Blog

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-03-07

Az Agip kúton járva (0307) leltem rá a pénztárnál arra, amit már több alfán is láttam - az alfás szelepsapikra. Eddig eszembe nem jutott, hogy vegyek, mivel sokaktól hallottam, hogy lelopkodják, de most magával ragadott a hév. 'Muszáj volt' vennem:) hisz nemsokára szép új felniken fog gurulni a masina, ahhoz meg csak ilyen sapi illik.

>> SzervizZsolti 75 // Alfa 75 2.0 Twinspark // 2009-03-07

Múlt héten hétvégén sikerült kiküszöböli a hibát a kocsin kuplunfőhenger volt a baj de most már megy megint hehe

 
>> EgyébLacUS // Alfa 75 America // 2009-03-07

Nah, elkészült a nyomásszabályzó kiváltó.:) Minden fasza induljon.5 -10 perc járás után egy halk szisszenés, éééés a vadiúj (médin dzsermáni) benzincső szétrepedt, a 3-4 bar körüli száguldozó benzin meg megnézte mi van a csövön kívül.....Fasza.Cső csere, most jó minden, olajcsere (mert a sok indítózástól és be nem indulástól kicsit benzines lett), minden műszer bekötve, éééés egy helyben járatás 10 perc és még mindig jár, huh mondom ennek fele sem tréfa ideje egy próbakörnek. a moci hideg, szépen elindulunk szépen jár, 3000es fordulatnál már elforgatta a kerekeket és kicsit ment keresztbe......És kb még 200m ment, aztán vmi vhol bemelegedett.....rángatás, lefulladás durrogás....Szerintem az AC lesz, mert minden más már cserélve van....Remélem legkésőbb hétfőn kezembe lesz a Walbro 255LHP-s verseny AC-m:)
Noha végülis kudarcba fulladt a teszt, mégis azt mondom hogy már ez a pár száz méter is megérte sok-sok szopást..:)

 
>> Szervizpe-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2009-03-06

Ma délután kicseréltem a légmennyiségmérőt mivel mostanában elég gyakran megtorpant a gép meg félmelegen hullámzott az alapjárat, kíváncsi vagyok ez volt-e a hiba oka.......ha nem megyünk tovább! A cuccot Erhardtól vettem, Ő adta messze a legjobb árat...45 píz gyári (Bosch) köszönet érte! Km óra állás: 113400.
Úgy néz ki nem ez volt a bűnös a gyanu az EGR-szelepre terelődött!

A decemberben cserélt, februárban javított szélvédőmre ismét kaptam egy kavicsot olasziában, szerencsére még annyira sem komoly, mint az előző, de mostmár vége lehetne a téligumnis időszaknak. grrr

>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2009-03-05

Még múlthét pénteken (feb 27) történt,...kiálltam az udvarról, becsuktam a kaput, majd beültem, kuplung be. Szokatlan nyekléssel ment be a pedál, valami eltört. A brutál kemény kuplungom felpuhult, de ment az autó, sőt egész finom lett a váltás. A szerelő szerint a kinyomócsapágy haldoklik, ami lefűrészelt egy-két szintén utolsókat rúgó lamellát a szerkezetből.
Aztán teltek a kilóméterek itt helyben, városban, nem mertem vele messzebb menni. Egyszerre csak elkezdett hallatni magáról a bűnös, elkezdett kerregni a kinyomócsapágy és elindulni is nehezebb lett az autóval. Mondom fene bánja, működik, mejünk. Persze az alkatrészeket elkezdtem szervezni. Közben hétfőn reggel ment műszakira a vas, szóval jókor jött az egész azzal együtt, hogy a javított szélvédőrepedésből kijött a ragasztó. A fólia miatt amúgy is okosműszaki volt, hát még emeltük a tétet. Minden megfelelt amúgy műszakilag, csak alig bírták leszedni szegényt a fékpadról...na nem baj, túlestünk rajta. Kedden már feltűnően nehéz volt az indulás, berázza az autót, ha nem ügyeskedek és irdatlanul csúnyán kezdett szólni a kinyomócsapágy. Tegnapra ez odáig fajult, hogy bent rendesen hallatszik, mikor 2000 fölött "berág" a csapágy. Rádió hangerő fel, működik, menjünk. Na persze közben a váltások elkezdtek zakkanósabbá is válni, és meglepetésemre 4-esben meg is csúszott a kuplung. Vagyis minden alkatrésze szépen egyszerre eltávozni készül. Közben megérkeztek a cuccok hozzá Erhard jóvoltából, de még a gépnek mennie kell egy kicsit, kb szombaton tudom letenni, addig meg óvatosság és reménység...és pályafutásom legjobb városi fogyasztása...

 
>> Tuning és extraSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-03-19

Mai nap eltünt az első lökösről a rendszám, + faceliftes hűtőrács került fel szép krómcsíkkal :) Mivel a rendszám alatt volt pár csúnya műanyag sorja amit ki kellett javítani és ráfényezni, úgy döntöttem inkább fújják telibe az egész lökhárítót úgyis volt pár kavicsfelverődés rajta.

>> Tuning és extracseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2009-03-05

Egy praktikus ajándékot kaptam névnapomra :)
így hátha nem lesz annyira kormos a hátulja:)

 
>> EseményThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-03-02

Sajnos kiderült, hogy pár nagyobb alkatrészt cserélni kell: pl. vezérlésmódosító, bal oldali (első v hátsó) csapágy, első fékbetétek, stb... És még nincs vége

 
>> SzervizThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-02-24

Kapott új flexibilis csövet és visszarakattam a középső dobot, mert nagyon zajos volt a vas. Így most elviselhetőbb a hangja :)