Blog

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Ventillátor fordulat szabályzó csere. Nem működött a ventilátorom. Levegőt nem fújt. ekkor ment el a klímagáz is.
10ezer volt a bontott alkatrész meg a munkadíj 3000 Ft.

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

93.000 km-rel került hozzám (óra szerint). A százas szervizre el kellett vinni, mert dadogott nagy gázadásnál. (127eFt-ba került munkadíjjal) Gyertya, görgők, szíjjak, stb. cseréje

>> EgyébGergő // Alfa 164 Super V6 TB // 2007-06-07

félelmetesen súlyos autóm van ez olyan abszolút igazság vagy valami
mostanában a páratlan jelzőt akaszottam rá, pedig nem makulátlan de az én olvasatomban 14 évvel a háta mögött teljesen ott van ahol autóznak az emberek
vissza a múltba, és úgy látszik evvel egyszerre vissza a jóba is...
sebaj amennyire lehet kihasználni az élményeket egy találkozásból úgy találom meg a sztori végén magam az Alfa ülésében. némán, csendesen, de ha másként alakult volna is rácsodálkoznom az estékre.
tényleg jó éjt-tel válunk el! ez teljesen igaz
ennyi mindenképp jár

 
>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Már azóta nem jó a klímám, amióta a ventilátor szabályzó motor vagy mi az elromlott. Régen volt. :-O
Meguntam a pálást a kocsiban, ezért szóltam egy srácnak. Azt hittem az itteni manusz, akit haver szidott. De nem ő volt. Házhoz jöttek. Megnéztek mindent feltöltötték gázzal, mert egy kanyi nem volt benne. De nem volt király, mert szuszogott és nem fújta a hideget. Azt mondták azért, mert az olaj miatt megcsúszik a szíj azon a részen. :-) A szelepfedél repedésnél oda túrta az össze olajat. De nem csúszott, mert forgatta. Füstölt is, ahogy olajos volt. :-) Parázott a két srác. Én nevettem. :-DDDD Na mindegy nem kértek pénzt, de másnap szólt a srác, hogy hoz másik gázt. Az előzött leengedték. Most nagyon zsivány. :-DD Nem szuszog és megfagyok bent. Már beteg vagyok.
9000Ft + kiszálás 1000

>> Tuning és extraATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Kit szidjak ezzel az ötlettel? :-D
Azt hittem, hogy olyan egyszerű lesz megcsinálni, de tévedtem. Már nem emlékszem 3x vagy 4x futottam neki, mire a lökhárítót le tudtam szedni a tökéletesen belerohadt és hozzáférhetetlen csavarok miatt. :-) Tiszta vicc volt, mert már az utolsó nap szabadságot kellett kivennem, hogy megcsináljam. Akik követték a 156os topikot, azok biztos jókat nevettek rajtam. Elég sok minden történ velem a dokumentáció szerint 5 órás meló alatt. :-))) Megégett a spotlámpától az arcom, ami rámborúlt, amikor a kocsi alatt voltam. Elhasználtam másfél doboz csavarlazítót egy patent miatt, amire azt hittem hátlapfejű csavar (vagy mi a pontos neve). Erre kaptam ötletet, hogy cibáljam ki. Hát kijött, de visszamenni nem akart ezért ez eltört. :-D A lényeg ehhez nem kell nyúlni, mert csak. Amúgy nagyon tetszik a végeredmény, de amennyit szívtam vele, elgondolkoztam, hogy megérte-e. El is hiszem, hogy 94ezer a boltba, ha megveszed. Kb. ennyiért szedném szét én is. A vicc az egészben, hogy én szívtam vele csak ennyit. :-) A patent tépkedésénél a könyököm is jól bevágtam, amikor lecsúszott róla a fogó. Folyamatosan hoztam fatertől a célszerszámokat. Havertől a hőlégfúvót, amit nem tudtam használni, mert nem akart szétjönni a lámpa. A sütőbe kellett melegíteni. A jegyzet azt írja, hogy 4 perc 200 fokon. Én már a végén maxra tekertem a sütőt (ami a papírok szerint ennél a típusnál 240 fok) és úgy volt bent darabonként 18 percig. Csak ezután tudtam szétszedi. Az második lámpa szétszedése szívózott, mert az egyik oldala beszorult. Szépen beszéltem pár napig.  Szétszedés, műanyagkeret fújás, száradás és az összerakás könnyen ment. Akrillal vagy sziloplaszttal ragasztottam tömítettem. Kentem mindenhova, hogy nehogy párásodjon. Ez remélem jól sikerült. A lökös felrakása és a lámpa behelyezése már gyorsan ment. Ennek örültem. Többet nem írok. Lehet keresgetni a hsz-eket a 156-os topikban. :-)))))
Maximum 1500 volt a festék a többinek (akrill és kinyomó) az árát nem tudom, mert volt itthon.
A képek nem adják ki rendesen. Élőben nagyon vagányul néz ki. Még a lámpapolír hiányzik. De majd az később lesz. Vár az egyik ajtóm egy festésre. Utána autópolírral kész lesz a lámpa is.
Biztos tudnék még írni eleget, de felesleges. :-DD Nem belekötni, hogy számítógépen fújtam. a belsőséget :-) Ja, az egyik irányjelző izzóját is beraktam a sütőbe. Baja nem lett.
A link:
http://www.xs4all.nl/~avihorse/Afbeeldingen/Project/GTA-Koplampen.pdf

>> Autóápolásystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-06-07

Nem egyszerű vihar támadt az esti órákban. Majd egyszercsak elkezdett ömleni az eső, és vele a jég is. Felkaptam az első kezem ügyében lévő pokrócot (Dia nagy örömére), és már rohantam is le az ötödikről megóvni a kicsikémet. Ráterítettem a tetejére, majd még egy plédet előrántottam a csomagtartóból (egy mindig van nálam), és az került a motorháztetőre. Enyhén eláztam, de nem nagyon érdekelt a dolog, csak hogy védjem az autómat. Vihar után lementem, és örömmel vettem tudomásul, hogy nem történt semmi baja. Igaz, a többi autónak sem, nem verte el őket a jég, de lehetett volna rosszabb is.

>> SzervizNorbika // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV2.0 // 2007-06-07

Készen van a spoilerem végre!Már nagyon vártam,hogy fel lehessen tenni a kopasz kis orrára,mert így sokkal dögösebb.Igaz,még nincs színen,és egy pár óra gittelés ráfér,de megvan.Ma egyeztettem időpontot a kárpitossal is,holnap eljön,és megnézi a GTV-t,tetőkárpitozás céljából.Meg gondolom azt is megmondja,mennyi idő alatt lesz kész.Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit mond.Holnap ez ügyben is okosabb leszek,s ha végre lekárpitozódna az autó belseje,lehetne betenni a szélvédőt,műszerfalat,műszereket,és társait.Újabb nagy lépésen leszünk túl.Nagyon remélem,hogy jó munkát végez.Szépnek kell lennie.Muszáj neki.Valószínűleg világosbarna,vagy vajszín lesz.Vagy a kettő között.A műszerfal is olyan lesz,ha meg tudja csinálni.A faRECARÓM is megörökítetett.Soha nem mered feledésbe,bár nem szeretném sokáig használni.A gyári valahogy kényelmesebb:-)

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-06-07

Erhard cartás jóvoltából egy kis futómű felujítás:
Csak egy példa: felső lengőkarokba a szilentek össz. 8000,- plussz a macera, présgéppel a szilentet kinyomni ill. újat berakni. Össz 12.000,- , de akkor a gömbcsukló még a RÉGI ! Hát én 14.000,- megkaptam :) A többiről nem is beszélve!! :) Alsó lengőkar 39.000,- Első Brembó tárcsa 13.000,-
Lengőkar, féktárcsa, kézifékbovden, új fékbetétek cseréje ill. beszerelése megtörtént. Hát fekszi az utat a kicsike, meg hát meg is tud állni!

 
>> Tuning és extraDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-06-07

A legegyszerűbb tuning a direkszürcsi, ami kinek mi. Szerintem dob valamit a kocsin! Alsó fordulatszám tartományból is húz a kocsi, szebb hang jön a motortérből gázadáskor. Na meg az se árt, ha dobunk a tikoknak, és lefújjuk a féknyergeket!

 
>> Egyébcount M // Alfa 145 1.4 boxer // 2007-06-07

... ha lenne rá elég időm. :)

Tudom, persze, funny hogy részben az én ötletem volt az egész blog-mizéria, meg én ütöttem Zsolti és a többiek fejét hogy legyen, aztán most meg nem használom. De azért jó látni ahogy szép lassan megbarátkoznak vele a cartársak.

Már csak az kéne, hogy a cimkék mikéntjére is rájöjjenek, és akkor pár év múlva fasza kis tudás- és élménybázis lesz itt az Amorén. Mit az Amorén, az egész világon ez lesz a legjobb és legáttekinthetőbb és legszebb és leghasználhatóbb alfás honlap!