Blog

Jó kis fagyos időben kicseréltem mind2-t, meg kitisztítottam az LMM-et ill. a relé-, és biztosítékcsatlakozásokat, amikhez egyébként nem könnyű hozzáférni. Valamint grafitos zsírral megkentünk az ablaktörlő kar hüvelyeit.

Szélvédő csere megesett, meg lecseréltem az ablaktörlő gumikat is. Azért látni a különbséget.. :)

Megesett a műszaki ill. a zödkártya is... meg kaptam egy qrva kavicsot a szélvédőre és fut a repedés, most már biztos cserélni kell...

Végre sikerült szereznem egy óraegységet, ami jól is néz ki ill. minden óra azt mutatja, amit kell. :) Igaz így most 77e kmel "vissza lett tekerve" a számláló. :) Köszönet Longmannek, akivel el tudtuk cserélni a V6os egységet.

>> SzervizSzil146 // Alfa 146 1,6 Twin Spark // 2008-12-29

A 2008-as év végét egy kis hibakereséssel töltöttük... Történt, hogy egyszer csak dadogóssá vált a motor járása, mintha csak két-három henger dolgozna. A hiba egyszerűen meglett. A vezérműszíj felőli henger gyertyái félig vízben álltak, máig érthetetlen okból. Tisztítás és szárítás után minden a legnagyobb rendben lett, érdemes esetleg ezzel kezdeni a vizsgálatot hasonló esetben.

 
>> Szervizszisza // Alfa 147 1.6 TwinSpark // 2009-01-06

Úgy néz ki - lekopogom... a termosztát hiba megszűnt:) Apu meg Zoli ezekszerint jól tudnak * amit a többiek nem:P

 
>> Szerviztipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2009-01-05

Le sem merem írni, hogy mióta jártam érvénytelen okmánnyal... :) Mindegy, most már a rend legéberebb őrei sem terrorizálhatnak ennek hiánya miatt.

 
>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2008-07-12

Terveztem már régóta, hogy beszerzek egy fényszórómosóval "felvértezett" első lököst! Hát most végre valóra is vált, ugyanis ell kollégának éppen volt egy eladó (23.000,-)! Kaptam hozzá mindent, a spricniket, relét, a tartályt a motorral és a csöveket is! Meg is köttetett az üzlet, de mivel zöld színű volt, gondoltam ha már úgy is festeni kell, akkor egy kicsit alakítok a lökösön (persze szigorúan műanyagos segítségével)! Mindenképpen csak kicsi és szolíd átalakítást akartam és azt hiszem ez sikerült is! Csak a rendszámtábla helyének bemélyedése tűnt el és a lökös alján a rácsok! A műanyagos munkadíja 20.000,- volt! Nem olcsó, de hát ez van! :-)) Jöhet a festés! :-)

 
>> Szervizjoe156 // Alfa 156 1.9 JTD Mjet // 2009-01-05

Elszállt egy izzítógyertya . Azt hittem komolyabb a gond , de szervízbe kiolvasták a hibát és ezért villog az izzításvisszajelző . 6000 huf , meg 10 perces munka és minden rendben , gyertya kicserélve , nem villog a visszajelző .

 
>> EgyébBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-01-05

Ma végre a festőhöz került a gép három hónap várakozás után! Emiatt nem vagyok boldog, de legalább most már ott van! Elvileg két hét múlva már kész is lesz! Erre mondjuk kíváncsi leszek, de reméljük a legjobbakat! Lesz mit csinálnia a gyereknek, karcolások, horpadások a jobb első sárvédőn és a tetőn (tetőcsomagtartó miatt), első lökhárító, a kilincsek mellett a zárak helyének lefalazása... stb. De hát dolgozzon meg a pénzéért! :-)))) Vagyis hogy nem egészen, mert hogy a végösszeg ne szökjön az egekbe, elkezdtem szétbontani sajátkezűleg a verdát! Minden műanyag és fényezésre nem kerülő "sallangot" leszedtem! A srác azt mondta, hogy leszedi az ajtókat, a csomi- és motorháztetőt, mert így könnyebb vele dolgozni és szebb lesz a végeredmény! Ezért még a belső kárpitok is "kiugrottak" a helyükről, hadd koncentráljon a srác csak a fényezésre! ;-)) Egyébként minden színre lesz fújva, kivéve a tükör talpak és a lökhárítók felső szegélye! Naon szép lesz, alig várom már, hogy elkészüljön! :-))