Blog
Megtörtén az olaj csere (Selenia Racing 10w-60) és olaj szűrő csere (Man). 4500 km volt a leengedett olajban és 13 hónap. Levegő szűrő szemrevételezve olyan mint az új jelenleg 13 hónapja van benne.
Tényleg öröm az automata tető. Természetesen mindig akkor áll le, amikor a legtöbben látják. Itthon sose.
No most sikerült elkapnom diagnosztika közben:
READING PARAMETERS:
Tetôborítás bal zár zárás/nyitás: Aktív
Tetôborítás jobb zár zárás/nyitás: Nem aktív
Zárat szétszedve semmi baja, kapcsol ahogy kell. A végén kiderült, hogy a vezérlés melletti csatlakozónál van a baj. Csatit széthúz, kontaktsprével befúj, összedug és minden rendben.
Az első eletromos hiba 99-óta, mióta Alfával járok.





A motorháztető gumija ledörzsölte a zárhídról a festéket és felületi rozsda volt rajta, így ma szántam rá egy kis időt és megoldottam a problémát.

Felkerültek a nyári gumik. Egy gumin volt sajnos egy lassú defekt, de aprópénzért megcsinálták.
Kiégett egy helyzetjelzőm és egy tompítottam. Így az egész garnitúrát cseréltem, helyzetjelzőnek Hella égő került, tompítottnak OSRAM Silverstar H7.
A Marsonál beállítva a fényszóró
Kilométeróra állás: 281700 km
A kedves ott hagyott a forgalom közepén. A motor tekert de nem indult, rátettem gépre és egyből mutatta mi a gond....Holtponti jeladó.
Beszereztem az új Bosch jeladót és egy nőgyógyász ügyeségével kicseréltem. Hibakód kiütve mostmár jó minden.
Kilométeróra állás: 279850 km
A hátsó kerékcsapágyaknak már eléggé hangja volt, így a tél előtt úgy döntöttem ezt is megcsinálom rajta.
Nem kis szenvedések árán sikerült feltenni az új QWP csapágyakat.
A téli kerekek is felkerültek (előre vadonatúj Hankook i Cept RS 2)
Kilométeróra állás: 279650 km
A hátsó fékek elég viseletesek voltak, így megkapta a cserét. Brembo féktárcsa és fékbetét került a járgányra.
Kilométeróra állás: 278460 km