Blog
2005 Tavasz
Emelőbakok és kerékívek kilakatolása, egyéb apróságok kijavítása - teljes karoszéria fényezés
2004 Decemberben, teljes futómű felujításon esett át.
- Első lengéscsillapítók cseréje
- Első - Hátsó szilent blokkok cseréje
- Gömbcsukló cserék
- Stb. stb...
2004 Júliusában kapott 4db 16" AZEV "A" felnigarnitúrát és 215/40 Dunlop Gumi szettet. Valamint futómű beállítás és a fékek cseréje is megtörtént.
2003 májusában került hozzám, eléggé lestrapált állapotban. Rövid ismerkedés után remekül összebarátkoztunk.
Voltak vele gondok, de mind az előző tulaj-ok nemtörődömségéből kifojólag. Motorilag kifogástalan állapotban volt, fékek- futómű lestrapálva.
4év után előkerült a 45ös pótkulcsa, mesterkulcsa és a riasztó póttávirányítója és kulcsa.
Úgy eldugtam magam elől, hogy csak na:S
Kb. 1 éve másoltattam az Aranykulcs nevű cégnél egy dönölű piros immo-s pótkulcsot, nehogy ne tudjam a saját kocsim feltörni ha a primőr kulcs elvész. 12ezer ft volt.
Most megvannak a drágáim:))
Így összesen 4db kulcsom van a kocsihoz- 3db ROSSO és egy barnás masterkey:)
Legalább van tartalék...
2007.06.12
2-3 napja nincs vagy alig van töltésem állandóan lemerül az akksi (Toppla Top)!!
És még ez mellé elkezdte enni is a hosszbordás szíjjamat (újjab szervízelés:P)
Sajnos általános betegség, az hogy az első jel lakkozása lepattog és előbb utóbb a színei is kifakulnak. Mivel az új ára kb. 5000Ft, a feleségem műkörmös így megpróbáltuk felújítani. Egész jó lett. A festés után Akryl lakkal lefújtuk.
Ma is pöcsöltem a kocsi aljával, a kerékjáratokat kentem le (ahol eddig kimaradtak).
Végre lehet emelni a kocsit (korábban a küszöbök rohadása miatt az emelőről szép lassan visszarogyott a bal hátsó...), le is cseréltem a téli gumikat. (Április eleje óta téli gumin állt a masina). Most a régi nyári gumákat dobtam fel, a téli kereket meg elraktam nyári álmot aludni(kis csavarhúzóval kipattintgattam a kis kavicsokat is a gumi mintázatából, holnap leslagozom és lefújom valami gumiápoló szerrel).
El is fogyott a munka végére az Olvikor (bitumenes alvázvédő), 3 üres kanna van már a garázsban.
Múltkor agyamenésem volt.
Szégyen, nem szégyen, megihletett a Golf GTI W12 650 (http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.05.18.&312804). Miért ne lehetne egy ugyanilyen koncepciójú 145-ös?
Fogj egy jól bevált arese-i 3.2-es V6-ost, a GTA-kból. Hegesz rá minden hengersorra egy kis turbót. Lefújószelep is kell, mert az jó. Persze a hajtókarokat és minden ilyen izét meg bigyót cserélj ki a blokkban.
A negyvenötből szedd ki a hátsó üléssort, meg a csomagtartó borítását. Tedd be a motort a helyére. Szükséged lesz még egy erős kuplungra, egy robosztus váltóra, egy erősen átalakított hátsó- vagy négykerék hajtásra keményített lengéscsillapítókkal, és persze jó nagy versenyfékekre. Az akksi és a tank mehet előre, a maradék helyre meg bepakolhatod a fogkefédet. Jól mutathat még belül egy tűzálló üvegfal.
A karosszériát csak úgy kell átalakítani, hogy kapjon levegőt az erőmű. Isten ments, hogy a 145 tökéletes vonalait a szükségesnél jobban elcsúfítsd.
Amikor giovanninak felvázoltam az elképzelésemet, annyit kért csak, hogy neki is adjak a cuccból amit szedek. Pedig...