Blog
November 13-án vasárnap délután beütött a ménkű és a kb 170 táltos paripából maradt 50 satnya póni az autóban, így most két hétig+a szerelés idejére nélkülöznöm kell az autót.
Amúgy is volt november végére megbeszélt időpontom a szereldébe egy nagyobb lélegzetvételű beavatkozásra, ez most kiegészül a "P1235 Boost pressure signal" okának elhárításával.
A szerviz után egy Csikósi eposzban (csak terjedelemben, nem stílusban a kedves olvasók legnagyobb bánatára) beszámolok az elvégzett munkákról és a költségvonzatokról, de kb az autó vételára rá lesz költve a gépre most - és ezzel fogja kb elérni a vételkor aktuális piaci árát.
Címkék: beütött a ménkű, szétszaladt a ménes, szopni jó, szarolasz, olasz szar, csak a pénzt viszi, kurvázni olcsóbb, kurvázz és suzukizz, inkább igyál.
A címkéket kéretik kellő iróniával és humorral kezelni! ;)
Az autót, mint otthon kiderült 4 x 100 (kb. Opel) lemezfelnikkel és téli gumikkal kaptam, mozgókúpos csavarokkal rögzítve. Nagyon nem tetszett. Gyors keresgélés, körkérdés és bíz Jojie cimborámnál lapult a csodás alu (4 x 98, R14) garnitúra, melyet a Bánki bowling verseny és Alfa találkozó alkalmával át is vehettem a rendezvény helyszínén, a sejtelmes fényű parkolóban. Köcce Jorjie! :)

2016.10.26. Beköltözött. Új verda a placcon! :)
Egy hölgytől vettem, aki nem sokat, vagy inkább semmit sem csinált az autóval, mint karbantartás...
A motor hűtőventilátora nem működött, ezért a műszerfalra be volt húzva egy fehér kábel, kapcsolóval a végén... hmmm... mi lehet... Gyors szemrevételezés után kiderítettem, hogy az előtét ellenállása kuka... szinte nincs is. Uzsgyi Marklarhoz és máris lett egy szép
0,18 Ω-os darab, amit sebtiben be is szereltem és lám, jó a venti! :)


Az autó kb egy hónapja van nálam az alábbi alkatrészek javítása, takarítása, ápolása :
219.000Km kb.
olajcsere :selénia 10w60
légszűrő ,pollenszűrő ,olajszűrő
légtömegmérő ,pillangó szelep takarítás ,kenés.
refó ,féklámpa izzó csere
biztosíték csere ,szivargyújtó ,kapcsolók kólamentesítése.
akksi ,komplett hátsó szélvédő lapát.
hűtővìz.
Lógott a kipufogó és el is volt repedve a lambdaszonda előtt, meg el is volt dugulva a katalizátor. Flexibilis csövet kicserélték, stb....
Az eredeti rendszámot vissza kell adnom az előző tulajdonosnak, így új rendszámot is kapott az autó az átírással egy időben. A rendszám valószínűleg annak a képlete amiből azt a gyenge 160e Ft-ot kalkulálták amibe a komplett átírás került:
Átírás=NxN-746
Megkapta Silverfox az új bolgár rendszámot. Kis közben járással sikerült elintéznem, hogy a négyzet alakút kapjam előre, bár sajnos erre felé ez is jóval nagyobb, mint kéne. Mindegy, ez van.

Ma reggel egy kis tócsára lettem figyelmes a kocsi alatt. Elsőre nem tudtam eldönteni, hogy mi az, ezért beraktam egy fehér lapot alá. Így kiderült, hogy fagyálló. Benéztem a motortérbe, de sajnos nem látom hol ereszt. Részletesebb vizsgálatnak kell alávetnem - csak ne kéne dolgozni, lenne időm Silverfox-szal foglalkozni...
Tegnap kifogyott belőle a nyári. Castrol Biofixet tettem bele, kb fele-fele arányban elkeverve ioncserélt vízzel.
Castrol Biofix 2 liter: 2380 Ft
Ioncserélt víz: 400 Ft

5W40 full synthetic olaj valamint olajszuro,pollen,levegoszuro
144000 miles