Blog
Sajnos rossz hírek vannak! Ma du lett volna vizsgáztatva az alfám hétfőn kivittem szerelőhöz h nézze át a vizsga elött meg amugy is szürőket ,olajat meg vezérmü szettet akartam cserélni meg volt egy kis olajszivárgás . Itt következett a szopás mert végül nagyon sok minden szar lett
- alsó lengőkar csere jobb és bal
-Felső lengőkar szilent 4 db
-Vízpumpa
-Vezérműszíj garnitura
-főtengely szimering(ez volt a szivárgás okozója) ez avval jár h váltó le...és hogy jobb legyen a kuplung rendszerben alig volt még pár km tehát
-kuplung szett
-légszürő
-olaj meg szűrőcsere
Kifizettem a vaskos számlát ...elindulok kb 5 km után kopogás a motorbol ami eggyre erősödik hívom a szerelőt aki már a telefonon keresztül halja h gáz van ...visszavontatjuk az autót ..kiderül h csapágyas lett a motor.
Nos most megpróbálom a garanciásokon behajtani a motor problémákat elméletileg benne van a szerződésbe ez a hiba de nem csodálkoznék ha nem fizetnek mivel hogy a selespeed pumpát sem fizették (szakértőjük szerint nem is volt hibás)
Bara Laci munkájaként elkészűlt a kormány újrabőröésem. Igényes és nagyon szép lett. A varrással nagyon meg vagyok elégedve, mert a gyári siralmasan gagyi volt...



Tegnap meghozta a futár, ma pedig beszerelésre került. H1 5000k 35W szett :)
a harmadik képen a jobbos lámpában már a xenon virít :)
még a balosban a régi halogén....
a szerelés kb másfél órát vett igénybe számomra...




öcsém tegnap lefujta az alját alvázvédövel : ))))
ma kiütötték az ajtohatárolo stiftet és fel tudtam tenni a negyedik kárpitot : )
megjáratták az álott fékeket....
holnap még a futomüvet akarom javitgatni matt feketével,meg ha lesz idöm a km orát cserélem ki mert ami most benn van azon akad a ford mérö.....
ja és ma rendeltem olaj-levegö szüröt kipufogo sortömitést..........


Mindenkinek nagyon köszönöm a szülinapi jókívánságokat! :-DDD
2008.03.07. 128300 km A kipufogó az elégtelen felfekvés miatt fújt ki. Az anyák egy része túlhaladt a tőcsavarok menetén és megszorult. Az anyák alá helyezett alátétekkel a kifújás megszűnt.
Az olajnyomásmérő miatt kiszereltem a műszeregységet, szétszedtem, és megállapítottam, hogy a műszer egyik tekercse szakadt. Mivel jobban már úgysem tudtam volna elrontani, és a fölső tekercsben volt szakadás, szétszedtem a műszert egészen, és elkezdtem letekerni. 127 menet után megtaláltam a szakadást, összeforrasztottam, visszatekertem, összeraktam, és működik!
Öntöttem egy kis motorolajat is, kicseréltem a benzinszűrőt, és felragasztottam az Esztergomos matricát.
2008.03.02. 128100 km Végre beszereltük a több hónapja vásárolt olajnyomásmérő gombát. A jobb hozzáférés miatt leszereltük a fojtószelepházat és a kipuffgázvisszavezető szelepet is, ezeket legalább kitakarítottam. Leszereltük a kipuff gyűjtőcsövet is, ami még az előző tulajnál tört el, valószinűleg az ültetőrugó miatt. Ezt hegesztéssel javítottam. Az eredmény: az olajnyomásmérő továbbra sem mér, a kipufogó most a sortömítésnél fúj ki. Nem túl nagy eredmény 6 óra szenvedésért.
ma lecseréltettem a két első abroncsot, s mint kiderült a kopott abroncsok voltak a zaj forrásai.
megszünt az abroncsok által keltett zaj



Megkaptam az időpontot a szervizböl. Jövő hét csütörtök reggel 8kor áll be a szépségem.
Vezérműszíj(görgökkel), olaj(szürővel) és ha kell akkor ékszíjcsere lesz.
Mivel a közelben csak Glasgow-ban van alfa szervíz, igy kénytelen vagyok beérni egy nevesebb helyi szervizzel. Igy is 300+áfát kérnek persze fontban. Az 350 font(hála a 17,5%-os áfának).
Az 122500 forint körül van. De legalább meglesz még aznap. Utána leteszteljük mert a szünetben irány Loch Ness. Megyünk őslényt kutatni.:)