Blog
Minden papír megjött, minden helyről. A közútkezelő fizetési jóváhagyását és a rendőrségi feljegyzést ma vittem el a biztosítóhoz. Kiszámolták, hogy a károm 50ezer valamennyi forint. Persze ha viszek számlát, akkor arra fizetnek, de nem volt kedvem még ezzel is görcsölni, nagyjából ennyiről tudtam volna számlát is vinni. Úgyhogy elfogadtam az összeget, állítólag 2 héten belül a számlámon lesz.
Nem hiányzott ez az egész procedúra, de nem is rokkantam bele, és meglepően kellemesen álltak mindenhol hozzá a dolgomhoz. Nem volt hőbörgés, sőt kifejezetten segítőkész volt mindenki. Persze ez a minimum, de sajnos sokfelé vannak rossz tapasztalatai az embernek. Mindenesetre pozitívan csalódtam az ügyintézésben.
2008.04.24.:
A pénz még nem érkezett meg. Ellenben jött egy telefon a biztosítótól, hogy kéne nekik a kocsi törzskönyve. Nem igazán értem, hogy minek, mindenesetre megkérdeztem a nőtől, hogy ez miért most jutott eszükbe...? Végül is nem kaptam konkrét választ. Bescanneltem, el e-mail-eztem neki. Várom a fejleményeket.
2008.05.08.:
És végre megérkezett ma a pénz. El sem hiszem, hogy végre lezárult az ügy. Ideje volt, de túl vagyok rajta, és végül is megérte. Minden olajozottan ment az elején, a pénz átutalása húzódott el csak.
Most hogy hazajöttem küldföldről végre újra ápolgathatom a szemem fényét. Nagyon nagy öröm volt bele visszaülni.
Az autóm fóliázásának története: Nagyon szépen lefóliázva vettem, de "sajnos" nagyon sötét árnyalattal és nagyon - nagyon műbizonylat nélkül. Hosszas utánajárogatás után (szerelő, internet, fóliás) Úgy döntöttem, hogy akkor leszedem az első oldali fóliákat. Leszedtem. :(, Fentmaradt a ragasztó és az istenért sem tudtam lemosni, de keményebb anyagokkal nem mertem próbálkozni. No mind1 autó levizsgázott és az volt a terv, hogy visszafóliáztatom az újonnan megismert nagyon rugalmas fóliásommal.
Nem jött össze időben, aztán én meg kimentem dolgozni és itthagytam mind2 szerelmemet. Az egyik utánamrepült :)
MInd1 most hazajöttem és rögtön irány a fóliás. 8000 volt az első kettő ablak és még grátiszban fóliát is megkaptam a szélvédőre nappellenzőcsikig. Én kértem hogy rakja fel és ő meg nem kért érte pénzt :) Az emberem nagyon rugalmas, !szerintem! jól dolgozott.
Szuper. Most méégszebb. Főleg az Alfacity matricával... Imádom.
Sásdon sikeres műszaki vizsgát tett az autó. Sajnos, nem lehettem ott. Szerettem volna ott lenni, hogy lássam és tanuljak belőle, de nem lehetett. A mérési papírokat eltettem, amit adtak. A vizsga idején 106 663 km volt az autómban.
Szelepsapka...
A héten meglovasítottak 1 db Alfa szelepsapimtól.
Az ilyen esetekre fel vagyok készülve. 2 db garnitúrát beszereztem régebben...
Természetesen,rettentően örültem neki...
holnapra megszáradnak a felnik a festönél és viszem felgumiztatni öket : )
aztán még néhány aproság van hátra és az utolso tesztkörök,aztán szombat reggel irány ALFA CITY !!!!!!
Szerencsére van egy éjjel-nappali gumis a közelünkbe, így tegnap este rászántam magam a cserére. 4-en voltak előttem, és kb 1.5 óra alatt megvoltam mindennel. Úgyhogy újra a Bridgestoneok feszülnek az autón :)
Először is az autón nem törés miatt lettek kicserélve az elemek!!!! Mindenből megvannak a gyáriak is. A Spoiler szett Pilot Sport Italy márkájú. A két lökhárító üvegszálból készült. A küszöb műanyag. Az ígért 2 hét szállítási idő a végén 1/2év lett. Amikor elkészült a 16-os fenik kicsinek tűntek,ezért lett 17-esre cserélve. Majd a Carstyling-on találtam a lexus design lámpákat. Végűl Vinnie cartárs által hírdetett GTA-sított első lámpa került rá.
Új index kellett jobb elölre. Ervintől beszereztük Magnetti Marellit. 1 nap alatt megjött :)))
Express hírdetésből Csepelelen vettem magánszemélytől 210E Ft-ért. Főbb karosszéria javításon már tul volt csak fényezési hiányosságai voltak. Meglepően jó állapotban volt. Legnagyobb hibája az volt ,hogy nem lehetett rükvercet kapcsolni. Valamint enyhe csapágy hang. Rögtön szét szedtük. A főtengely csapágyak fordítva voltak betéve, látszott,hogy nem rég volt javítva még valami alkoholos filc jelölés is volt rajta. Kicseréltük, plusz még egy csomó apróságot, kipufogót stb... A Váltó is érdekes volt, ott csak a rudazat volt kikopva. De ahhoz ,hogy le tudjuk szedni le kellett egy kicsit engedni a motort. Felújítottuk a rudazatot ( szilentek,tömítés,porvédő...) Működött is rendesen. Aztán jött a meglepi. Kitolattam a műhelyből és az utcán kigyulladt az autó. Amikor ugyanis leengedtük a motort megszakadt az elöregedett benzincső és pont belespriccelt az osztófejbe. Szerencsére tűzoltó sógorom nem volt messze.