Blog
Sziasztok, 147-es JTD-nek nem nyitottam blogot, de a V6 az megérdemli :D
Szóval 2017 januárban vettem egy ismerősömtől (aki szintén tag itt) az autót nagyon szép állapotban, kellett egy családi autó, szóval ilyen esetben a legjobb válaszás a 166 :)
Rögtön vezérlés cserével kezdtünk, gyertyák, vízpumpa, görgőg, szíjjak, szelepfedél tömítés Ezen kívül az automata váltó olaját is leeresztettük, ami ELMÉLETILEG lifetime olajjal van feltöltve, de ebben sem én, sem a szerelőm nem hiszünk, szóval az is cserélve lett.
Plusz még egy kis okosságra is megkértem a mestert, találjon ki valami védelmet az aut. váltó vezérlőjének, amit okosan a hűtőcső alá raktak, szóval ha ott van valami bibi, ráfolyik a víz (ahogy meg is történt előző tulajjal) Ezt most örökre kiiktattuk , mert egy műanyag borítás került a vezérlő egységre, ami szellőzik is, szóval ettől mér nem kell tartanom.
Mivel tavaly ősz végén sikeresen lemarattam az első emblémáról a piros színt egy mosásnál a bogároldóval, így az első és a hátsó emblémát is lecseréltem, immár a legújabb van rajta :)

Eljött az ideje...
komplett vezérlés, ( gögők, vízpumpa ) üzemenyagszűrő, légszűrő, pollenszűrő, és olajcsere.
Valahogy nem volt jó az autó, hogy úgy fogalmazzak "elveszítette sínautó jellegét" és csinált időnként kicsi, de jól érezhető jobbra rántásokat. Mivel nemrég volt cserélve a négy első lengőkar ezért elvittem az amúgy is már betervezett beállításra. Megcsinálták és az utcára kigurulás után rögtön éreztem, hogy ez életveszélyes. A kormány hol jobbra áll egyenes menetben, hol normálisan, hol ránt egy nagyot az autó jobbra egy mini S-t leírva, hol a VDC nem elérhető hibaüzenetet dob. Visszavittem és rögtön kiderült mi a baj, az egyik csavar ami a jobb alsó lengőkart fogta ki volt lazulva :( Hála az égnek baleset nélkül egy csavar meghúzással meg még egy beállítási díjjal megúsztam és azóta úgy veszi az utat ahogy azt kell :)
10000HUF
Eljött az idő, hogy meguntam a cd kiírogatást. Rászántam magam egy Yatour okosságra. Pöppet féltem tőle, de a várt eredményt hozza szépen. Gyári fejegység és hangszórók szépen adják a zenéket.
Kicsit túl léptem a megszokott 10 ezres csere periódust. De végre lecseréltuk az olajat.
Selenia 5W40
Km: 131085
Már nagyon rég fotózgattam km állásokat, de nem is volt olyan kocsim soha, amiben ennyire kevés km volt, ezért lőttem a 67 ezerről is. Plusz az IKEÁs ültetésről, egész sok minden befér a kocsiba, az MX5tel bajban lettem volna :)



A drágaságom kisebb motor generálon esett átt..:) élmény volt szerelni ..sajnos a leőmlő az el van ferdülve rajta..:( kint valaki meg nyomta vagy fent akadt vele az előző tulaja..:/ sajnos nagyon szépen mert a kereszt merevitő nél a gyári hegesztés is eltőrt..:/ most Nálam van .. jó kezekbe kerűlt és ez a hiba is ki lett javitva rajt... és amint ki lett hozva a kereskedőtől rá 1.2 hónapra eset is átt a vezérlés cserén.. tömítések cserén stb..:) egy kisebb motor generált kapot..:)...élmény ez a kis autó..:)





Ördögi km állást rögzítettem az M3-ason. A kocsi remekül muzsikál, elégedett vagyok eddig Vele. A tetőablak autópályatempónál elég hangos ha nyitva van, akár bukóra, 100ig egész kellemes, de főleg városban a tuti.

Ki lett cserélve a légszűrőházam. Az enyém el volt törve a csavarozási pontoknál, ahol a tetejét csavarozom rá a házra. Sajnos újat már nem lehet kapni, így maradt a bontott. Elég sok dolgot le kellett szerelnem, hogy fentről ki tudjam bújtatni, de sikerült. Kapott új légszűrőt is, gyárit.
Km: 172.004
2
343
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8