Blog
Tegnap este érdekes hangra lettem figyelmes. 2esben erős gyorsításnál olyan hangot ad ki az autó, mint amit rükvercben szokott. Nagyon kellemes, sőt! Küvölről kb ez hallható:
taktaktak aztán buuuu-wiiiiiii-zzzzzz. Ezt így egyszerre.
Aztán az ASR lámpája is nagyon ritkán villan fel. Sokkal ritkábban, mint a "sima" GT-ben, ugyanakkora kerékkel.
A difizár csomag hozadéka a keménybb futómű és a holtjáték nélküli, direkt kormányzás. Ezek hatásaként a körforgalmat majdhogy kiegyenesíti az autó. De ha inkább megyek még egy kört benne, akkor finoman, de érezhetően átkerül a hajtás a külső ívre.
A autópályán és kigyorsításnál még gyakran riszálok, ezt szokni kell :)
Meg lett a műszaki vizsga.
Jól sikerült a fékjavítás (ezt nem én csináltam, hanem az öcskös, falcokc), viszont észrevették, hogy az első hardy elég rossz állapotban van. Magyarul szét van szakadva.
Miután a lambda szonda beszerelése után nem oldódott meg az hidegindítás utáni alapjárat bizonytalanság ill. az 1600-1800rpm közti megtorpanás, kimértem az LMM-et a gyári szervíz leírás alapján. Az egyik érték igen messze volt a leírásban szereplőtől, de miután kimértem még 3db bontott LMM-et, melyek nagyságrendileg ugyanezeket az értékeket adták, így kicsit elbizonytalanodtam a szervíz leírásban szereplő értékek helyességében...
Fűtő radiátor csere után légtelenítés alatt áll a gép. Talán már nem sok levegő van benne, de azért még figyelem, de egyelőre nem tűnik, úgy, hogy nagy változás lenne. :(
Teljesen kicsontozva, csak olyan dolgok maradtak a kasztnin, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy felguruljon a garázsból.
Innen kezdhető a homokfújásra, lakatolásra való előkészítés.




Mivel fogalmam sem volt, hogy vajon az előző tulajok mikor cserélhették utoljára a pollenszűrőt, gondoltam megkeresem, s ha szükséges, kicserélem... Hát mit ne mondjak, szükséges volt... Az új szűrő MANN típusú, aktív szenes változat... mindjárt jobb a levegő, az utastérbe :))




Kénytelen voltam lecserélni a szelepfedél-tömítést, mert kicsit szivárgott a nedű alóla.
Végre került aluminium kerék az autóra.Dobott némit a látványon.Sajnos új gumira nem telt,úgyhogy használt Semperit lett rápattintva.Egy szezonra jó lesz.




Életem első Alfás találkozójára virradt a nap.Nagy érdeklődéssel gusztáltam a rengeteg szép autót.Sajnos mi csak lemezfelnivel jelentünk meg.Ekkor láttuk csak milyen nagy az Alfás tábor.Még nem ismertünk senkit de azt láttuk,hogy nagy az összetartás.Sajnos hamar távoznunk kellett,mivel a testvérem ippeg ma lett 30 éves és hát esztet meg kellett ünnepelni.A buli jól sikerült és 1 év múlva már másik Alfásokkal buliztunk.

