Blog
Motul olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere.
226.000km
Átesett egy cápabőr eltávolításon a műszerfal felső szellőzőrostély-szigete.
meglepetésemre nem csillogó műanyag van a nyúlós, ragadós "cápabőr" vagy marketingbullshit nevén "soft touch" borítás alatt!
Denaturált szesz simán leviszi. Kb 10 perc sikálás után ilyen szép lesz. Jobb ezt nézni, mint a felhólyagosodó, ragadós légycsapdát! :D

Lehet le akarták lopni a kerekem... menet közben leesett a bal első. Megsérült a felni és a sárvédő, dobbetét és az agyban a menetek. Korábbi autómból megvolt még a csonkállvány agyastól, így azt tettük be TC-ben egy új alsó lengőkarral és a biztonság kedvéért egy jó bontott féltengellyel. A beszerzett bontott sárvédőt majd a fóliázás után tesszük a helyére.
141.773 km


Alfista78rg barátommal megmozgattuk a v6-okat. Kmét, Kiskőrös, Svadkert, Bugac monostor ásatás, Kmét. Kb. 150km.
Már csak a TI ülésszett hiányzott az autóból, hogy minden TI jegy benne legyen.
Sikerült beszereznem az érdi bontóból.
Mai nap beszerelésre került, nagyon feldobta a belteret!




A két hátsó sárvédőív, a csere miatt újrafényezeve.
A tetőről lekerült a carbon fólia, szintén újrafényezve.
Márciusba meghúzták a parkolóba a kocsit, a jobb hátsó lökhárítónál, most az is javításra került.
Nagyon szép lett a fényezés.
Egy teljes napom elment a takarítasra, mire a port mindenhonnan kitakarítottam.





A szepentinezgetések végképp elhasználták a gumiharangokat. A bal külső ki is pukkadt. Bíztam benne, hogy a szezon vegéig megúszom a dolgot, de nem lehetett halogatni. Nagy levegőt vettem és nekiláttam. Központi anya egy remálom, főleg amit már valaki piszkált. A bal oldali rozsdás volt. Küzdeni kellett vele. A másik dolog amire nem számítottam, hogy neves márkák csak hasonló méretű harangokat ajánlanak. Így vegül 10 pár harangot is begyűjtöttem. A Starline féle MP258 kerékoldali és az Autofren féle D8206 váltóoldalival szereltem össze. SKF ment vissza a boltba. Persze mint gyakran, most is precízkedő mérnökként túlkombináltam a dolgot, mert a gyári gkn váltó oldali a féltengelyre nincs bilincselve és egy kis szuszogó is ki van alakítva a berugózáskori tengely rövidülések okozta belső nyomás kivezetésére. Alfisti.net ajánl ilyet is, meg simán minkét végén bilincsezhető zárt megoldást is (mint az MP258), úgyhogy azzal raktam össze lerögzítve mindkét végét. Eddig minden jól működik.
Olajcsere is megvolt. 10w60, 188800km.

A nagy kipolírozási láz elérte a gtv-t is. Nincs egy nagyon szép fényezése az autónak, de a lakkozás feldobja. Valószínűleg 2003-ban kapott egy gyors átfestést vagy csak lakkozást az autó a Luzzagonál mielőtt hozzám került. A lakk teljesen karcmentes volt akkoriban ezért gondolom így. Annak ellenére, hogy mindig kézzel mostam, és volt olyan szezon, hogy csak egyszer az évek alatt kicsit megkarcosodott. Miután a fehér és sötétkék Alfáimat is polízoztam következett ez. Volt egy régi bibi is. Mindkét sárvédőre felfúrták az Mk2 oldal indexét, amit jópár éve levettem. A lyukat bezártam, lefestettem. Sajna a kitt megrepedt. Most vettem (2019 októberében) egy újabb fogást rajra. Bázis+lakk megoldással lefestettem helyileg majd összepolíroztam. A jobb oldalon kicsit elkotáztam az összedolgozást és ezért a sárvédő első felét újra kellett lakkozni (2020.04.06). Minden össze lett dolgozva, pöttyözve és vállalható állapotra került. Még a designo di bertone felirat is kapott egy kis felújítást és arany színt. A kék felirat talán egyszer elkeszül. Tető, motorfedél polír még hátra van.

1
537
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Spider
- Giulia
- Erőforrás alternativák
- Tonale
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


