Blog
2019.11.20-án Elfolyt a hűtővíz, egy gumicső szétrepedése miatt. Nem neheztelhetek rá, hisz Le vitt Orosházára és haza is hozott a legrosszabb időjárásban is. Tulajdonképpen a legjobban jöttünk ki a dologból, úgyhogy szerencsések vagyunk :D Az elszakad gumicső szakadt db-ját eltávolítottam, engedett annyit a cső, hogy a helyére kerülhessen, fel lett töltve fűtőfolyadékkal. A csövet ki fogom cserélni.





Doxingye WT-BTI Car Audio Adapter beépítése. Még tesztelés alatt van, de kicsit fura a működése számomra. A Bluetooth része nagyon jól működik, de eléggé erőszakos, nehézkes a Bluetooth - és Usb közötti váltás, a telefon kihangosító része nem annyira tetszik..., így maradt a régi Bluetooth kihangosító is. Usb még tesztelés alatt...





106000 Km.
- Gyári Selenia motorolaj 6L
- levegőszűrő
- olajszűrő
- pollenszűrő
- anyag összes: 32000
- munkadíj . 15000
243597 km-nél, 19170 km után kapott új Alco légszűrőt.
Elvittem megtankolni, lemosni. Otthon betolattam vele a helyére és szokásosan áttöröltem üvegtisztítós mikroszálas törlővel. Hihetetlen ahogy kinéz utána. A szalonban álltak így tükrösen csillogva az autók. Lendületet is kaptam, kitakarítottam belül is. Sőt, az egyetlen feltűnő beltéri esztétikai hibáját is megjavítottam, kicseréltem a középső légbefúvót. Kaptam, grátisz :-)





Ceréltem a főtengely szíjtárcsát(Swag) a hosszbordás szíjat(Dayco)a görgőket(BTA)a hosszbordás feszítőt(Hutchinson)


Ma elhoztam a verdát 8 hét várakozás után.(svájci import)179600km
Tegnap Erhardnál beszereztem a szükséges zsírokat a csuklókhoz.
A héten valamikor megjöttek az önzáró anyák is az összeszereléshez.
Ma kiszedtem és szétszedtem a bal féltengelyt.
Érdekes hogy a belső csukló ezen az oldalon is akad. A külső nem.
Valószínűleg a külsők mennek vissza, míg a belsők cserések lesznek.
A csuklókban lévő zsír állaga itt is nagyon híg. A külső meg helyenként mintha ki lenne kristályosodva. Szóval lejárt az idejük.
A látható rész itt is kapott egy kék festést.
Molly-t egyre jobban érdekli az autószerelés :-)









Amikor először megláttam az autót, azt gondltam ki az ördög volt képes a tökéletes állapotú fedelet ezért szétfúrni. Miért?! Egy 156-ot optikailag tuningolni? Minek? De hát nagyon megkímélt autóba botlottam, ezért elhoztam. Még egy kicsit meg is tetszett, meg eredeti fenyezés mániás vagyok, így maradt a szpojler.
Találtam Érden Petiéknél egy 98%-os színkódos fedelet. Polírozom a télen, de feltettem már.
Hát.. ilyennek kell lennie egy 156-nak. Nincs mese. A szín tökéletes, úgyhogy 130 mikron és nincs szpojler többé. Botond fiam miatt, akinek tetszett, eldobozoltam a régit.
