Blog
Találtam két képet, amelyek a 2008-as esztergomi AlfaCity-t reklámozták plakát formájukban. Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki nem látta. Szerintem jól sikerültek, mint maga a rendezvény is. Már várom a következőt, hogy mi is az Alfánkkal vehessünk részt rajta.
Utoljára Januárban ültem az Americában. Öcsi (Bányai) jóvoltából 3 hónapot a 33-asával vészeltem át. Nem hátul hajtott, de imádtam vele autózni. :) Köszönet mégegyszer érte unokatesómnak. ;)
Utána kb. 3 hétig anyum Zastaváját nyúztam. Na itt már akadtak tanulni valók:
Először is, az autó gázpedálja digitális: Vagy nyomod, vagy nem nyomod.
Nincs köztes állapot. Nem akarok kitérni a részletekre, de tegnap visszaültem belőle a 75-ösömbe, és nem akartam ráismerni az autómra. Egyszerűen elfelejtettem vezetni. :) Nagyon szokatlan volt. Még most is szokom. Hihetetlen, mennyire el lehet szokni egy autótól. Ma nagytakarítást szervezek benne :) A hangját azért őrizgettem a tudatomban, de nem lehet ezt megszokni...Fel voltam rá készülve, mégis mikor a fordulat a 3000 felé kúszott, felállt a hátamon az össze szál szőr... Köszönhetően Beke mester teljes rendszerének, amit azóta jónéhány alfás barátom megcsodált.
Mivel nem egy csendes darab ( 'hadd hallják ha érkezel!' -/ Beke Imre / ;), kapott egy középdobot. A legkisebb, legjelentéktelenebb középdob, amit valaha láttam. A hangerő nem csökkent decibelekben mérhetően. :D
De most nem érdekel ez, inkább élvezem a hangját.
Ismét elkezdte enni az olajat a gép, visszavittem Pirihez, gyári hibásak voltak a szelepszárszimeringek, gariban kicserélte mindet.
Ha már ott jártam, akkor kicseréltettem a bal első kerékagyat, meg a csapágyat, hogy végre fel tudjam rakni a nyárikerekeket. Az egyik menet szétment, ezért került rá sor.
Szuper jó, piros színű kagylóüléseket gyártattam. Belehímeztettem egy-egy Alfa Romeo feliratot is. Az ajtókárpitok is be lettek vonva az ülések anyagával, és Cuore Sportivo feliratokat kaptak.
Beszereztem még egy Auto Gauge fordulatszámmétőt, ami shift light-os, meg memóriás. Elég jó szolgálatot tesz.
Át lett fényezve az egész autó. Úgynevezett Twin Tone, azaz kéttónusú fényezést kapott a kocsi. Felül maradt a Volvo Zafír fekete, alul pedig Lamborghini narancs.
2006. március. Végre hajthatom az új motorral szerelt kocsimat. Nagyon jó lett. Tetszik a 6 sebességes váltó is. Állítható a kapcsolási út.
Leírhatnám, hogy mik történtek, de nagyon hosszú lenne.
Végtelen műszaki újítások.
Új O.Z. Superleggera Race Silver felniket vettem a gépre.
Benne csücsül az új motor. :-D Igen!
Autotecno első lökhárító az én elképzeléseim alapján készítve
OMP sportféktárcsák
Ismét TSW Avus felniken gördülök.
Simoni Racing tetőszárny.
A motorháztetőből el lett tüntetve a pajzs (ami igazából egy nyílhegy).
Le lett leültetve az autó 40 mm-el.
Carzone Specials küszöbszélesítéseket kapott az autó.
Ugyanekkor lett beépítve az elektromos vezérlésű lengéscsillapító rendszer is.