Blog
Érdekes módon a színe nem változott az olajnak, csak több lett... :(( Asszem ezt is magamnak kell megcsinálni, tököm tele a szerelőkkel!
Nemtom, lehet, h még a gyári vízpumpa volt benne, de egyrészt műa rotoros volt, másrészt 4db lapát volt rajta (nem volt letörve, hanem gyárilag ennyi van rajta), harmadrészt a műa rotor a tövében szépen be volt repedezve tengelyirányban.
Ráfért. :)
Vszínű kiderült a hiba oka.Ma beszéltem több (pártatlan)szakival.Elképzelhető hogy a m.vezérlő javításakor rossz programot írtak az agyra,ezért beállt 1 bizonyos vészprogramra.Folytatás 1.5 hét múlva,amikor viszem Pestre a vasat h megvizsgálják.Lehet h elég lesz 1 új progit írni rá.Nem bánnám ha egyszer végre szerencsém lenne...Ja,persze nem akarják elismerni a hibájukat akik végül is előidézték ezt az egészet.
Ismét kipucoltam az alapjárai motort, hátha segít a si fuldokláson, de sajna nem. :(
Pénteken eljött a napja annak, hogy hosszas tanácstalanság és gondolkodás után döntsek. Volt egy utam hazafelé Sárvárról 8 után (sajnos ilyenkor ez már a koromsötét verzió) és hát mit ne mondjak... Semmit nem láttam a GTV-ben szereplő (parasztvakítás céljára nagyon alkalmas) Xenon fényű izzól szerelt világítótesttel. Ez így nem mehetett tovább (mert bár alapban is így van) ön és közveszélyes voltam, annyira nem láttam semmit. Az elhatározást tett követte, megrendeltem a xenon szettet. Ma (2007.10.02) megjött reggel a csomag és mire az óra 3-at kongatott, már be is lett szerelve! :) Jelentem működik! Majd este ki is próbálom! Ha ezzel sem látok, akkor inkább szemészhez fordulok, mert akkor nem a lámpáimmal lehetett a gond... :)))
Ma le eresztettem a vizet,meglepöen tiszta volt,azért slaggal átmostam,adtam neki bárdi féle téli fagyállót,ez most már tavaszig letudva.
2007. október 1. 102900km
Végre sikerült rájönnöm, hogy mi kopogott az első futóműben.
Alacsony sebességnél jött a hang leginkább, egész pici úthibákon, sőt huplikon átgurulva is apró, de gyakran ismétlédő koppanásokat hallottam.
Kicseréltem a stabilizátor pálcát és a hang végre eltűnt. :)
Az alkatrész 2900 Ft volt, szerelési költséget meg nem számoltam fel magamnak. Nem érdemes ezzel szerelőhöz menni, mert nem egy bonyolult feladat és alig volt több, mint 1 óra.
Na erre varrjatok gombot: egyik barátomnak elment a józan esze és úgy döntött, hogy megnősül... Ezen alkalomból szerveztünk egy legénybúcsút... Egy tanyán voltunk, külterületen, hogy még véletlenül se zavarjunk senkit... Erre mit ad isten, egy rendőr is lakott ott nem messze, akit igenis zavart a zene... Odajött civilben, rugdosta, rángatta a kaput, és felszólított minket, hogy azonnal halkítsuk le a zenét... Ennek mi nem tettünk eleget, erre kihívott két járőrt... Na mindegy, 100 szónak is egy a vége, elég érdekes éjszaka volt... Erre reggelre meg szét van rugdosva a kicsi Alfám, ami a kapu előtt állt... Hétszer, ismétlem: HÉTSZER rúgott bele a baromállat... négyszer a csomagtérajtóba, egyszer a jobb hátsó sárvédőbe és kétszer a jobbelső sárvédőbe... Hivatalos kár: 166.000 HUF.- Sajnos bizonyítani nem tudom, hogy ő volt, úgyhogy a hivatalos jogi úton nem lehet megoldani a dolgot (ettől függetlenül természetesen följelentettem), szóval most nagyon happy vagyok :-((( Rohadjon meg!