Blog
Hővédő lemez már régóta valamiért szúrta a szemem,így hát nekiálltam lefesteni.A réginél mindenképp szebb lett!







Ez az autó ugyan nem a fogyasztás-minimalizálásról szól, de azért érdekel, hogy mennyit eszik. Az első értékelhető teletankos mérés 8.75-re jött ki, fele országút, fele város, DNA N-ben. A fedcomp. 8.5-öt mutatott, azaz itt is az van, mint a 159-nél: 2-3 decit csal lefelé.
Nagyon elégedett vagyok, hasonló üzemben a TBi egy literrel többet evett..
Végre lett időm, hogy kicseréljem... Bölcső levétel nélkül sikerült kiforgatni ,csak a tartálytól a pumpához vezető szívócsövet, meg a stabilizátor rudat kellett elszabadítani, így is egy nettó 7 órás munka volt



Minden tavasszal szórakozott, szezon kezdetkor, de aztán észehez tért. De idén már alig ment. Gàz jó volt, mágnes kuplung mindig behúzott. Talán a szelep volt benne beragadva. Néha elindult , néha nem. Ha ment jó volt, ha nem semmi. Így csere után megjavult. Érdi bontós javaslatára, megnéztem a ventillátor ellenállásokat is. Egyiken elengedett a forrasztás (2.kép), így az sem ment mindig. Kicseréltem, most újra jól hűt a kocsi.


