Blog
Spoilerek rendelése az Alfisti.net-ről. Közösen, olcsóbb postaköltséggel...
Novitec küszöb, és Novitec első toldat.
András bácsitól kissé használt első, és hátső lökösök vásárlása, majd 3 hónapnyi műanyagos munka után végre a koptatócsíkok eltávolítása, a törések heggesztése.
Első-hátsó vonószem takaró műanyagok, és a hátsóba a fényvisszaverő prizma megvásárlása...
Végre, mehet a fényezőhöz, mert piros, és agyonheggesztett...
Novitec küszöb, és Novitec első toldat: 259+179 Euro
Postaköltség: 35 Euro
Első-hátsó lökhárító a műanyagos munkával: 42.000
Első lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.000
Hátsó lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.900
Hátsó lökhárító prizmák: 5.000
Első-hátsó lökhárító fényezés: 60.000


A hátsó gátlók cseréje után, érzésre cserésnek tűntek az elsők is...
Erhard volt ismét a forrás, és András bácsi, aki nagyon szakszerűen elkövette a cserét.
Sokkal korrektebben, mint az előzőleg cserélt hátsó gátlók esetében a Bosch szakszervíz.
2 db első, sportcsomagos lengéscsillapító (Magneti Marelli): kb.: 38.000
2 db első-felső lengőkar (gyári): 36.000
Utálom a vasárnapokat.Nem elég,hogy hajnalok hajnalán ki kellett bújnom az ágyból,amikor éppen valami szépet álmodtam és odakint sötét volt és hullott a hó,így hát havat kellett söpörnöm a járdáról és persze a kocsiról is és hideg ülésben kellett helyet foglalnom és persze eleve gáz,hogy dolgoznom kellett menni,ekkor kiderül,hogy nem tudom rendesen becsukni az ajtót,mert nem ugrik a zár a helyére,plusz el kezd villogni az elakadásjelzőm és nem akar leállni és így autózom 7 és fél kilómétert,majd az is kiderül,hogy az első helyzetjelzőm befakkolt és a műszervilágítás egyik izzója is most szenderült jobblétre,bár úgyse nagyon van mit világítania,mert az olajnyomásmérő is sztrájkol és nem mutat a benzinmérő sem,nem mintha sok mutogatnivalója lenne de azért hiányzik és persze idegesít a varázsszem hunyorgása és végül arra is rá kellett jönnöm,hogy szíjjel van törva a rendszámkeret,bár örülhetek,hogy még megvan a rendszám és a tetejébe még dolgoznom is kell,ahelyett,hogy e bosszantó hibákról mit sem tudva édesdeden szenderegnék a kedves ágyikómban.
Azonban a dolgok néha jóra fordulnak,mert estére már újra rózsaszín minden,szépen csukódik az ajtó és nem villog fölöslegesen semmi és a rendszámkeret is büszkén hirdeti az alfaamorét újfent és a műszer is mutat,bár a nyomásmérő nem,de hát semmi sem tökéletes,azért az élet mégis szép,tekintve,hogy holnap reggel nem kell korán kelnem és ráadásul találtam otthon vörösbort is :)Egyszóval most már újra az élet napos oldalát nézem :)
Kész a GTV csomagtartójához méretezett, zárt mélyláda. Természetesen beépítés után ha a megfelelő helyére kerül kárpit borítást is kap..


Megérkezett a 2db flexibilis kipufogó cső, mert a gyárit már megette az idő, és eljött az ideje a cserének.
Remélem hamarosan a gépre is felkerülnek..
FELKERÜLT 03.15

Éva születésnapi ajándéka egy belépőjegy volt az Operettszínház Rudolf musicaljére mindennel, ami hozzá tartozik :)
- jeges reggel, Budapesten vörös fokozatú figyelmeztetés
- ónos eső odafagyás két törlés között
- komáromi tankolás
- Móron kútra csúszás
- Székesfehérvár, Bori vár, ...
- M7 Budapest
- pezsgőzés a Hiltonban
- gyertyafényes vacsora
- Operettszínház
- reggel villásreggeli
- délben már munkában
Mivel picit erötlen volt mára a gép, ezért rászántam magam 1 uj légmennyiség méröre, hát végülis találtam a neten 1et elég joo árban, nagy szerencsétlenségemre....magnati marelli.. na ilyet senkinek nem ajánlok...bexerelés utánn az auto alapjáraton fulladozott :S.. hát másnap vixa is küldtem, több mint 1 honap utánn jön a telefon h elfogadták a reklamáciot, mivel kimérték és gyárilag hibás volt... na de mivel elhatároztam h, mindenféleképpen kicserélem és a pénzemet is viszakaptam :-) csakis a gyári BOSCH jöhetett szoba... igaz h pénz ráfizetéssel, de viszont ezzel már tökéletesen müködik...és az auto érezhetöen jobban huz.... és ez mindent kárpotol :-) itt van pár kép: csakis az utobbit vegyétek :D



Hidegen egyre nehezebben indult, illetve nem melegedett eléggé a hűtővíz. LMM cserével megoldódni látszik a hidegindítási probléma. Az alacsony hőmérséklet oka a termosztát hibája, miszerint túl korán nyitott. Ez is megoldódott egy cserével. Hibakeresés közben ránéztünk a gyertyákra is, bizony megszolgálták az idejüket. NGK platina szett került bele. Egyúttal az olajcsere is megtörtént.
- Polírozás ( http://hajtokar.extra.hu )
- Kiegyensúlyozás ( http://hajtokar.extra.hu )
- Új perselyek


