Blog
Ma délelőtt rászántam magam hogy feltegyem a csúnya téli kerekeket. :S Megint 4-5 hónap csúnyaság. :( De azért van némi előnye is nekik, elsősorban persze a tapadás, másodsorban pedig a komfort. Jóval kényelmesebb kocsikázni a jó magyar utakon ezzel a méretű kerékkel. Pedig a nyári sem extra nagy csak 16os, de ég és föld a különbség. Ettől függetlenül agyalok a 16os 17esre való lecserélésén. :D
A nyári kerekeket pedig szépen kifényesítettem. Száradás után mennek téli álmot aludni.




Elérkeztem a 80 ezres szervizhez...
Sajna, mindent cserélni kellett amit ilyenkor kell, így borsos lett a számla... :)
Ja, és végül a téli papucsok is felkerültek.
Tegnap este fel kerőltek a toldatok mondhatni másordszor! :-) Mivel lelöször nem sikerült a legjobban eltalálnia nuvolát de másodszorra sikerült remekművet alkotnia a mesterurnak! Nagyon bitang lett föleg hogy az eleje le lett ültetve mostmár csak hozzá kell szoknom hogy az eleje ugy 10 cm-el lejebb van mint volt remélem sikerül is gyorsan mielött oda csapnám valahova!




Sikeres műszaki vizsga gond nélkül. Ezt már szeretjük.... Kezdek ismét ráébredni, hogy ez az autó tényleg egy büdös k...va. Az elmúlt pár hétben nem kis pénzmagot költöttem el rá. A konkrétan műszakira való felkészítés ebből kb 10-12 ezer forint volt. Pedig nagyon aggódtam a futómű miatt. Szóval most harmónikus a kapcsolatunk...... :)
Termosztát cseréve végre megfelelő hőfok.
Persze nem örökre, csak február 28-ig.
Előnye, hogy erre az időre nincs súlyadó (teljesítményadó), se kötelező.
Sikeresen elértük az 1500Km-ert a vassal, így megint olaj csere!
Selénia 20K motorolaj 5/L : 12150Ft
Gyári olajszűrő: 1350Ft
Kecskemétről tartottam haza mikor 110-nél megtörtént a baj. A főtengely megszorult. A hiba oka sajnos az én jószándékom volt, ugyanis öntöttem a motorba tisztító adalékot. Ezzel még nem is volt baj, de ami lerakódott kosz, korom, kátrány mind az "olajdekniben" kötött ki.:((( Ekkor jött az olajszivattyú, ami persze próbálta nyomni az olajat a megfelelő helyekre, viszont a sok "gané" eltömítette az olajteknőben a szűrőt, így a kellő kenés elmaradt. Ezáltal kéthajtókarcsapágy "megsült" és a két hajtókar feketére égett. Most a motor kint, főtengely köszörülés alatt. :((((((((((((((((((((((


Valaki belerúgott a balhátsó ajtómba :-(
Ez szarul esett.