Blog
Motor mar kinnvan, muszerfalat nemi szivas aran (az A oszlop boritojat feszegetve olyan jobbhorgot vittem be magamnak, hogy 5 percig konnyeztem es szamolgattam a csillagokat) leszedtem, alatta a kabeldzsungel... brrr. Egyelore optimistak vagyunk, ez gondolom legkesobb a visszapakolaskor valtozni fog. :)
Amióta nálam van az autó végig a MOL-nál tankoltam 95-öst. Télen azt tapasztaltam, hogy ha sokáig áll a hidegben az autó, akkor utána hidegen gyenge a motor, kb 2000-ig engedi pörgetni és a gázreakció is hosszabb. Persze hidegen 2500-ig sem szoktam pörgetni,és miután elért 85 fok körüli értékre, hirtelen meglódult és ment rendesen. Többen mondták, hogy felejtsem el a MOL kutakat. Megtettem, és úgy néz ki a Shell benzinnel tényleg megszűnt a fenti hibajelenség. Azért még próbálgatom, hogy miként viselkedik a gép.
2007.12. Large autó, Halásztelek
Bal első, alsó lengőkar -, stabilizátor rúd -, kutyacsont? -, szilentek-, kézifékkötél -, motorvédő -, olajcsere, önindító tisztítás
2007.03. Csörgő szerviz Várpalota
Vezérlésszett, szűrők, folyadékok cseréje.
Tegnap lecseréltem a régi kipufogóját Ludmillának szééééép újra....:))))
Ma pedig megkapta 2 évre a műszaki vizsgát!:)
A 2008 01 27.-ei szélvihar eredménye:a szomszéd kéményéből egy darab az autómon landolt! Mondhatom boldog vagyok!
Az első olaj, szűrők stb cseréje: 2008.01.29. 20525 km-es óraállásnál.
Az olaj: Selénia 20K AR. Az Elaforgtól rendeltem, mert itt a kecskeméti Alfa szervízben még nincs Selenia.
És ha már a szervízben jártam, rendeltem a gyári cd-s rádió helyére egy szabvány 1 DIN-es CD-s rádió tartó tokot. Valahogy nem tetszik ez a gyári fejegység, az én Kenwood-om sokkal szebben szólt, úgyhogy azt akarom belerakni a gépbe. Ehhez azonban kell egy ilyen tok. Reméljük nemsokára meglesz!
De a lényeg a friss vér, újra lehet hajtani! :-)
Már elég gyatrán világított szegénynek a lámpája, főleg a bal, igy megleptem magam egy pár izóval :) Egyedül neki sem álltam, mert a gépkönyv szerint a pár egyszerű lépés valőságban nem tünt annyira egyszerűnek. Műanyag burkolatok le, lökös le, fényszoró ki. Utána az ízzót berakni tényleg pár pillanat :) Alig várom az estét, hogy teljes fényben lássak.
A szerelőnél kiderült, hogy picit feszítőcsapágyas hangja van. Igy a következő lépés az lesz.
Fényszoró alatt a króm csík is erősen kopott már, ezért új megrendelve és a szíjcserével az is meglesz ejtve. Aztán márcsak pár apróság marad :))
Ismét beletepertem 10-11000km-t az autóba így kapott friss WR-Dieselt meg új levegőszűrőt...mindenből a gyári persze...
Tököm tele van már az olcsó H7 izzókkal 3 hónapot sem bírnak ki...gyári H7-et raktam be de a jobb láthatóság végett Silverstar izzók kerültek be plusz 20m és nagyobb fényerő az esőben...ez igaz is kellemeset csalódtam benne :)
Tegnap felkerültek az indexek alá az iszonyat brutál swarovski kristályból kirakott kígyók!
Hála a magasságos megváltónak aki a maga hasonlatosságára engem is megteremtett. Valamint hála a CrystalDesign-nak!
Örülünk!!
Örül az Alfácska mert szereti a hozzá méltó bánásmódot, meg örülök én is mert megérdemlem.