Blog
A chip után amit Manky készitett ( hatalmas köszönet a sok rigolyám miatt ) :) elkészült a kipufogó, nem nagy történet elöl jön ki a lökösön kb 70cm az egész 70es átmérővel, ezzel egy időben került fel a nagyob cooler is. Nem megy rosszul talán pont elég lesz valamire..... :) Sikerült szereznem pár évvel ezelőtt egy lestrapált D2 coilover szettet, allitható magasság/keménységűt. Beraktam, aztán sokat szoptam a beállitással :) Utána szét mert ugye fel kellett ujitani :) Ekkor már vészesen közeledett az első pályanap 2016 március Pannonia ring :)


Legelső lépésben minden felesleges dolgot eltávolitottam a kocsiból. Maradt 1 ülés, a műszerfal, stb stb, még néhány kg tudna jönni kifele. Akksi a csomagtartóban, egy sportkormány, kagylóülés, 4 pontos öv, aztán kezdődhet a "motor tuning". Mivel Magyar time attack kategória alapján készitettem az autót, igy elég lett volna a gyári csiga plusz chip, kipuff, nagy ic. 170le/1110kg volt a terv a sport kategoriához.

2015 év végén vásároltam ezt a 156os rosso alfát kimondottan pályaautózásra. Teljesen gyári állapotában eléggé lelakva, de amire nekem kell arra tökéletesen megfelel. Rozsda minimális lakatolni nem is kell, fényezés lakkhiba temérdek :)


- olaj- és szűrőcsere, aktuális csereperiódus: 15 172 km
- üzemanyagszűrő, aktuális csereperiódus: 15 172 km (bakker, most látom, tavaly volt cserélve...ezt benéztem!, elég lett volna jövőre cserélni)
- ablaktörlő lapát csere: 135 000 km környékén vettem a Bosch Aerotwin-t, eddig bírta - ami azért nem rossz :), aktuális csereperiódus: kb 65 000 km és 4 év
Most SWF-et vettem. Meglátjuk mennyire válik be. A Bosch nekem hidegben elpattogott.
- EGR szűkítő beépítve. Még augusztusban hagyományozta rám szegény Pityukoma az EGR szűkítőt, amit most végre be is építettünk. Kíváncsi leszek a hatására.
Költségek: 55 000,-
olajszűrő HENGST
motorolaj SELENIA WR PE 5W30 (5 liter)
üzemanyagszűrő UFI
ablaktörlő lapát SWF
Plusz vettem 1L Selenia 20K-t feleségem 147 1.6 TS-ébe. Múltkor néztem, a max alatt van kicsivel, márpedig a TS-ben mindig MAX-on kell tartani. Hétvégén utántöltök.
Ma végre a rendszám is meglett! már hivatalosan is közelekedhet az autó a magyar utakon rendszám műszaki biztosítás minden megvan!
már csak nekem kellene otthon lenni hogy lehessen menni vele!
a rengeteg segitséget nagyon köszönöm Peti barátom valahogy csak sikerül meghálálnom majd! :-)
már csak egy szervíz van hátra cserélni a dolgokat amiket ilyenkor illik! :)



Szakadt levegőcső lecserélve, 4db hangszórórács (az összes füle megvan mindnek:-)) berakva.
2 évre letudva a műszaki vizsga.
Sor került az első rugók cseréjére is. 9(!) centivel áll most magasabban az autó mint korábban. :D kis esetlennek tűnik, szokni kell még a látványt, lehet nem is fogom tudni megszokni..
A tárcsákat elég volt szabályoztatni viszont a betétek már nagyon kopottak voltak azokat cseréltük. Kellett még porvédő előre is hasonlóan mint hátra.
Tárcsa szabályozás: 4000
Betét(Textar): 13000
Porvédő:5000
Munka:10000
4db spirál rugó:12000
0
501
Fórum
Friss topicok
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8