Blog

>> Eseménycount M // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2008-04-17

Szeretném egy alapvetéssel kezdeni, ami talán nyilvánvaló egyesek számára, talán mindenki számára, de néha azért nem árt ismételten rávilágítani.

Az Alfa Amore egy internetes közösség. Internetes. Ez azt jelenti, hogy bármi ami velünk kapcsolatban történik, az online történik. A találkozók ebből a szempontból a kivétel, ahol az online kapcsolatok élővé válnak. Viszont amíg nem találkozunk, addig online kommunikálunk. Ti, mi, mindenki aki tag. Például, az AlfaCity-vel kapcsolatos kommunikáció két részből áll: mi információkat közlünk, Ti pedig ezek alapján informálódtok, megtudhattok szinte mindent a találkozóról. Úgy érzem, hogy az első részt maradéktalanul (najó, 95%-osan) teljesítettük. Rengeteg, rengeteg szöveget írtunk, igyekeztünk mindent elmagyarázni, mindehová kitenni minden infót, folyamatosan válaszoltunk a kérdésekre és probléma-felvetésekre, hírlevelet küldtünk…

Hogy miért írom le ezt? Azért, mert ennek az információ közlésnek egy jó nagy része pusztába kiálltott szóvá vált… Hiába küldünk hírlevelet, ha nem olvassátok el. Hiába csinálunk microsite-ot, ha már csak kiváncsiságból se néztek körül. Kérlek, ne értsetek félre, természetesen közületek nagyon sokan (a jól felfogott saját érdekükben) elolvastak mindent, és meg is tudtak mindent - amit meg nem, arra rákérdeztek. És ez így jó. Ami nem jó, hogy azok az emberek jó része, akiknek utólag problémája volt, ezt nem tették meg. Például valaki azért nem tudott jegyet venni magának előre, mert valami technikai málőr miatt nem tudott belépni az alfacity.hu-ra. Ez sajnálatos, azonban ha nem szól nekünk, akkor április 12.-én, szombaton túl sokat nem tudunk rajta segíteni. Nem szólt, nem tudtunk rajta segíteni, követelte vissza a jegy árát, visszakapta, ő csalódott, mi idegesek lettünk. Jó volt ez bárkinek is? Nem. Mi, ugye, nem tudjuk kitalálni hogy kinél mi nem működik (sajnos a web az ilyen). Ellenben, ha írt volna egy e-mailt vagy egy hozzászólást a topikba, valószínűleg el se jutunk idáig.

Tehát olvasás, és online kommunikáció. Nektek is kell olvasni és kommunikálni, igazán nem kerül semmibe (csak egy kis időt igényel), viszont gyors, egyértelmű, stb. Ennyi proaktivitást a jövőben is mindenkitől szeretnék kérni, mert ennélkül nem megy.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-16

Ma (0416) meglátogattuk Paradoxékat is, akik az esztergomi AlfaCity-ben azt a hangos kicsi alfát dobták össze, pár mélynyomóval, erősítővel, kondival, stb. röpke 3millióFt-ból. Hogy kellene valami hang nekem is az autóba és adjanak tanácsot. Az aktív ládáról helyből lebeszéltek -pedig már kinéztem egy jópofa clariont..-, mert állítólag lépcsőshátú autóban kevésnek bizonyulna. Így marad egy 'egyszerűbb' limitált szériás (:]) Z sorozatú macAudio erölködő, valami passzív ládával, amit majd sok próbálgatás után kiválasztunk. Van választék, már csak idő és pénz kell. Ami a legkevesebb:)

Ma kaptam készhez a rendszámtábla 2. darabját is, így már teljes a készlet. Mostmár csak egy-egykeret kell hozzá és egy szép Alfa Romeo-s zászló.. Már csak napok kérdése és megrendelésre kerül az is.

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-16

Tegnapi nap (0415) dokinál jártam, hogy megújítsam a jogsimat, mert 0420-án lejár. Immáron 10 éve, hogy megszereztem a vezetői engedélyemet. Lehet, hogy valakinek ez nem is olyan sok, de 26 évesen..:)
Ma (0416) voltunk Gödöllőn az okmányirodában, hogy ott is elintézzük az ezzel járó teendőket. A fénykép katasztrófális lett. Mire megmondta a csaj, hogy hová nézzek, már készen is volt a kép. Nem sokat sz*rozott vele. Pl. meg se kérdezte, hogy bele akarok-e nézni elötte a tükörbe, hogy talán megigazítsam ósszekócolt hajam..:) Beültem, húzzam ki magam, nézzek a kamerába, kész, mehet. Ennyi volt kb. A kép meg.. veszélyes. Leszurkoltam 4000Ft-ot a postán, a dokinak meg adtam 6300-at és két hét múlva meg is lesz a szép új plasztik kártya a régi papír alapú helyett.
Kaptam róla egy papírt, hogy ott jártam és ha időközben lejár a jogsim (most vasárnap), akkor utána igazolni tudjam, hogy készül az új, de jófej volt a nő, mert azt mondta; a rendőr nem biztos, hogy el fogja fogadni. Akkor mi a sz*rnak van az a papír, ha nem azért, hogy amíg elkészül, ne b*sszanak meg? Hihetetlen.. 0430-án elvileg elkészül az új. Személyesen kell menni érte. Ez volt a másik ..hír. Postán miért nem jó?! 0503-án meg megyünk osztrákiába Seegrottéba a tavasbarlangba. JEssz. Remélem addig elkészül.

>> SzervizZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2008-04-16

Felkészültünk a vizsgára! Csak 250ezer lett kipengetve. :(

(Lengéscsillapítók, szilentek, kormányösszekötö, gömbfejek, légzsák vezérlő, légtömegmérő, stb...)

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-04-16

BOV 2 bar-ig!

 
>> EgyébBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-04-16

Fejben már számolgattam, de most le is írom, hogy mivel jár egy ilyen rendezvény lebonyolítása.

Előtte:
- 4 hónap előkészület a polgári foglalkozás mellett
- 2 hónap komoly munka, a polgári foglalkozás kezdi megsínyleni a szervezést
- 2 hét megfeszített munka, a polgári foglalkozás teljes háttérbe szorul
- mintegy 157 csésze kávé elfogyasztása a megbeszélések alkalmával
- 764 baszdmeg hagyta el a szánkat
- 426 óra telefonbeszélgetés
- 981 e-mail váltás
- 96 m konzol összeállítása
- 30 hangfal
- ezeket 12 fő technikai személyzet végezte el

Aznap
- 1 órás alvás, ébredés kakasszóra
- 11,2 km legyalogoltunk a rendezvény területén fejenként
- 42 "hol a wc" kérdés megválaszolása
- nyitás után az első üveg üdítő elfogyasztása 3 órával
- nyitás után az első étkezés elfogyasztása 7 órával
- szerződött személyzet: 14 fő
- önkéntes segítség: 10 fő
- helyhiány miatt kérésre visszafizetett belépő: 25 db
- igazolatlan távolmaradás a zöld parkolóból: 15 fő
- 20 liter vér folyt jó helyre

>> SzervizYouri // Alfa 145 QV // 2008-04-16

Eljött a csere ideje.Jelzett a gép.Beindult,leállt.Gázra nem reagált.Gyertyák ki,megtakarít.Retkesek voltak rendesen.Utána már beindult rendesen,de csak rakoncátlankodott.3 hengerezett,nem ment,össze vissza járt.Megrendeltem Erhard-tól a gyári (NGK Platina 100e km) szettet.Beleraktam,és a hibatároló törlése után(óta...) hibátlanul működik a műszer.HURRRRRÁ,ismét szegényebb vagyok...

Azért nem ment simán a csere:Igen,beleszakatt a gyertya menete a hengerbe!!!! És NEM állat módjára húztam,és NEM meleg mocinál!!!! Éppen 3 újjal tekertem bele őket,amikor kezdett "nehezülni",már szakadt is le a menet...Ez kb 1.3 nm-nél történt:-(((
Amíg nem rendelek másik kettőt,visszatattem a régi szettből 2 kicsit.
Na ilyet még nem b@sztam!!!!!

>> EgyébBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-04-16

Péntek, 15:00
Sikerült egy időben kiérni a DJ Team csapatával, akik a helyszín teljes hangosításáért felelősek. Első napirendi pontunk a köszönés és a gyors egyeztetés után a turista látványosságnak is elsőrendű lángosos felkeresése volt. Zárva volt, ezért átmentünk a szomszéd vegyesboltba, de megbeszéltük, hogy következőkor nem só lesz, amit a szökőkútra viszünk. Mire Rambo szabadul, lesz lángos.

Eddig nem fordítottunk elég figyelmet az esemény dokumentálásával, így idén elhatároztuk, hogy saját operatőrt alkalmazunk. A választás a lelkesen jelentkező Carlosra (idei kártyanaptár megalkotója) esett. Még nem tudtuk eldönteni, hogy mi nagyobb, az Amore Team képernyő kompatibilitása, vagy Carlos kameraforgatói tehetsége. A gyanúm az, hogy egyenlően alacsony szinten van, de nem mi lennénk, ha nem akarnánk mindenből a legjobbat kihozni - ez esetben meg se próbálnánk 450 férőhelyre 550 autót leparkoltatni.

>> EgyébBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-04-16

Péntek, 12:00
Idén fél nappal jobbak voltunk, mint tavaly. Pénteken már délben elindultunk a tett helyszínére, hogy organizáljuk a kitelepülés aznapra tervezett részeit.
Kis rendezői konvojunk plusz a stábautó csurig megpakolva holmikkal az egyik legszebb, Dobogókő felé vezető úton érte el Esztergomot.
A nyugalom vihar előtti. Ablak lent, Jovanotti cd forog, nyugdíjasok néznek utánunk a távolsági buszmegállóból, Teddy kaszkadőrmutatványokat gyakorol, Carlos a buja növényzetet vizsgálja önfeledten.

>> SzervizNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2008-04-16

Nos, a kormány szervó olaja rendszeresen elfojt. Ráadásul ez a fojás egyre komolyabb méreteket öltött, úgyhogy ezt is orvosolni kellett. Hosszas keresgélés után, végre találtunk egy műhelyet, ahol ezt viszonylag emberi árakon végzik. Szóval a teljes belsejét ki kellett cserélni, tömítések, teflongyűrűk, elkopott persely stb.
Most új kormányművem van. Olajfojás megállítva.
Viszont nehezebb is tekerni, (főleg zöld nélkül:D) mivel eléggé passzos az egész. De nagyon jó :)