Blog
Visszatérve Kaposújlakról, immáron a már régóta dédelgetett kígyó matricák mellé még egy Amorés rendszámtáblakerettel is gazdagodva, levonultam a garázsba, és nekiálltam az én kicsikém feldíszítésének.:) Így felkerültek végre a kígyók az indexlámpák fölé, és felcsavaroztam előlre és hátulra is az Alfa Amorés rendszámtáblakereteket.
Mivel az autó nem egészen 85 000 km-rel került hozzám, és mivel az első hónapokban nem is igazán volt használva, így csak októberben jutottam el odáig, hogy 85 000 km-nél megtörténjék az első motorolajcsere is. Mivel édesapámra bíztam a motorolaj vásárlását, természetesen nem Seleniat vett. Így járás. Úgyhogy most Castrol van a kicsikében. Következő olajcsere 95 000 km-nél.:)
Szerettem volna kiállni a garázsból, de legnagyobb rémületemre, nem indult az autó. Aztán persze pár pillanat alatt összeraktam a képet. Amikor utoljára beálltam vele a garázsba, még pakolgattam a kocsiban, majd kiszállva égve felejtettem a belső világítást. Mivel a garázsban is égett a mozgásérzékelős lámpa, amikor kimentem onnan - hagyva, hogy az majd magától lekapcsolódjon pár perc után - fel sem tűnt, hogy a kocsiban is ég a világítás. Ez önmagában ugye nem lenne még olyan nagy baj, ha nem épp ekkor utazok el egy hétre - a kocsi nélkül. Ennyi ideig pedig még a legjobb aksi sem bírja.:))) Ezt követően az aksi fel lett töltve és azóta sincs vele semmi baj.:)
Megcsinálták az elektromos csomagtér nyitást. A távirányító 3. gombja nyitja. Külön, a központizár kinyitása nélkül is működik.
Kitisztíttattam és feltöltettem a klímát (kellett bele 350g gáz).
Kicserélték a pollenszűrőt is, hihetetlen hogy mennyi kosz ment bene szűk 4 hónap alatt.
Komolyabb kanyarodáskor volt hangja a szervónak és az olaj is a min. szinten állt és sötétbarna színű volt. Mivel nem volt módom a teljes cserére, ezért kiszívtam-feltöltöttem 3x. Mobil 1 olaj került bele. Megszűnt a kellemetlen hang. Majd a vezérlés cseréjekor, vagy a köv olajcsere alkalmával kicseréltetem. 2L olaj nagy részét elhasználtam.
A nyárigumikat költségkímélő módon Dunakilitin a Darázs szervízben centíroztattam. Ők csak a felhasznált súlyok függvényében állapítják meg az árat. Csak egy súly kellett. Győrben 500-800Ft / kerék + a súlyok.