Blog
221 053 km-rel vettem de nem tudok kiszallni belole! Ugyhogy mar 4000 km-t tettunk meg egyutt. :) ;)




136800Km
Cserélve lett a termosztát, visszacserélték a hátsó kutyacsontokat, féltengely zsírozás is volt, meg haspáncél lemezanya hegesztés is, továbbá az EGR hűtő fedelet is ellenőrizték.
Ja és még futómű állítás is volt.
Futomu, fekek csereje...olaj, szurok. Téli felni meg gumik. Es igy tovabb....ablaktorlo lapat, izzok, sotetites. Aztan irany a bonto....meg egy par alkatresz, mert nem birok magammal.











Engem is utolért a mumus, LMM kuka, cserélve gyári Boschra. Köszönet egy kedves Cartársnak érte.
A héten neki ált rángatni, főleg kisebb fordulaton, gázadásra csak késve reagált , akkor is darabosan majd megindult mint állat egy hatalmas korom felhővel. A gázt megtartva bele-bele rántott. Első blikkre a nyomás tartó szelepre gondoltunk, de nem az volt a bűnös.
Este írtam a fórumra, és szinte azonnal jött is segítség, ez úton is köszönöm Kazes, és Föckös tanácsait. Ezek alapján végig ellenőriztem a turbó változó geoját és a hozzá tartozó dolgokat. Szelepeket vákum csöveket és láss csodát egy cső lecsuszott a fojtószelep vákum dobjárol. Vissza tettem és még szünt a támogatás. Még egyszer köszönöm a gyors segítséget. Hétvégén a futómű jőn. 😀
Első feladat természetesen olaj és szűrők cseréje, ezt magam csináltam. Ablakemelö egy bontott egységgel, Csabi kolegám szakértelmével született újjá.
A belső több napos takarítás útán, és a burkolatok ragacstalinitása (nitró higitó) és újra festése után kezd vállalható lenni.
Szeptember elején egy ismerős jött be a bontóba, ( egy Ford bontóba dolgozom) hogy rendeljek pár alkatrészt neki, mert elcserélte a mondeot. Egy 166-ra. Mindig tetszett, gyorsan körbe néztem, bele ültem és .... Nekem kell egy ilyen.
Fel is tettem a 318-ast a netre. Egy hét múlva jőtt egy csere lehetőség, és hát el csábított. Pedig épp ésszel nem vettem volna meg. A hátsó futómű akkorát terpesztet mint egy agyon rakott teherautó, a belső koszos szétbagozott, és a borítás alsó része ragacsossá vált valamitől, némi szilikonnal "javítva" a csomagtartóban kb egy liter olaj kilocsolva, ablak emelő szét szakadva. A váltó csak úgy veszi az ötödik sebességet ha felhuzom a gyűrűt.