Blog
Szombat délután élvezetesenl telt a napom, Rita szervezésében egy jót fociztam Tárnokon, a műfüves, fedett pályán. Szerencsére találkoztunk Ircsivel - mert bizony az e jobb kanyart elnéztem-, és Ő volt kedves vissza terelni minket a jó útra.
Remélem lesznek jó fotók, mert az én gépem hőgutát kapott, túlmelegedett az üléstámlára akasztva, és nem kapcsolt be
Később aztán amint haza értem , már működött. S mivel az autóm hátsójáról elég kevés képem készült gyorsan lőttem párat :)
Munkálatok elvégezve,hátsó lengéscs. cserélve,első féktárcs+pofa cserélve+hátsó lengőkar javítókit ON!
Hát mit mondjak....Nagyon kemény lett a hátulja...nem leng ide-oda:))) Kellett ez!:)))Fék még bejáratos....
Alkatrészt megvettem,beszerelésre vár.
Az első és hátsó fekete díszléc valamint a hátsó rendszámtábla keret színre lett fényezve.Így már sokkal szebb :-)))
Felszereltettem a gumikat a Gumidepónál. Gyorsan dolgoznak, időre kell menni, de drágák. A felnire szerelés, centírozás, szelepek és a kocsira szerelés volt az árban.
Miután az acélfelnik megérkeztek, megrendeltem hozzá a gumikat is. 4db 185/65R15-ös Barum Polaris2. Azért lett ez, mert egy haverom ezt a márkát tudta jó aron beszerezni. Meg jókat hallottam ezekről. Így utólag már nem biztos, hogy még1x ilyet vennék, mert igaz hogy a tapadásával minden rendben, de borzasztó hangja van. Főleg nedves úton. 70-től kb. 110-ig szó szerint visít. Az UNO-n Matador MP58-as gumik vannak, az érzésre ugyanilyen, ha nem jobb és annak nincs hangja.
Már amikor megvettem hallatszott nyekegő hang a bal első futóműtől. Az eladó esküdözött, hogy csak apró probléma. Én azért szerettem volna tudni mi az pontosan. A lengőkarok újnak látszottak. Elvittem Csöri mesterhez Várpalotára egy kis átnézésre. Úgy látszott hogy a bal első felső lengőkar a ludas. Ezenkívül az első féktárcsák cserések. Megnézte az üzemanyagtankot is de nem látszott semmi. (előtte mikor fullra tankoltam szivárgott, később kiderült, hogy valszeg sikerült túltölteni). Megegyeztünk abban hogy berendeli az alkatrészeket, és ha megvan elmegyek hozzá. kb. 1 hét múlva mentem ismét. Kapott a gép Zimmermann tárcsákat ATE betétekkel. Mikor szétszedte kiderült, hogy a lengőkarok szinte újak, nem az a probléma. Mentünk vele próbakört, olajozta a szilenteket, semmi eredmény, aztán beugrott neki, hogy az Ő előző 147-esének is volt ilyen problémája és csak a stabrúd szilentet kellett zsírozni. Na 5-kor nekiállt leszerelni a futóművet. Tényleg csak annyi volt a baja. 7 körül kész is lett. Nagyon örültem, hogy megspórolt egy felső elngőkart :)
Azóta is tökéletes a futómű.
Aki még nem ismeri Csöri mestert, annak nagyon ajánlom hogy látogassa meg. Szép tiszta és tökéletesen felszerelt műhely, hozzáértő, profi szerelők. Szóval 10-ből 10-es. Ja és még egy fontos dolog: Nagyon korrekt árak!
(A költségben benne van a 2 utiktg. is)
Alfa szelepsapka. Sajna a posta miatt drágább lett a leves mint a hús, de sebaj.