Blog
CPS érzékelő csere történt, a szerelőm szerint ritka aki az első hiba jelentkezése után egyből cseréli az alkatrészt! Én azonban kicseréltettem azonnal! :)
Nemrégiben egy instagram-os GTV fényképen akadt meg a szemem (1-2.kép)
Sötétített GTA stílusú lámpa :-) Nagyon megtetszett, ezért gondoltam megcsinálom én is.
Meg kell hogy mondjam annak idején a GTV tervezésekor még gondoltak arra az olaszok, hogy könnyű legyen eltávolítani az alkatrészeket.
Nem kellett levenni a lökhárítót a lámpa kiszedéséhez, mint anno a 156-nál.
(Itt jegyzem meg, hogy az ajtókárpitokat is csavarok tartják, nincs patent ami eltörhet)
A lámpát 3 csavar tartja, mindhárom könnyen hozzáférhető, kb. 2perc kiszedni.
Szétszedni is egyszerűbb volt, elég volt kicsit hajszárítóval megmelegíteni körbe és már lehetett is széthúzni a búrát a lámpatesttől.
A betét ugyanúgy van rögzítve, mint a 156-nál vagy a 147-nél. Csak a búra tartja a helyén, úgyhogy azt egyszerűen csak ki kellett szedni.
Csiszolás, zsírtalanítás és mattfekete festés után lehetett összerakni.
Az üveg búrát átlátszó, hőálló ragasztóval tettem vissza a helyére, hogy tuti jól tömítsen.











A hideg probára teszi a technikát. Egyik fagyos reggel megjelent a figyelmeztetés, hogy az izzítással bajok vannak. S az indulás is köhögéssel indult.
Ma az összes izzítógyertya kicserélésre került, s rögtön régi a ménes.

Egy ideje csicsergett, mint tavasszal a madarak, így szégyelltem vele járni, hát úgy gondoltam kicsit felújítom. Vettem bele 20x23x25 méretű rézperselyt, majd kicseréltem, illetve a kollégám gyártott bele tengelyt, így nem kellett a kopottal visszatenni. Meglátszik mennyit fog kibírni az új perselyekkel. Km állás 248810





Felkerült a téli papucs. Használtan vettem, 2013-as gyártású Bridgestone Blizzak lm30 215/50 R17. 7mm profillal.
Október végével téliesítettem a gépsárkányt, nehogy sót kapjon. Külső-belső mosás és takarítás, bőráploás, majd kerékcsere - túlfújt téli kerekek fel, pont jó lesz azon állnia a garázsban márciusig. A nyáriak leszerelve felnifára. A téli hidegindítások, na attól megkímélném. Szerencsére van OFFos jármű ami pont arra való hogy télen autókázzak vele. Az idén sem döntöttünk hosszútávú csúcsot: egy külföldi túra és néhány rövid hazai út került bele, az össz futás 2016-ban 2500 km volt. Jó úton ahhoz, hogy szobor legyen :)
Sajnos a tárcsa ami egy éve került fel, annyira silány minőség volt, hogy meg is adta magát a gumi. Még időben észrevéve a bajt, cserélve lett.
A változatosság kedvéért, parkolás közben most az elejének mentek neki. A pajzs mellett dörzsölte meg egy autó. Itt sajnos semmilyen térfigyelő kamera nincs.
Már csak egy hónap és ismét garázsban fog állni szegénykém...


Novemberben kiakadt a bowden út közben. A jelenlegit nem lett volna célszerű visszarakni, mert újra kiakadhat, így fel lett újítva. Már ezzel sem lesz probléma a jövőben. Jelenleg hibátlan a kocsi, remélem gondos gazdát találok neki a jövőbeli lakás vásárlás miatti eladásakor.