Blog
Sokat vártunk rá, hogy ismét tavasz legyen, újra összejöjjön a sok Alfa Romeo fanatikus a nagy tavaszi találkozón. És végre eljött. Teljesen bevoltam zsongva. :-)
Végülis nem volt rossz találkozó összességében, de kimagaslóan jó sem. Valahogy nem azt éreztem, mint az eddigi esztergomi talikon. Lehet, hogy az időjárás miatt (picit hűvös volt), vagy nem tudom miért, de valami megmagyarázhatatlan hiányzott nekem.
kicsit hangosnak találtam a kidörgö rendszert,ezért legyártattam savállóból egy 60-as középdobot,ami kicsit visszavett a hangeröből!
a hátsó lengéscsillapítóim nullásak voltak!egy-két kanyarban kicsit rezgett a lécc,ezért ideje volt már cserélnem őket!!
Tegnap (0413) megkaptam az USA-ból rendelt amerikai tipusú Alfa Romeo rendszámot. De még csak az egyiket, mert a másodikat később rendeltem meg egy nappal és ezekszerint azt külön küldik.. Nem baj, a lényeg, hogy már az egyik nálam van. És a másik hír, hogy feladásra került az az első "grill szett" is Angliából. Mire kell -azaz olyan készültségű lesz az autó, hogy már csak az hiányzik- úgy számolom pont ideér az is. Úgyhogy ha semmi nem jön közbe -de nem akarom elkiabálni még- a jövő hét végén legkésőbb már újra alfázunk. Itt a jó idő, muszály:) A hűtőtakaró grill szettről a képek még Angliában készültek. A rendszámról már itthon:)
[Költségeim: a grill szett ára postával 4000Ft]
Ezzel a tétellel túlléptem azt az összeget, amennyibe az autó került eredetileg..
Újabb találkozó, újabb szép nap. Még nem voltam Esztergomban sosem, és lehet ez az egy nap is kevés volt. De legalább maradt jövőre is látnivaló. Merthogy jövőre is ott leszünk az biztos! Fantasztikus volt minden, egy percet sem unatkoztunk!
A minap (0413) ismét Gödöllőn jártunk megnézni a verdát. Alakul. Lassan, de biztosan. Ami a múltkori állapothoz képest előrelépés, hogy már kétszer belekerült a motor. Azért kétszer, mert egyszer egy cső kimaradt mögüle, és az istenért nem lehetett hozzáférni. Ezért ki kellett venni megint a már helyén lévő motort. De mostmár -talán- véglegesen a helyén csücsül a sportos szív. Ezzel megint időt veszítettünk, de már nem bánom. Ha már a találkozóról lemaradtunk, mostmár legalább legyen 100%-os.
Elkészült még a mélynyomó kábelezésének előkészítése a motortérből (tápkábel), illetve a fejegységtől (kapcsolószál) a csomagtartóig. Viszont a (Connection) kábelszettben nem volt RCA, úgyhogy az ma kerül megvásárlásra.
A nyári kerekeket Zoli elvitte gumishoz, mert az egyik szövetszakadásosnak tűnik a belső oldalán, mert kívül egy kisebb pukli látszik (lásd lenti képek), és ha tényleg az, akkor eléggé veszélyes lenne úgy közlekedni vele. Egyszer elég volt megtörni a vasat, úgyhogy új görgőt is kap a masina. Falken Ziex ZE 512 91V 215/50 R17. Ha már ott vannak a alufelnik a gumisnál, azok is át lesznek nézve, majd a kerék centrírozva.
A tetőkárpit is a helyére került időközben. Még a napokban egy teljes belső kárpittisztítást is kap.
A lenti képeken a behelyezett motor, a szövetszakadásosnak tűnő gumi és az új Connection First FS2 450 RCA kábel (4,5m) látszik.
Elmentünk kis családommal Esztergomba. Azt terveztem, hogy összefutok sok ismerőssel, és jókat dumálunk, sajnos nem sikerült, ahoz túl nagy volt ez a rendezvény..... de láttunk sok szép alfát, elfogadható volt az idő, a város gyönyörű, az odavezető és a hazavezető út élvezetes volt. Összeségében tetszett máskor is megyünk!
Csak a 8C hiányzott.....
szuper volt a tali !!! jol ment a kicsike !!! jo volt megmutatni az alfettát és nagyon örültem hogy sokan megnézték és fotozták : )))))