Blog
Még a koronakarantén előtt sikerült elintézni a regisztrációt. Megvan a rendszám, a regisztráció 246 Euro volt és enyhe 3 óra várakozás.
Mióta felraktam a rendszámot, megállás nélkül sípol az első parkolószenzor.
Vettem kötelező felszerelés csomagot is Alfás kistáskában, 30 Euro.
A fogyasztás egész szépen 5 alatt tud maradni, az átlag lement 6.2-re.
A hátsó keréknyomás 2.2 - 2.3 között ingadozik és néha jelez, hogy kevés, egy picit talán mégis rá kéne fújni.


Ma délelött jó idő lévén ébresztőt fújtam mert már elég volt a lustálkodásból és szerdára idöpontunk van a Zoliékhoz DZ. Minden rendben volt kulcs fordul TS indul semmit nem kérdezett csak duruzsolt.Keréknyomás vissza 2.7-2.5 - re. Kellemes tankolás vpower 100 mert már csak az jó és indult egy 100 km karika.

Ma megtörtént a kerékcsere, 6.525 km ment a téli gumikba.
km: 17.075
Megbetegedett az önindító a kocsin. Először csak minden 2. majd utána csak minden 5. indításra tudta megforgatni a motort. És ez csak roszabodott, ha meleg volt a moci.
A szerelőm kerített rá egy bontottat. Kicserélte, ismét tökéletes.
Km állás: 187.475km
BOSCH olajszürő 1300 ft
LIQUI MOLY top tec 4600 5w-30 5+1 liter 20000ft
Km: 271311
Elvittem az autót Budapestre féltengely felújításra. Fel lettek újítva a csuklók is, viszont a bal oldali külső féltengelyem kuka, annak cseréje nemsokára következik. Csere érett lett a váltóolaj is, így bele is került Castrol Longlife váltóolaj.
Valaki azt mondta (ugye Greenmonster ), hogy akkor leszek igazán férfi ha egy stroker zuhog a 156 ban.
Ám legyen, a legenda beköltözött. De jött a szokásos probléma, gyenge az erősítő. Ha oldschool akkor oldschool, belefutottam egy JBL A GTI 1201 erőműbe, beszereztük. Plusz jött egy Clarion VZ 402 e is a sipolos rádió helyére.
A csomagtér fedél kapott némi bitulapot es 2db 690N os teleszkópot hogy fel is nyiljon...



