Blog
Meg volt a műszaki vizsga így 2010-ig oké a gép. Plusz a zöldkártya megújítás is megtörtént.
167700km-nél olaj(selenia 20K) + olajszűrő csere, valamint a teljes gyertya szett cseréje(NGK Platinum). És a műszakira való felkészítés izzók, kézifék és minden egyéb apróság átnézése.
uj alkatreszek, mar emgvannak miota,ideje osszeirnom,mielott elfeljtem :D
uj vezermuszijak : QH - 500
uj hatsolampak, eredeti olasz -5000/par
"uj" kerekagy+kerekagyacaspagy+hozza valo feltengely, sztem 1 rekesz sör :D de majd kiderul h mennyi az annyi
vakumszivvatyus generator, na ez kufa sok penz volt 8000
Kaptam ajándékba ma 1 Momo Corse kormányoscskát, és egy 5000K-s xenon szettet, egy jó partneremtől. Öröm ez, na! :)
Meg is vettem hozz a kormányadaptert is.
A kormány ára (hogy később mindent összeszámolhassak):
- Kormány: 28.000
- Xenon 29.900
Sikerült végr beszerezni a gyári Selénia WR Diesel olajat a kicsikének, ígyhát ideje volt bele is önteni; természetesen olajszűrő cserével egetemben :-)
Ezenkívül sor került egy polenszűrő cserére is, amit GEORGE-nak köszönhetően találtam meg; hálám üldözni fog GEORGE!!! :-D
Élőben még sohasem láttam a busójárást, mindíg csak híradásokban. Most, hála az Amore-nek és a szervezőknek, (köszönet érte) végre eljött az én időm.... Fantasztikus volt, remekül éreztük magunkat, Újabb nagyszerű alfás embereket ismertem meg!!!
Drága dolog ez a kerékcsapágy.. De már tudom hogy SNR név alatt SKF csapágyat kapok. Hurrá!
- 4 db karékcsapágy
- 2 hengerfejtömítés
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- benzinszűrő
40% kedvezménnyel 71.000 Ft. :( Túlvagyok rajta.
A hajtókarcsapágy (KING) 3. "túl"méret volt, pedig STD volt cikkszám szerint. Újabb egy nap csúszás. Plusz a boltos inkább "benyelte" az árát, és visszaadta, de nem merte visszaküldeni a szakallmetalnak, holott egyértelmű, hogy gyári félrecsomagolás. Úgyhogy vettem egy másfélszeres árú AE-t. Eredetileg is azt akartam ugyan, de győzködtek, hogy a king az "király". Szóval vegyetek AE-t, ha így jártok.