Blog
Már azóta nem jó a klímám, amióta a ventilátor szabályzó motor vagy mi az elromlott. Régen volt. :-O
Meguntam a pálást a kocsiban, ezért szóltam egy srácnak. Azt hittem az itteni manusz, akit haver szidott. De nem ő volt. Házhoz jöttek. Megnéztek mindent feltöltötték gázzal, mert egy kanyi nem volt benne. De nem volt király, mert szuszogott és nem fújta a hideget. Azt mondták azért, mert az olaj miatt megcsúszik a szíj azon a részen. :-) A szelepfedél repedésnél oda túrta az össze olajat. De nem csúszott, mert forgatta. Füstölt is, ahogy olajos volt. :-) Parázott a két srác. Én nevettem. :-DDDD Na mindegy nem kértek pénzt, de másnap szólt a srác, hogy hoz másik gázt. Az előzött leengedték. Most nagyon zsivány. :-DD Nem szuszog és megfagyok bent. Már beteg vagyok.
9000Ft + kiszálás 1000
Kit szidjak ezzel az ötlettel? :-D
Azt hittem, hogy olyan egyszerű lesz megcsinálni, de tévedtem. Már nem emlékszem 3x vagy 4x futottam neki, mire a lökhárítót le tudtam szedni a tökéletesen belerohadt és hozzáférhetetlen csavarok miatt. :-) Tiszta vicc volt, mert már az utolsó nap szabadságot kellett kivennem, hogy megcsináljam. Akik követték a 156os topikot, azok biztos jókat nevettek rajtam. Elég sok minden történ velem a dokumentáció szerint 5 órás meló alatt. :-))) Megégett a spotlámpától az arcom, ami rámborúlt, amikor a kocsi alatt voltam. Elhasználtam másfél doboz csavarlazítót egy patent miatt, amire azt hittem hátlapfejű csavar (vagy mi a pontos neve). Erre kaptam ötletet, hogy cibáljam ki. Hát kijött, de visszamenni nem akart ezért ez eltört. :-D A lényeg ehhez nem kell nyúlni, mert csak. Amúgy nagyon tetszik a végeredmény, de amennyit szívtam vele, elgondolkoztam, hogy megérte-e. El is hiszem, hogy 94ezer a boltba, ha megveszed. Kb. ennyiért szedném szét én is. A vicc az egészben, hogy én szívtam vele csak ennyit. :-) A patent tépkedésénél a könyököm is jól bevágtam, amikor lecsúszott róla a fogó. Folyamatosan hoztam fatertől a célszerszámokat. Havertől a hőlégfúvót, amit nem tudtam használni, mert nem akart szétjönni a lámpa. A sütőbe kellett melegíteni. A jegyzet azt írja, hogy 4 perc 200 fokon. Én már a végén maxra tekertem a sütőt (ami a papírok szerint ennél a típusnál 240 fok) és úgy volt bent darabonként 18 percig. Csak ezután tudtam szétszedi. Az második lámpa szétszedése szívózott, mert az egyik oldala beszorult. Szépen beszéltem pár napig. Szétszedés, műanyagkeret fújás, száradás és az összerakás könnyen ment. Akrillal vagy sziloplaszttal ragasztottam tömítettem. Kentem mindenhova, hogy nehogy párásodjon. Ez remélem jól sikerült. A lökös felrakása és a lámpa behelyezése már gyorsan ment. Ennek örültem. Többet nem írok. Lehet keresgetni a hsz-eket a 156-os topikban. :-)))))
Maximum 1500 volt a festék a többinek (akrill és kinyomó) az árát nem tudom, mert volt itthon.
A képek nem adják ki rendesen. Élőben nagyon vagányul néz ki. Még a lámpapolír hiányzik. De majd az később lesz. Vár az egyik ajtóm egy festésre. Utána autópolírral kész lesz a lámpa is.
Biztos tudnék még írni eleget, de felesleges. :-DD Nem belekötni, hogy számítógépen fújtam. a belsőséget :-) Ja, az egyik irányjelző izzóját is beraktam a sütőbe. Baja nem lett.
A link:
http://www.xs4all.nl/~avihorse/Afbeeldingen/Project/GTA-Koplampen.pdf
Nem egyszerű vihar támadt az esti órákban. Majd egyszercsak elkezdett ömleni az eső, és vele a jég is. Felkaptam az első kezem ügyében lévő pokrócot (Dia nagy örömére), és már rohantam is le az ötödikről megóvni a kicsikémet. Ráterítettem a tetejére, majd még egy plédet előrántottam a csomagtartóból (egy mindig van nálam), és az került a motorháztetőre. Enyhén eláztam, de nem nagyon érdekelt a dolog, csak hogy védjem az autómat. Vihar után lementem, és örömmel vettem tudomásul, hogy nem történt semmi baja. Igaz, a többi autónak sem, nem verte el őket a jég, de lehetett volna rosszabb is.
Készen van a spoilerem végre!Már nagyon vártam,hogy fel lehessen tenni a kopasz kis orrára,mert így sokkal dögösebb.Igaz,még nincs színen,és egy pár óra gittelés ráfér,de megvan.Ma egyeztettem időpontot a kárpitossal is,holnap eljön,és megnézi a GTV-t,tetőkárpitozás céljából.Meg gondolom azt is megmondja,mennyi idő alatt lesz kész.Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit mond.Holnap ez ügyben is okosabb leszek,s ha végre lekárpitozódna az autó belseje,lehetne betenni a szélvédőt,műszerfalat,műszereket,és társait.Újabb nagy lépésen leszünk túl.Nagyon remélem,hogy jó munkát végez.Szépnek kell lennie.Muszáj neki.Valószínűleg világosbarna,vagy vajszín lesz.Vagy a kettő között.A műszerfal is olyan lesz,ha meg tudja csinálni.A faRECARÓM is megörökítetett.Soha nem mered feledésbe,bár nem szeretném sokáig használni.A gyári valahogy kényelmesebb:-)
Erhard cartás jóvoltából egy kis futómű felujítás:
Csak egy példa: felső lengőkarokba a szilentek össz. 8000,- plussz a macera, présgéppel a szilentet kinyomni ill. újat berakni. Össz 12.000,- , de akkor a gömbcsukló még a RÉGI ! Hát én 14.000,- megkaptam :) A többiről nem is beszélve!! :) Alsó lengőkar 39.000,- Első Brembó tárcsa 13.000,-
Lengőkar, féktárcsa, kézifékbovden, új fékbetétek cseréje ill. beszerelése megtörtént. Hát fekszi az utat a kicsike, meg hát meg is tud állni!
A legegyszerűbb tuning a direkszürcsi, ami kinek mi. Szerintem dob valamit a kocsin! Alsó fordulatszám tartományból is húz a kocsi, szebb hang jön a motortérből gázadáskor. Na meg az se árt, ha dobunk a tikoknak, és lefújjuk a féknyergeket!
... ha lenne rá elég időm. :)
Tudom, persze, funny hogy részben az én ötletem volt az egész blog-mizéria, meg én ütöttem Zsolti és a többiek fejét hogy legyen, aztán most meg nem használom. De azért jó látni ahogy szép lassan megbarátkoznak vele a cartársak.
Már csak az kéne, hogy a cimkék mikéntjére is rájöjjenek, és akkor pár év múlva fasza kis tudás- és élménybázis lesz itt az Amorén. Mit az Amorén, az egész világon ez lesz a legjobb és legáttekinthetőbb és legszebb és leghasználhatóbb alfás honlap!
Nem sokkal az autó elhozatala után fel is került a 16" méretű gyári alufelni, amelyet még az előző vashoz vettem. Az ezzel az autóval kapott gyári 15" felnikre téli gumit vásároltam, ill. bartel ügyletben a nagyobb kerekek is kaptak jobb állapotú gummákat. A költséghez beírom a szumma összeget, amelybe ezen manővereim kb. fájtak. :)
04.26.: 98.000 km: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő, első felső jobb-bal lengőkar, vezérműszíj, vízpumpa ékszíj kicserélve......... utólag sajnos kiderült hogy rosszul lett összerakva ezért nem is megyünk többet ehhez a szerelőhöz.... még jó hogy nem szakadt el a szíj.