Blog
A mai napon aprobb és nagyobb fényezési hibák kerültek kijavitásra,bal sárvédő,jobb első ajtó,a tanksapka alatti folt,és hátul a két oldallon apróbb sebek voltak,valamint a héten megnyomták a bal hátsó ajtót ,az is ki lett javitva.Gyönyörü munka lett!!!!
Köszönet Zolikának!!!
Ismét hazai kikötőben: Hari Maestrónál. Cseréltük a hátsó féktárcsákat a betétekkel együtt, na meg a megfáradt kézifékköteleket. A betegeskedő kipuffdobokat is intéztük, a hátsó dob helyére bekerült egy épített rozsdamentes acél dob, a középsőt pedig nemes egyszerűséggel kivágtuk, és egy csővel hidaltuk át az anyagfolytonossági hiányt. Kíváncsi voltam, mit esznek ezen az elvadultabbak. Egyelőre élvezem, mondjuk a szomszéd öregasszonynak nem nagyon tetszett, amikor reggel az erkélye alatt melegítettem a gépet, mert tüntetőleg kijött, és szúrósan nézett. Sebaj, egy újabb rajongó... :DDDD A kissé megviselt embléma is újra cserélődött a pajzson, illetve amíg a mester a fékek sorsát rendezte, addig én is adtam az esztétikának, és lenyalogattam az alufelgéket. A bal hátsó sárvédőn éktelenkedő pukkedliket is kijavíttattam Csabán. Úgyhogy örö és bódottá... :)))
2008 március havában teljesen tele lett a hocipom az eddigi VM84 A motorommal. Sikeresen szereztem a haver apósától egy 155-os VM-et ami már elektronikusan vezérelt!Hurrá! Nem lesz tobb idegeskedes, hogy telen beindul-e vagy sem. Hát Jani barátommal nekiálltunk, kibontottuk a 155-osbol a motort (karboflex rulezz). Ráakasztottouk a régi váltómat (ez volt az elso szamu hiba) mert a sajatjaval nem ment volna be, mivel nem ultek a 1/2 tengelyek valamint a motor szilentblokkjainak tartói. Kb másfél hét munka utáni fáradságos, éjszakába nyúló szerelgetéssel sikerult is betenni a motort, váltostul meg mindenestul. Sikerult bekotni az elektronikus gázpedált, az EGR-t, nagy nehezen elfért a turbó is, meg a levego hutoje. Sikerult bekotni a fekpedal es a kuplung pedál jeladóját, a kis bosh dobozkat is meg a hozza tartozo egyeb dolgokat. Osszeraktuk, feltoltottuk folyadékokkal, beinditottuk és .... teljes csod! A motor ossze-vissza jár, dogledezik, nincs alapjarat egyszoval bukta. Egyeb keresgélés, méregetés és nézegetés után Jani barátom aki egyébként gépész mérnok rájott, hogy a kedves kis vezerloegyseg a fordulatszammero ill. az elso porlaszton talalhato jelado segitsegevel hangolja a motor befecskendezeset. Mivel a lendkerek nem ugy lett visszarakva ahogyan az kell (mivel a regi valto ment rá) és a válto blokkban máshol helyezkedik el a jelado helye, valamint a jeladó jelkarakterisztikája is más, ezáltal a kocsi ossze - vissza vezerelte sajat magát. Megette a fenne. átméregettuk, átszámolgattuk majd ementálivá furtuk a váltoblokkot, hogy sikeruljon vhogy osszehozni a dolgokat - mindhiába. Ugyhogy most kergetek egy kinyomotányért ill. kinyomocsapagyat a 155-os válltojára, mehet ki a régi válltó, valahogy bele kell varázsolni a saját váltóját és lehet, hogy igy talan mukodni fog - remélem. Majd meglátjuk - vagy nem. mindenesetre elfáradtam mint a kutya, 2 hete 3-4 órákat alszom, ugyhogy egyenlore szuneteltetem a szerelest.
Esztergom elött felkerültek az uj gumik. Egyenlöre meg vagyok elégedve velük és szerintem nem is fog változni a véleményem....
Az imént visszakerült a nyári pacsker...hát azért szebb így a vas, mint a 15-ös acél dísztárcsával >;))
Az ismert integetéses baleset nyomai mára tűntek el: elhoztam a tankot a karosszéria lakatostól. Cserélve lett: első lökős, motorháztető, bal első lámpa, jobb alsó lökhárító rács, alsó és felső díszrács. Hálistennek szép mint újkorában, így nagyon várjuk AlfaCity-t :)
Naszóval kinyit a bazár!
Minden épen maradt,használható alkatrész ELADÓ!!! A teljesség igénye nélkül...komplett műszerfal légzsákkal,kormány légzsákkal...hátsó ülések(bézs MOMO bőr)...a sofőrűlés KO...a jobb 1-et meg GEORGE már le stipi-stopizta..:-DDD...felnik kuka (talán kettő megmenthető...a hátsó fékek úgy néz ki megúszták(a tárcsák,és betétek használtak de jó állapotban vannak)...a motort egyben nemtudom eladni(mert van még rajta hitel,és nem tudok papírt adni hozzá),de fő egységenként(főtengely,hengerfej,generátor,klímakompresszor...stb..)eladó....5-ös váltó...
Van még sokminden,de még nem volt lelkierőm nekiállni szétboncolni szegényt...:-(
Elérkezett az első fékek cseréjének ideje: új tárcsák és betétek, valamint a fékfolyadék is kicserélődött. Persze mindenből a legjobbat kapta a kicsike!
2008.04.11-én vásároltam.
Pont Alfacity előtt:))
Az autó 48760km-rel került hozzám.Megkímélt szép állapotú,de azért nem hibátlan legalábbis az én szememben.
Minden apróbb javításról be fogok számolni.