Blog
Ma olajcserére került a sor, kapott a kicsike Seléniá-t meg új olajszűrőt és még egy adalékanyagot... viszont.... történt egy nagyon kellemetlen dolog..... észrevettem az alvázon egy 5 cm átmérőjű lyukat... .nagyon nem jó, mert csak a szőnyeg van ott... :(((



Ma megjött a Ventilátorom a középkonzolba, ami nem zörög cak-pak 3000 pénz volt, gondoltam egyet és ki is cseréltem a középkonzollal együtt.... :D


Kész az autó motorja! Korábban Komárom környékén mind a négy dugattyúm gátszakadt lett. Szerencsére trélerre került azonnal, így a brutális 2l/100 Km-es olajfogyás ellenére, nullás méretű gyári gyűrűs dugókkal meg lehetett oldani a problémát. A motorban gyakorlatilag mindent kicseréltünk. Járt gépműhelyben is. Kimérték, azt mondták tuti lesz. Kapott vezérlésmódosítót is, ugyancsak gyárit.
Lement vagy 57ezer kilométer és már nyüszögött a vízpumpa. Vízpumpa, vezérműszíj, feszítője és vezetője lett cserélve.
Munkadíj 10 pénz.
(147.860 km)
Mer' ugye úgy motorozunk, hogy állunk a nyergen... És amikor leesünk róla, mer' nem vagyunk annyira ügyesek, mint azok at emberek a TV-ben, akkor a motor neki száguld a kocsimnak! Ügyes vagy gyerek! De legalább van biztosítása... Nekem meg eddig volt törésmentes autóm... Hm... Egyedül parkoltam a járdán... se előttem, se mögöttem senki...
Másnap este kódlopós távirányítóval "feltörték". A laptop-om bánja, pedig soha nem hagyom benne. Na most sikerült.

Ma végre véget vetettem a műszercsoport sötétségének :) Kicseréltem a 3 rizsszemizzót, este kiderül mit kreáltam :)
Még 1,5 hete kapott az autó új zöldkártyát, és megnézettem a fékeket. Sajnos elöl 29% volt az eltérés, az nem jó műszakin.
Tegnap gondoltam mivel a hétvégén lejár a vizsgám, így meghosszabbíttatom, de sajnos a vizsga állomáson csak a legközelebbi vizsgaidőpontig tudtak volna hosszabbítást adni. Az 5 perc múlva volt, de felajánlották, hogy levizsgáztatják. Mondtam, nem készültem rá pénz sincs nálam meg nem lehet, mert nem jó a fék. Azt mondták, hogy egy új tárcsafék nem lehet rossz, ha mindent cseréltek. Biztos nem jól mérték, rakjuk rá a vizsgasorra, ha jó megvan, ha nem akkor visszajövök, a pénzt meg ráérek behozni.
Így belevágtam, és csont nélkül átment, a fék is jó volt, 5% eltérés volt csak. Szegény futóművemet úgy megrángatták, hogy már rá kellett szólni az emberre, hogy hagyja már abba, mert kitépi a helyéről, de ott se talált semmit.


Megírom első blogbejegyzésemet mióta megvan a kocsi.
Szóval meg lett kreálva az index. Valaki nagyon okos rakhatta be a riasztót előzőleg, mert amikor kikötötte attól nem volt jó az irányjelzőm sem :S
A hűtőventillátorom kapott egy új relét a motortérbe, mert nem tudni mi volt a hiba, de az szuperál most már.
Túl vagyunk egy kipuff. szervízen is, felakadtam, és elment az egész, de szerencsére T. Gábor ismerősömnek pár óra, egy kis flexelés, hegesztés, és újra tőcsavarozás után már nincsen kispolszki hangja :D
Ismét látogatást tettünk Csöriéknél; volt egy kis kopogás jobb elöl, ezért egy stabpálca volt a felelős:) - cserélve + a kuplung-, fékpedálokra is lett téve új gumi:)
157.500 km
1
581
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV