Blog

>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2007-06-16

Meg történt az átíratás a nevemre.

 
>> EgyébYouri // Alfa 145 QV // 2007-06-16

Behalt az LMM.Nem ment a ménes.Hosszú gondolkodás után úgy döntöttem,bepróbálok egy utángyártottat.Nem kellett volna...FORMULA 3000. a cég neve.Durván 14 000 ft(szállítással).Először jó volt,ment mint az állat a kis QV.Aztán:5000 környékén nem kicsit rángat,utána egyre kevésbé szedte a lábát.Most már 2 sz@r LMM van a háznál.1,5 hónapot bírt...

>> SzervizNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2007-06-16

Sajnos tavasszal sikerült Pesten a rakparton leszorítania egy Opel Astrának a villamos sínek közé. A pajzsom darabokra tört, az első lengéscsillapítóm elroppant, két első kerekem kockára deformálódott, és a kartel is darabokba szakadt a 3 pár 15-20cm magas sínen történő átvergődés következtében. A javítást gyorsan megoldottuk, viszonylag jó áron sikerült bontott olajteknőt kapnom, ugye akkor már friss olaj, olajszűrő, olajteknő tömítő paszta, és kipufogó tömítő paszta. A törött lengéscsillapító helyett pedig bekerült az ültetőszett. Viszont, a motorvédő pajzs beszerzése nem egy egyszerű eset. Használtat nem lehet kapni, vagy nem érdemes, az új pedig horror árban van. Két lehetőség volt, vagy a Seriff féle, 2mm vastag hengerelt acéllemezt veszem meg rá, vagy Zsomeo kollega megerősített üvegszálas pajzsát választom. Hát az utóbbi maradt az ára, és a méretpontos megjelenése miatt. A pajzs felrakása, és egy alapos motortér tisztítás után láthatóan sok szennyeződéstől védi meg az autó hasát, és az apróbb ütések ellen is kiváló. (Állítólag a légellenállás csökkentésében is szerpe van...)
Külön köszönet Zsomeo hölgy-ismerősének, aki Veszprémből Tatabányáig elhozta nekem...

Megerősített üvegszálas kartelvédő pajzs: 25.000
Olajteknő (bontott): 30.000
Olajteknő tömítő paszta: 1.800
Kipufogó tömítő paszta: 1.450
5l Selénia 20K for Alfa Romeo motorolaj: 11.250
Olajszűrő: 2.000

 
>> Autóápolásystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-06-16

Lassan három hete, hogy le lett mosva az autó. Borzasztó koszos volt, és egy kilo virágot és falevelet szedtem ki a motortérből is. Kézi mosóba vittem, a szokásos helyre a Megyeri útra. Külső-belső takarítást kértem, ráfért a tisztító kúra. A másnapi találkozóra felkészítve, csillog-villog a vas! :-)

>> Szervizystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-06-16

Két napja kiment a jobb első fényszóróm. Új H1-es izzóra volt szükség, melyet a közelben lévő autósboltban szereztem be. Tungsram-ot akartam, de csak valami no name volt. Mindegy, meglátjuk meddig bírja. Fizettem, majd kicseréltem.

>> SzervizÁkimáki // Alfa 146 1.6 Ts SE // 2007-06-15

2007. június 7-én a fékfolyadék lecserélésre került. A régi lötyi forráspontja 146 celsius volt. Ez azt hiszem elég gáz. De az új lötyi már 256. Ez már segít a vas hatékony lassításában.

 
>> Tuning és extraotto164 // Alfa 164 TwinSpark Super // 2007-06-14

Sikerült szert tennem egy jó állapotú fakormányra.

 
>> Szervizotto164 // Alfa 164 TwinSpark Super // 2007-06-14

Hátsó lökös újrafényezése, a költséget a bűnös állta.

 
>> Szervizotto164 // Alfa 164 TwinSpark Super // 2007-06-14

211.000 km. Friss Selénia olaj+olajszűrő került a gépbe

 
>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2007-06-14

Ma ismerkedtünk egymással.