Blog

>> EseményAti 156 // Alfa 146 1.6 ts // 2008-10-16

Hát sajna köszönhetően volt páromnak. Sikerült 5 nap után lenullázni a kocsi hátulját.
Szegénykével nem kezdődött valami túl jól a kapcsolat.

 
>> Szervizcac // Alfa 155 1.8 TwinSpark // 2010-01-13

Közeleg a műszaki, s mivel a fent nevezett stuffok erősen cserések már, ezért ma beinvesztáltam ebbe a kis felújításba.
Alkatrészek: 24.200
Munkadíj: 18.000

Km állás:

 
>> Szerviztipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2010-01-12

Nagyon gatya állapotban volt már a jobban igénybevett jobb oldali, nem bírtam tovább nézni. Vérlázító az ára ahhoz képest, hogy egy 2x1 centis hengeres műanyag bizbasz, de ez van.

 
>> SzervizMoti // Alfa 156 Distinctive 1.6 16V T.S. // 2010-01-12

ma hoztam el a felnim...
egy szép "kis" kátyú miatt ki kellett görgöztetni...
ennyit erről...
a közútnál a rossz út felvetésre azt a választ kaptam,h miért nem megyek lassabban...
vicc....

 

na megjött az uj immo box, ami már beis van szerelve és nagyon jol működik...már nagyon elegem vold minden inditásnál a kodolástol :S pár kép a régi alkatrészről...

 
>> SzervizÁKOS ROMEO // Alfa 145 1.6 TS // 2010-01-12

ma voltunk a szervizben! a kicsikém kapott eggy új NGK szettet, Originale Ricambi lengőkart, és O.R termosztátot. és a futómű is be lett állitva. úgyhogy kezd alakulni a dolog. a hétre még tervezem hogy négy db szintén gyári féktárcsa, és betét is belekerüljön. mert ezek már elég kopottak! remélem el tudom intézni!

 
>> Szervizosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2010-01-11

Január 9.-én miután egy kissebb vagyon gazdát cserélt és megközelítőleg egy hónap eltelt, haza hoztam drágámat. :D Mostmár nem ver a szíve, mint egy kormosnak. Na meg a lovak is hazataláltak, már amennyire érzem 3000ford.-ig. Mindennek tetejébe készült néhány fotó is, de poros szegényke, mivelhogy már meg is bírságoltak gyorshajtás miatt és nem maradt pénz lemosatni :(

 

Felkerültek a matricák!

 
>> SzervizPeti 146 // Alfa 146 1.6 boxer // 2010-01-11

nagyon nem kell részletezni. :)
ki lettek cserélve a féltengelyek mert mindkettőn szétszakadt a gumiharang. az egyik kattogott is már egy ideje, de a másik menthető. jó lesz tartaléknak.
146700 km

 
>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2010-01-09

A hosszú távú tervekben mindenképp szerepelt az autó teljes Faceliftesítése, azaz az olyan külső-belső átalakítása amely a '95 utáni modellévűeknek volt.
Ennek legszembetűnőbb jellemzői a széles kasznielemek, avagy a wide body kitt.
Ehhez az első és hátsó sárvédőelemek és hátsó ajtók kellenek.
Ezeket a karosszériaelemeket jópár hónapja beszereztem már, de a terv úgy nézett ki hogy majd akkor kerülnek fel, ha telibe is fényeztetem/fényezem az autót . Nos sajnos a telifény egyre távolabbi terv, viszont tavaszra biztosan szét kell majd bombázni az autó hátulját a típushibának számító korrodálás miatt. És ha már szét van szedve, eszem ágában sem lesz a régi elemeket visszatenni ha vannak szélesek! :) (titkon reménykedem hogy össze tudom hozni mellé az elejét is, lökhárítókkal, maszkkal, motorháztetővel együtt - az mellé meg már csak a tető hiányzik! :) )
Tehát ma szépen nekikezdtem az elemek előkészítéséhez Vittorio segítségével. A hátsó sárvédőkkel kezdem, mert rozsda szempontjából ezek a kritikusak. Sajnos egyik elem sem tökéletes. Az egyiknek (bézs) a külseje viszonylag hibátlan, szinte gitt sem kell rá, a belseje viszont elég ramaty ahogy a képeken már csiszolva de még rozsdamaró kezelés előtt látható.
A másiknak (szürke) a belseje nevezhető hibátlannak, a külseje viszont elég szakszerűtlenül volt valaha javítva, az alsó él alatti rész végig volt sérülve, nem kalapálták, csak vastagon gittelték, majd fújták. Szóval azt szépen meg kellett tisztítani, majd kikalapáltuk, most így néz ki. De ezt füllerezni is kell majd.
Úgyhogy elkezdődött ez is.. :)