!!!!!!!!
Végre megérkeztek a kiválasztott felniszett MAK Ice Corse 17x7-s méretben. Nem ez volt az elsödleges választás, de ebböl volt ez is nagyon tetszik.


Megbontottam a mocit!Nem volt nehéz észrevenni,hogy a kipuf oldali vez tengely milyen szar állapotban van!Meg akartam mérni,hogy mennyi a kompressziót !De sajna az egyik gyertya megadta magát!Levettem a tankot,mert azt is megrágta a rozsda!Egyre több dolog jön elő a vason!Hol a vége?



Zotya fülét már hónapok óta rágtam a riasztó távirányítójáért, amit úgysem használ. Nekem sajna Fiat feliratos volt(kék), és nem Alfa (piros)+ a gumi gomb is elhagyta magát. Tegnap végre sikerült rábeszélnem és nekem adta. :D:D Ma szépen felcseréltem a belsejét az enyémmel. Mindjárt jobban néz ki. :D Jah és ezen nincs elszakadva a nyomógomb.
THX Zotya ! :)
