Blog
Kicsit dolgoztam ma a bontott tankon. Ledrótkorongoztam a tetejét, kiszereltem a szintjelzőt. A drótkorongozásnál rájöttem, hogy a forgásirány váltogatásával elég komoly hatás érhető el: a fémig lepucoltam néhol a festéket, illetve a rozsdás foltokat.Fotó mellékelve a lepucolt tankról.
Aztán persze átmentem a tankon (zsírtalanítás után) egy réteg Hammerite-tal (legjobb barátom mióta ilyen öreg autómban festeni kell valamit). Következik a második réteg, illetve a tank aljának a pucolása. Aztán valamikor ki is kell mosni a tankot és lehet felrakni a mostani helyett.
Képek:
1) tank teteje előkészítve festéshez
2) egy réteg Hammerite
3) tank alja (ilyen volt a teteje is, mikor megvettem)
Idén is ott voltunk a nagy Alfaamore talin Esztergomban, már 3. alkalommal, és másodszor úgy, hogy segítek a parkolásban, ami jól is sikerűlt! :-) Tul.képpen, eddig minden alkalommal másik Alfával voltam, idén a kis sárga spéciállal, nagyon szépen ment ahogy kell, pedig odafelé eléggé sietősre vettük a figurát, főleg a vége felé a 11-es úton, de jól futott a kiicsike. Annak meg külőn örültem, hogy az enyémen kívűl nem volt még egy ilyen metálsárga színű Alfa, igazi ritkaság a gép :-) Mellékelten néhány fotó.
Mult héten leesett a lakkréteg az alfajelről, biztos kaptam egy kavicsot :( Nah mondom ez egy újabb fasza kis beruházás lesz olyan 6 rugó környége a jel, nem vagyok szarrágó de sokknak tűník...az a baj ha lejön a lakk akkor kezd kifakulni a grafika. Ma ráértem és szép napos idő volt ezért vettem egy szintelen rally lakkot és lefújtam az első emblémát. Három réteget fújtam rá szép lett és kemény 1400ft-ba került. Az utolsó képen az eredmény..
felkerült az újabb fajta hátsó lökös is!már egy pár hónapja a garázsban foglalta a helyet,végül rászántam magam és egy haver segítségével feltettem! azért,faragni való bőven lesz még mind két lökhárítón!egy chippelés meg oldotta a motor problémákat!
Találkozón ismerkedés,beszélgetés a nagy vadakkal.
Bazilika kupolából a kilátás gyönyörű!
Sok szép autót láttunk.
Sok K-pack is készütek. ;-)
Debütáltam! Sajnos a zuhany az eső formájában is megérkezett, de szerencsére a helyszínen már nem esett. Csak a szél ne lett volna ott.
Apróbb hiányosságok ellenére a rendezvény jó volt. A 33-akat keresni kellett, de nem ez nem okozott nagy gondot. Sajnos (szerencsére) a legtöbb cartárs szebb verdával vonult fel, de így felújítás után, kasztnizás közben, újrafényezés hiányában örültem a részvételnek is :)
Sajnos elkerült az autó szerelőhöz, ugyanis nagyhirtelen megadta magát a kuplungom.
Az egész azzal kezdődött, hogy mikor kinyomtam a kuolongot egyszer csak egy nagy koppanást halottam és hirtelen úgy "beesett" a pedál. Ennek ellenére működött tövább minden ahogy kell! Másnap már arra lettem figyelmes, hogy furcsa hangot hallatott mikor kinyomtam, majd menetközbe nehezen tudtam 2-ből 3-ba tenni. Rá 1 napra már szinte egyáltalán nem ment a dolog. Álló helyzetbe viszont lehetett váltani. Viszont ha sebességbe ráindítottál akkor kinyomott kuplungal is elindult az autó!!
Már rá fér egy kuplung szett csere, így közel a 200 000 km-hez. (nem tudom, hogy cseréltek-e már benne!) Hát röviden ennyi! Elvileg 2 nap múlva kész lesz.
Az időjárás nagyon szélsőséges volt! Ahol sütött a Nap és a szél sem fújt, meg lehetett veszni a melegtől, de ahol árnyék volt, és a levegő is mozgott, ott zimankós télinek tűnt. Ennek ellenére jól éreztük magunkat, a társaság mindig jó! Grandó és Kriszta, Andriska és családja, Fighter és felesége, Alfa156hupikék és családja -akikkel másodszor fordult elő Amorés rendezvényen, hogy egymás mellé rendelt parkoláskor a Sors :) -, ImO, RB,- a Selespeedesek, Erika, valamint Niki volt kisebb-rövidebb ideig a társaságunk. (Valakit biztosan kihagytam, de majd átolvasom újra ablogot és kiegészítem ;) ) Idén nem volt Integrale, csak Maserati szakasz. Volt aegy szép AR 2600 oldtimer, olasz rendszámos, kék bőr belsővel, szívsesen hazavittem volna! Ettünk méretes sült kolbászt, vettünk vásárfiát (matricákat), aztán 3 óra körül hazaindultunk, kedvesemmel.
Jó poén volt a jégből faragott MiTo ! :))
Köszönjük a szervezést! Jövőre ugyanitt!