Blog
Ma neki állt a szerelő szétszedni a mocit, hogy meg tudjuk mi is az a kopogás a vasnál.Feltételezések voltak, mivel elég meggyőző hangot produkált a vas.Mindenképpen az első amit meg kellet bontani, az a főtengely csapágy.Az olajkartell leszedése után, jött az olajpumpa eltávolítása és egyben ez megoldást adót a hiba okára.Az egyik csavar elszakadt, és ez által több levegőt szívót a kelleténél, mint amire szüksége lett volna a rendszernek.
Pechemre!:-(((((





Ma hallottam az autóm hangját csattog még mert az olaj nem jutott el a hf-ig köpi az olajat mert elfelejtettük visszarakni a nivót de beindult óriási köszönet Ottónak a helyért és segítségért, András bácsinak a vezérlés poziciónálóért, Tomi barátomnak a segítségért, Erhárdnak pedig az alkatrészekért amiket gyorsan jó áron megkaptam.
380mm átmérőjű 52mm vastag ventillátor vásárlása, mivel a nagyobb turbó miatt a gyári ventillátor nem fér el...



A korábban írt apró hibát kijavították a küszöbön, 8000 forintot kellett fizetnem érte. Vannak kőfelverődések a vezető oldali ajtómon, meg a jobb oldali tükröt le kéne fényeztetni (köszi előző tulaj), de egyelőre ebből az utóbbira látok reális esélyt. Azt már elfogadtam, hogy patent sosem lesz a verda külseje, és akármennyire is imádom, a használat során bizony keletkeznek apróbb sérülések rajta.
Idén az Alfa "vitt" minket nyaralni!A horvátországi Krk szigeten voltunk kempingezni!Ahogy ilyenkor lenni szokott,rengeteg volt a csomagunk.Sátor,hálózsákok,székek,asztal,hűtőszekrény,ruhák,gumicsónak,stb,stb..
Mindent sikerült bepakolnunk,még maradt is hely:)))!
A drágám-mint mindíg-most is nagyon szépen tette a dolgát az ezer kilóméter alatt.Mindezt 5,7 literes átlagfogyasztással.
Köszönjük szépen:)!!!








Most került be az autóba egy bontott bosch LMM melegen semmi hiba egy jó hosszú és kimeritő próba alatt, meglátom hidegen mennyit javul...
Váltógombom eléggé zörgő hangot ad, ha épp nincs rajta a kezem. Gondoltam szétszedem már, hogy mi zörög benne, mag?
Kiderült, hogy csak egyetlen csavar fogta a 3 helyett.
Úgyhogy ma beszereztem pár hernyócsavart, és egy hozzávaló imbusz kulcsocskát.
Ezenkívül a váltószoknya is állandóan lecsúszik a rúdról, azt is orvosolom ma.
Ezenkívül a kormánykapcsolóm nem az igazi már, és nem sikerült időnként beindítani az autót... Úgyhogy bekötöttünk Zoli33-al egy nyomógombos indítást, mint a nagyoknál. :) Berelézve, bekötve gyújtáskábelre, és felraktuk a gombot a tetőkonzolra... :)




Megérkeztek az alkatrészek. Csak sajnos hiába siettem velük a hosszú hét végére való tekintettel a szerelő se dolgozott. :-)
Kuplung szerkezet, kinyomó csapágy, kuplung tárcsa, hosszbordásszíj és a két csapágya + postaköltség 78.900 pézbe került.
Kész lehetne már. Még szükség van fékcsővekre és kuplung hidraulikuscsőre. De ezt már a szerelővel intéztetem. Lehet gyorsabb. Még a kipufogót el kéne vinnem, de az még nem került le a kocsiról.