Blog
Ma átléptük a magyar használtautó piac lélektani határát. Ahogy az ilyenkor lenni szokott, átfordult az óra és hirtelen elment az erő, elkezdett füstölni, a kerékcsapágyak zúgni kezdtek, jöttek a hibaüzenetek sorban stb. Na jó nem, az autó szebben megy mint valaha :)

Sajnos defekt miatt csak 14:40-re értünk Alfacitybe.
De az is csoda volt, hogy odaértünk.
Hála a Balatonfüredi Shell benzinkutasoknak és segítőkész ismerősének.


22 magassági pontot gyűjtöttünk be PHuBi-val:
0018 Cime de la Bonette 2 802 m
0019 Col de l’Iseran 2 770 m
0025 Col de la Bonette 2 715 m
0027 Restefond-Pass 2 680 m
0033 Col du Galibier 2 642 m
0038 Refuge du Galiber 2 556 m
0041 Granges-Pass 2 513 m
0060 Col d'Izoard 2 360 m
0064 Val d'isiére La Signal 2 330 m
0083 Platriere-Pass 2 220 m
0099 Col de Vars 2 109 m
0110 Col du Lautaret 2 058 m
0168 Col de Montgenèvre 1 854 m
0205 Col de Madeleine 1 746 m
0250 Col du Télégraphe 1 566 m
0265 Kartitscher Sattel 1 530 m
0270 Col de la Forclaz 1 527 m
0284 Col des Montets 1 461 m
0351 Grand Montets induló állomás 1 235 m
0493 Rengg 959 m
0673 Chillon vára 373 m
0679 Passo S. Giovanni 287 m
További ötöt nélküle:
0006 Les Grands Montets 3 275m
0040 Brévent 2 525m
0113 Brévent 2 053m
0142 Lognan 1 970m
0198 Monte Baldo 1 760m
(Az első szám a listámban elfoglalt helyet jelenti.)












A mai nap kicserélték bent a melóhelyemen a lengőkarokat és a stab pálcákat. Most már értem miért volt borzasztó hangja a kocsinak. Remélem most csendes lesz.
Bár ilyet még nem láttam, hogy a gumi szilent ennyire elcsúszott volna. Gyakorlatilag nullára kopott a gumi.
A lényeg hogy most már ki van cserélve.
Lengőkar: Birth 2 darab
Stabpálca: Birth 2 darab



Átírás kész, horror áron. (48000 Ft illeték + 12000 Ft törzskönyv és forgalmi +18500 eredet vizsga + 10908 Biztosítás/negyedév
Az autót igyekeztem puccba vágni az Alfacityre.Kapott egy felületes elnagyolt polírt(idő hiányában)Valamint a múltkor fehérre fújt féknyergekre lóherés matrica került,autófóliából.Saját kivitelezés és design😂.Az ablakok fóliázását a GT colors csinált győrben.Fekete carbonfóliával behúzattam a B-oszlopot is ha már ottvoltam.


Vezérléscsere utáni első tesztúton egyszer csak megjelent az akksi ikon a műszerfalon, majd eltűnt. Később ismét megjelent és ott is maradt, hazaérve (karácsonyfa műszerfallal és 1300-as alapjárattal) rámértem az akksira, nem volt egyáltalán visszatöltés. Kiszedtem a generátort, majd a végén lévő műanyag burkolat lepattintása után azonnal láttam, hogy az egyik csúszógyűrű nem fényes, tehát nem ér hozzá a szénkefe, a fesszabályzót kiszerelve be is bizonyosodott, hogy végállásban van az egyik szénkefe. Autóvillamossági szaküzletből beszereztem az új szénkeféket, majd beforrasztottam. Mielőtt összeraktam volna a csúszógyűrűt 800-as csiszolópapírral megtisztítottam az oxidációtól. Szerencsére még alig volt megkopva a csúszógyűrű, ez is alátámasztja a km óra állását. Összerakás után szépen 14,4V-on töltött.
Alkatrészek:
Cargo szénkefe 400 Ft :)

