Blog
Úgy látszik tetszik az autónak az új termosztat meg a friss Selenia: új rekordunk van. 1028 km 55 liter gázolajjal, amit 5,35 literes fogyasztás relatíve nagy távolságon, pedig a ebben csak a napi ingázás van benne, tehát 25-26 kilométeres szakaszok...
Tegnap voltam az algyői úti bontóban.Ez nem egy olyan egymásra hajigáljuk az autókat hely,itt minden egy épületben van rendszerezve,feliratozva.
Minden egyes alkalommal amikor ott járok úgy érzem magam,mint egy kisgyerek a játékboltban :D
Sikerült is megkapnom ami kellett: -pollenszűrőház
-bal tükör
Nézelődés közben találtam egy boxer motort.Mondom megnézem,milyen gyertya van benne.
Hát persze,h Golden Lodge (ami ugye már nincs forgalomban)!A boxer gyárilag ajánlott gyertyája.Persze bontottat sose teszünk az autóba!!! de én azért csak megvettem,legfeljebb,ha nem válik be jó lesz karácsonyfadísznek :D
A bontócsarnokban állt egy hibátlan 164-es.Remélem ezt nem bontják szét :(
Egy ilyen gyönyörűség az utakra való...



Sajnos 49.000 km után kuplungot cserélni kellett... A Fiat Mo. nem járult hozzá a gar javításhoz... :(
2009 január 9.-én pénteken meghallt a kuplungmunkahengerem jelenleg is cserére vár szegény mert gyűjtőm a pénzt rá:((((de legalább hazahozott
134600km. Elérkezett az idő a kuplung cseréhez. KM ből pontosan nem tudom mennyi van az autóban és ki tudja mennyi a kuplungban, mivel előttem megint lehetett egy pár tulaja. Bandi szerint nem lesz már hosszú életű, így kicseréltettem gyári Valeo -ra. Hát birt volna még egy kis időt a kuplung de nem olyan sokat. A Karmok is elég szépen megkoptak, meg hát a kuplungnak sem volt őszinte a mosolya.
Csak a szokásos. Mosás alul-felül, belsőtakarítás, bőrápolás és most ponyva alatt várjuk a tavaszt, ami meghozza majd a nagyszervízt, és egy szép polírozást.


Unatkoztam kicsit, csináltam egy turbo timert.
Hexa kapcsolóval lehet állítani 1-9perc közt egyperces lépésekben.
2009.01.30.
Mégkisebb változat, a harmadik képen.



47.000,-km
az egy éves állás és a közelgő 50e miatt nagyszervízen volt. Vezérműszíj, görgők, vezérlés módosító (már kerregett) és kuplungtárcsa csere, meg persze olaj és levegőszűrők cseréje.
2009. január 29., 136217 km
17 €
M+V Kubovič, Pozsony
Első futómű beállítás, -1 és -3 értékek között kell mozognia, +6,8 volt....
Le kell tolnom az Andrist, hogy nem tud lengőkart cserélni anélkül, hogy elállítaná a futóművet :)))
Brutális a különbség, a beállítás előtt is éreztem, de most elég rágondolnom, hogy jobbra akarok menni és már neki is dől az autó. Sokkal feszesebb lett minden.