Blog
2018-ban is Alfacity! A tavalyihoz hasonlóan, nagyon jól éreztük magunkat, színvonalas standok és műsorvezetés, neves Dj-k és 1403 Alfa Romeo, mely új rekordot állított fel!

A jobb féltengely csere után nemsokkal a bal is megadta magát, így az is cserélve lett egy új GSP-re!
197000km
- tankolások száma: 153
- km óra állás: 124088 km
- össz. menetidő: 1.685,60 óra (70,23 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 7.400,54 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,79 Ft/km
- életkor: 960 nap
- átlagos napi futás: 129,26 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,32 %
Az Aliexpress feneketlen bugyraiban hasznos dolgok is vannak, pl. fém borítás a csomagtartó-peremre, karcolódás ellen, illetve kis vödör az első ajtó fogantyújába, hogy oda is lehessen pakolni (a 159-ben is üreg volt ott, a Giuliáé lyukas - elöl, hátul nem...). Fillérekért beszerezhető kiegészítők és meglepően minőségiek, pontosan illeszkednek is. Köszönet az ötletért pettinke kartársnak.



Ajtómeghúzások, horpadások, kókányolások eltüntetése, elemek festése, polír mindenre, ez aztán zsebbenyúlós lesz. De azt mondták olyan lesz mint az új..legalább ez nyugtat.


Egyszer csak nem emelt fel teljesen. Vajon miért? ? :)
Alexandro Cartársnak hála, ismét működőképes. Sőt, közben a motorház is kapott tömítést, illetve a bal első klédert is kicseréltem a csomagtéré pedig felfrissült a régi darabjaiból.






...és eljő a nap a hazatérésre! Újabb hidrotőkék kerültek kicserélésre. Az egyik szívóoldali vezérlésmódosító szolenoid csatlakozójánál felfedezésre került egy hibás forrasztás, mely javítva lett. Valószínű néhány elektromos anomália ezzel kiiktatásra került. A kábelstoppolás szerzője ismeretlen. Sem én, sem Jani nem forrasztottunk semmit. A hibakódok nem tértek vissza, az erő is megvan. Ami visszamaradt, az váltakozó időközönként némi halk kopogás. A csapágyak kizárva, inkább hidrotőke szerű hang. Tippre a szelepek ragadhatnak kicsit, mert ugye ez is csak egy Jts motor, így megjelent némi koksz a szelepeken. Kap egy hosszabb tesztkört a friss olajjal, illetve kerül bele tisztító adalék. Ha elmúlik, akkor örülünk, ha nem, akkor megbontjuk a hengerfejet. Érdekessége a dolognak, hogy Janinál is Xado volt a motorban, amikor jöttek a bajok, és most is. Továbbá mindkét esetben nagyjából 200 kilométert tett meg az auto az olajjal a beöntés után. Nem rossz olaj a Xado, a 166-ban nálam bizonyított is, de úgy tűnik, ez a motor nem szereti. Szóval most jön 2000 km, majd olajcsere, aztán reménykedünk a legjobbakban. Jövő héten takarítás, mosás, waxolás. Utána irány Magyarország.
