Blog
El sem hiszem ket het alatt ket penteken all le alattam az auto, at hittem minden oke csak a gumikat kell meg megoldanom es rendben van. De nem amint hatrafele menetbol tettem volna egyesbe a kormanyszervo nem mukodott es aztan egy csattanas es eltort a hajtas(crankshaft drive belt pulley) es lejott a hosszbordas szij is ezert se szervo se generator se semmi.
Eppen csak bevonszoltam magunkat egy kozeli szervizbe es lehet ujra szervizelni a kicsiket.
Crankshaft (tarcsa es szij csere)
Az elmúlt hetek sarkvidéki időjárása szépen megölte az akksit a gépben. Számítottam rá hogy gond lehet, mivel csillaggarázsban áll az autó. Varta Sylver Dynamic volt benne, nálam 2 évet...előző tulajnál ki tudja mennyit. Exide Premium 77Ah kerül holnap a helyére.

Ma ismet jó híreket kaptam otthonról Peti baratom hívott hogy minden ami ilyenkor kell(illik) cserélve lett az autón + mellette lett cserélve a termosztát és az összes féktarcsa+a betetek hozzá!
Olaj-természetesen selenia
Olajszűrő
Legszűrő
Pollenszűrő
Gazolajszűrő
Teljese vezerlés (vezerműszíj + görgők)
+generatornál 2 görgő
Termosztát
4 féktárcsa+ fékbetetek
Termeszetesen ismet Peti barátom intèzett mindent akinek nagyon hálas is vagyok nem tudom hogy fogom mindezt meghálálni neki! :)








A több mint egy hónapja tartó kemény,hideg téli időjárás megadta a "kegyelemdöfést" az öt éve szolgáló akkumulátornak.
Már egy ideje érezhető volt,hogy nem hajt túl intenzíven.Ez oda vezetett,hogy vmelyik délután nem sikerült elindítanom az autót.Nem is ért váratlanul a dolog,számítottam rá.Nem kísérleteztem töltögetéssel,vettem egy másikat. BOSCH S5 77Ah-s került bele .Remélhetőleg újabb öt évig nem lesz vele probléma.
A mai nap Georgetól vettem egy tetőablakos 155 tetőt valamint 1pár fényszóró betétet. A betétet mar be raktam. Egyenlőre szokatlan, picit furcsa nem tudom eldönteni h maradjon e vagy sem. Marklartól pedig kaptam kormány magasság állítót es egy motorháztető nyitott. Páromtól kapott rendszám keret is felrakva.










Jobb oldalon elkezdett búgni a kerékcsapágy olyan 100-as tempónál,meg a jobb oldali féltengely csukló néha ropogott lassú balos kanyarban. Ezért ha már egyszer szétszedtem az egészet,akkor komplett felújítás lett mindkét oldalon.
kerékcsapágy,féltengely csukló,féltengely csillag,külső belső gumiharang csere mindkét oldalon.
224121km







Elérkezett a következő olajcsere ideje,amit egybe kötöttem a kiegyenlítő tartály cseréjével is,mert egyik jobb oldali izzó csere közben véletlenül letörött a kiegyenlítő tartályról a visszavezető kis fülecske.
222476km



2
680
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV