Blog
Szakadt levegőcső lecserélve, 4db hangszórórács (az összes füle megvan mindnek:-)) berakva.
2 évre letudva a műszaki vizsga.
Sor került az első rugók cseréjére is. 9(!) centivel áll most magasabban az autó mint korábban. :D kis esetlennek tűnik, szokni kell még a látványt, lehet nem is fogom tudni megszokni..
A tárcsákat elég volt szabályoztatni viszont a betétek már nagyon kopottak voltak azokat cseréltük. Kellett még porvédő előre is hasonlóan mint hátra.
Tárcsa szabályozás: 4000
Betét(Textar): 13000
Porvédő:5000
Munka:10000
4db spirál rugó:12000
1. henger: 15,75
2. henger: 15,7
3. henger: 16,3
4. henger: 16,6
Ismét eltelt egy év, szerencsére eseménytelenül telt, különösebb probléma nélkül tette a dolgát a gép.
A már jól bevált Xado 5W-40 olaj került bele, cserélve lett a légszűrő, olajszűrő, gázolajszűrő.
km óra állás: 240 878



Nem olyan rég volt (2015. április), hogy a gyári TI futóművet felváltotta az Eibach Sportline 45/50 mm rugószettje, RAJ Tamás által javított és keményített hátsó lengéscsillapítókkal. Nagyon elégedett voltam ezzel az összeállítással, nem volt semmi gondom ezzel a hasmagassággal. Az élet viszont nem áll meg, szeretnék tovább menni a kocsival, a futómű így kap egy remélhetőleg még feszesebb és állítható magasságú sportfutóművet. TA technix kerül alá, ami nem tartozik a legminőségibb, legnevesebb futóműgyártók közé, de elég sok alfában teljesít szolgálatot és még nem hallottam rá panaszt. A beépítés még várat magára, mivel a futómű pár másik eleme is cserére szorul, emiatt nem szeretném megbontani többször a futóművet.



