Blog

Scott, pb_, Zoli segítségével motorállapot felmérés történt:
- olajnyomás ellenőrzése
- sűrítési végnyomás ellenőrzése
+ átnéztük az egész vasat, egészen rendben van, leszámítva a már korábban megállapított problémákat...olajfolyás van rendesen, a kuplung-váltó enyhén szólva is aggasztó, mint ahogy a féltengelyek is (ez utóbbiak eszement lógnak)

>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2008-02-15

2008.02.15 Megejtettem egy olajcserét 140ezer km-nél.
És tudatosultam azzal a ténnyel,hogy majd kipuffot kell cserélni:(((
Ja és valamelyik tömítés enged...olajos volt a blokk alja...nem örülök...

>> SzervizZebu // Alfa 147 1.6 TS Eco Progression // 2008-02-15

3400 km-nél meg volt az első olajcsere a márkaszervíznél. Olaj és olajszűrő + átvizsgálás volt, ebből az olaj volt az amit én vittem.

>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2008-02-15

ma is ténykedtem egy kicsit a gépen,beraktam az also szigetelést és a szönyeget plusz a két elsö övet : )

 
>> EgyébLACA145 // Alfa 145 1.6 16V TWIN SPARK // 2008-02-14

Nézzétek meg és szóljatok hozzá!

>> EgyébLACA145 // Alfa 145 1.6 16V TWIN SPARK // 2008-02-14

Lukak a motortömbön

>> EgyébLACA145 // Alfa 145 1.6 16V TWIN SPARK // 2008-02-14

Már 2 éve húzódik a per.Mert bíróságra vittem a drágám halálát.Most azt kell bizonyítanom hogy az Alfa a hajtástól nem hal meg.Azt akarják rám verni hogy rejtett hibája volt.Akinek volt már Alfája tudja hogy nincs olyan hogy rejtett hiba.Mert az Alfások mindent megadnak az autónak.Úgy bánik vele az ember mint a gyerekével.És az Alfa a törődést meghálállja.Az én meglátásom az hogy úgy ölték meg az Alfát hogy 5.ből 2.be rakta vissza nagy sebességnél.Mert kipróbálta a "gyilkos".Ő egy 24éves segesdi lakos.Most 1 toyotát hajt és azt mondja az jobb.A bírónak fogalma nincs az Alfáról.Szóval szívvel-lélekkel kiállok a márkáért a törvény előtt.Szívesen venném a véleményeiteket,hozzászólásaitokat!

>> EgyébLACA145 // Alfa 145 1.6 16V TWIN SPARK // 2008-02-14

meg akarták venni de elvitel után 5 órával már kivégezték az Alfát.

Az eredeti állapotra való törekvés mindenekelőtt:
- gyári lökhárítók felrakása
- gyári hátsó lámpák felrakása
- gyári műszerfal+egyéb műszerek visszaszerelése

Párszáz km utáni tapasztalat alapján csereérettek:
- mindkét oldali külső féltengelycsukló
- váltó úgy, ahogy van (1-2-3 fokozatok szinkronjai leköszönőben)
- szelepek nem cserések, viszont beállításra szorulnak
- jobb oldali fagydugó (lsd: kép)