Blog
Na én is elkezdem a blogolást :-)
Kezdem azzal, hogy az autó mikor megvettem a navigációt, elkezdett furcsa dolgokat művelni: először megnémult a duda, majd megállt az ablakmosó motorja, aztán játszott olyat, hogy hol működött a km számláló, hol nem (de ez elmúlt, most már régóta működik) és (remélem) végezetül kezdi megadni magát az akkumulátor, ami nem is csoda, mivel 7 éves :-) a héten veszek újat, addig szépen lent pihen a kocsi a garázsban (van másik :-)
Tegnap este vettem észre hazafelé tartva, hogy a műszerfal-világítás fényereje ingadozik, és néha felvillan a töltésjelző. A diagnózis: halódó generátor. Belekerült egy bontott, de felújított és eszközöltünk egy ékszíjcserét is.
2008. január 21. Ma délelőtt Várpalotán hagytam a vasat Csöriéknél. Minden ami nem fasza kiméletlen javításra lesz fogva!
Megvettem tegnap előtt az éves "matricát" hazánk ÖSSZES autópályájára! :-)
37200 Ft-om bánta.
Remélem értékelik igyekezetemet, és cserébe nem méricskélnek majd, hanem hagynak szépen nyugodtam haladni rajta.... :-))))
Hát ez is eljött. Valamilyen fura esemény következtében január 3-án állították ki rá 2 éve a forgalmit, részemről tehát mehetett a szívás. Végülis január 8-án levizsgázott. A bal első lengőkarokat kellett csak kicserélni a kézifékbowdeneken kívül. Ja meg kellett venni egy napszemüveget a vizsgabiztosnak a xenon miatt :)
Nem akartam venni csak jövőre, de muszáj voltam. Január elején rakták fel, azóta persze nem volt égető szükség rá, de sokkal nagyobb biztonságban érzem magam, mióta fent vannak.
Mivel a 195/55-ös méret @#@$÷ß drága, a 185/60-as mellett döntöttem. Ez csak 7 mm-rel nagyobb és sokkal olcsóbb is. Végülis 12.000 forint pro stück árért szereztem Semperit Speed Grip gumikat. Eddig maximálisan meg vagyok elégedve velük. Kicsit talán lehetnének komfortosabbak.
Mivel feladtam az alvázvédő levakarását, így maradt időm kiszedni a donor alól a tárcsafékes hátsó futóművet.
Űbergázos állapotban van, de nagyon szép lesz.:)
(ehhez kelleni fog még egy szett alfetta nyereg, ha tud valaki, ne tartsa magában.:) )
Ez a nap volt a legdurvább a sprint restauráláshoz fűződő napok közül...alvázvédő eltávolítása leégetéssel és drótkefével....nem sikerült. :(
4-5 óra alatt a képen látható nagyságú foltig lehetett eljutni, mivel a gyárit követő további 3 alvázvédő réteg egyszerűen túl sok, és nem lehet hozzáférni egy csomó kritikus részhez.
Változik a terv, megy az egész homokfújásra (persze ennek még utána kell járni, hogy hogyan lehet egyáltalán).
A szemmel láthatóan problémás helyek azért le lettek tisztítva, hogy lássuk, mekkora a gáz...szerencsére nincsenek súlyos problémák, sokkal rosszabbra számítottam. :)
Lehet hogy egy kicsit csicsás lett, de szerintem illik hozzá. Pirosra fújtam elöl és hátul a féknyergeket. Nagyjából egy 5 órás művelet volt száradással együtt! Persze a formámmal jár hogy ez az eset sem ment egyszerűen, mivel a második nyereg fújásánal meghalt a spray. :))
145 000 km-nél olaj-, szűrőcsere. Castrol Magnatac 10w-40.